Spectacular : Publicitatea, in statiile de metrou
Home / Articol principal / Românii au talent la rating: show-ul numărul doi a spulberat audiența

Românii au talent la rating: show-ul numărul doi a spulberat audiența

Petrişor Obae petrisor.obae@paginademedia.ro

Ediția a doua a emisiunii Românii au talent a depășit recordul primei emisiuni. În mediul urban, ratingul mediu a fost de aproape 20%, ceea ce înseamnă că 2,24 de milioane de romăni din orașe s-au uitat la show în fiecare minut.

Pe intervalul emisiunii, următorul clasat a fost mult în urmă. Antena 1 a avut un rating de aproximativ cinci ori mai mic.

  • Cota de piață a emisiunii a fost, în mediul urban, de 39,8% (aproape 40% dintre orășenii care se uitau la televizor erau pe Pro TV).

Clasamentul posturilor TV pe intervalul emisiunii Românii au talent, la a doua ediție:

1. Pro TV: 2.240.000 de telespectatori (19,5 rating)

2. Antena 1: 456.000 (4)

3. TVR 1: 388.000 (3,4)

4. Kanal D: 296.000 (2,6)

5. Antena 3: 257.000 (2,2)

Săptămâna trecută, la prima ediție, Românii au talent a fost urmărit, în medie, de 1,05 milioane de telespectatori în medie pe  minut, în mediul urban.

Citește și:

Comentarii prin Facebook

Comentarii

  1. In afara de frustrare mai ai si altceva de spus?PRO-ul a dat lovitura si daca o sa tina audientele asa pana la final,eu in locul lor as face si sezonul 2 din „Romanii au Talent”.

    Un „tun” bun,la fel cum a fost si „Dansez pentru tine”.Pro-ul isi prezinta audientele doar cand fac ceva fenomenal,antenele atunci cand sunt lideri de audiente(de multe ori nu sunt) isi prezinta pe toate posturile trustului.
    Bravo PRO-TV.JOS PALARIA.

  2. Asta e Romania adevarata , nu e aia de pe realitatea si a3 unde toata ziua arata niste oameni sarmani care stau de la 3 dimineata pentru 5kg de alimente ….asta e romania vesela…

  3. Mai trebuie lucrat la aceasta emisiune pentru ca uneori are momente penibile, dar per total e ok. In fond, astia suntem … Sper sa iasa la iveala cateva talente cu ocazia asta.

  4. si mai socanta este audienta de pe urban 18-49 (target-ul de vanzari al statiei): de 50.7% medie de share

  5. ‘ale apropiatilor’

  6. E o diferenta intre a fi nebun si a nu avea simtul ridicolului. In viziunea lor si a apropiatilor acele persoane sunt perfect sanatoase, noi – societatea le punem aceasta eticheta.

    Te-a obligat careva sa publici aceste audiente? Nu cred.

  7. Nu, nu este normal.Si pe alte posturi vin tot felul de „nebuni” si nu sunt asemenea audiente…si nu vad de ce te simti „lezat”,”deranjat”,”ofensat” pentru ca sunt publicate anuminte audiente ale unui show Tv.Daca nu este pe gustul tau sau daca nu te intereseaza stirea poti sa treci peste. Indubitabil sunt si persoane care nu simpatizeaza emisiunea , dar e mai corect sa te abtii daca nu te afecteaza pe tine ca om.

  8. Sunt de acord cu dave88_ady.

    si Bravo ProTv pentru ca demonstreaza ce inseamna o afacere profitabila care face placere totusi telespectatorului.Abia astept urmatoarea emisiune.

  9. Foarte bine ca prezinta audienta, eu chiar eram interesat sa vad ce a facut in saptamana 2. Ar fi perfect daca ar fi publicate audientele fiecarei zile.

  10. Frate, gata, am inteles, ce ne tot omorati cu mega audientele acestei emisiuni? Ce-ati vrea, ca emisiunea sa se situeze sub TVR Cultural? Nu este normal ca o productie unde vin toti nebunii sa faca astfel de audiente?

Comenteaza

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>