Skip to main content

30 martie: Teo a fost operată din nou. Medicii sunt rezervaţi în privința evoluției stării de sănătate

 

Teo Trandafir se luptă încă cu pancreatita acută de care suferă, metabolismul vedetei fiind încă afectat de infecţia puternică pe care o are în corp, notează Adevărul și Gândul.

Publicitate

Operaţia a avut loc vineri după - amiază. Pacienta se află în stare stabilă la terapie intensivă şi este tratată cu antibiotice moderne, potrivit unui comunicat al clinicii vieneze, remis marţi dimineaţă.

Medicii sunt rezervaţi în privinţa evoluţiei stării de sănătate a vedetei tv, precizează comunicatul.
Doctorul Ion Uţă, tatăl Teodorei Trandafir, nu îşi explică de ce starea fiicei sale s-a înrăutăţit atât de rapid. El bănuieşte că Teo a a căpătat o infecţie în spitalul din Viena.
Suferinţa fostei vedete de televiziune, în prezent deputat PDL, durează deja de câteva luni.

Românii tind să manifeste un interes mai accentuat pentru evenimente cu tentă mondenă decât pentru evenimente şi ştiri legate de politică, arată un sondaj realizat de Institutului Român pentru Evaluare şi Strategie (IRES), citat de Hotnews şi DailyBusiness.ro.

Singurul eveniment cunoscut în măsură mai mare decât subiectele mondene este cutremurul din Japonia, despre care au auzit 99% dintre respondenţii intervievaţi.

Peste 90% dintre români au auzit despre divorţul dintre Irinel şi Monica Columbeanu şi despre cel dintre Pepe şi Oana Zavoranu, la fel şi despre posibila schimbare a premierului Emil Boc.

Despre votul privind moţiunea de cenzură la adresa Guvernului au auzit 89% dintre respondenţi, în timp ce evenimente precum dezbaterile privind alegerea şefului PDL, precum şi recentele declaraţii ale preşedintelui Traian Băsescu cu privire la modificarea Constituţiei sunt cunoscute în măsură mai scăzută de către români: 74%, respectiv 67%.

De la moartea Mădălinei Manole, care a adus câştig financiar pentru două posturi concurente, dar şi fiecăreia dintre părţile aflate în război, şi până la marile scandaluri mondene ale acestui an, divorţul dintre Irinel Columbeanu şi Monica, respectiv Oana Zăvoranu şi Pepe, statisticile şi analizele specialiştilor media demonstrează că drama pe micul ecran rămâne o afacere profitabilă atât pentru televiziunile unde sunt dezbătute subiectele, cât şi pentru protagoniştii lor.

Pepe, care nu este la prima colaborare cu Trustul Media Pro ar fi plătit cu câte 8.000 de euro pentru fiecare apariţie în emisiunea lui Cătălin Măruţă - dezvăluia, recent, presa tabloidă.

De cealaltă parte, Oana Zăvoranu ar primi, potrivit surselor apropiate postului din Băneasa, între 1.500 şi 2.000 de euro pentru fiecare apariţie în emisiunea "Un show păcătos", de la Antena 1. Apropiaţi ai vedetei spun că Oana ar fi primit cam 4.000 de euro în total pentru apariţiile de până acum de la Kanal D.
Divorţuri care fac toţi banii

CNA a amendat, marţi, postul Realitatea TV cu 10.000 de lei, pentru încălcarea dreptului la imagine al Elenei Udrea şi pentru lipsa de imparţialitate şi obiectivitate în informarea publicului, în emisiunea "Bursa pariurilor" din 7 martie, în care s-a discutat despre "Axa Udrea-Cocoş-Guineea", scrie Mediafax.
În respectiva ediţie a emisiunii, Elena Udrea a avut o intervenţie telefonică de aproximativ zece minute. Subiectul a fost reluat şi în alte ediţii ale emisiunii "Bursa pariurilor", dar şi în emisiuni de ştiri.
Realitatea TV, amendată pentru încălcarea dreptului la imagine al Elenei Udrea

Curtea Europeană a Drepturilor Omului de la Strasbourg a condamnat, marţi, România pentru încălcarea dreptului la liberă exprimare a ziaristei constănţeane Cornelia Popa, statul român fiind obligat să-i plătească acesteia 7.000 de euro daune morale şi 4.110 cheltuieli de judecată, scrie Mediafax.
Articolul în cauză, intitulat "Judecătoarea C.C. recidivează cu sentinţe stupefiante", conţinea informaţii care puneau la îndoială competenţa profesională a magistratului. Sesizate ulterior de judecătoarea în cauză, instanţele române au condamnat-o pe reclamantă pentru infracţiunea de calomnie, apreciind că articolul aducea atingere nu doar magistraţilor, ci diminua încrederea publicului în justiţie.
Curtea Europeană a criticat faptul că instanţele române au acordat prioritate calităţii de magistrat a victimei, încercând astfel să creeze principiul conform căruia magistraţii nu pot face obiectul vreunei critici în presă.
România condamnată la CEDO pentru încălcarea dreptului la liberă exprimare a unei ziariste

Gazda CancanTV a explicat pentru EVZ ce înseamnă să moderezi o nouă emisiune mondenă într-o piaţă deja abundentă în acest sens, dar şi cum pot vinde la fel de bine ştirile cu mondene "cuminţi", dar şi divorţurile şi înmormântările cu cântec.
EVZ : Cum a fost primul pas în bătălia emisiunilor mondene? Intri la concurență cu producțiile mai vechi, cum vezi lupta asta?
Adrian Artene : "Îi respect pe toţi cei care sunt deja pe piaţă (emisiunile de acest gen de la Antena 1, Pro TV, Kanal D) şi cred că marele meu atu va fi faptul că provin din presa scrisă şi că ziarul Cancan este cel care a furnizat, în ultimii ani, subiecte bombă pentru showbiz-ul românesc."
Adrian Artene : "Aceiaşi bani fac şi divorţurile, şi înmormântările cu cântec, dar şi mondenităţile cuminţi"

În peisajul media de astăzi, personajele principale ale scandalurilor mondene beneficiază de o promovare care le lansează sau relansează „cariera“ TV.

Bianca Drăguşanu, anonimă până la relaţia cu Cătălin Botezatu (de altfel îndelung dezbătută de presa mondenă), a primit postul de asistentă a lui Dan Capatos la „Un show păcătos", în toiul despărţilor şi împăcărilor săptămânale cu Bote.

Acuzată de Leo de la Strehaia că ar fi primit 10.000 de euro în schimbul unei nopţi petrecute împreună, Daniela Crudu nu şi-a pierdut locul de muncă, ci doar şi-a schimbat orarul şi a ajuns şi ea asistentă la „Un show păcătos". Nici Adelina Pestriţu, fostă Vârciu, n-a suferit degeaba de pe urma despărţirii de fostul soţ, iar în prezent este prezentatoarea unei emisiuni la Kanal D.

Analistul media Iulian Comănescu este de acord că vedeta, ca şi scandalul, are un termen de expirare. „În România, perioada de viaţă a vedetelor e de câţiva ani, faţă de ţările cu o tradiţie TV, unde acelaşi interval e de câteva zeci de ani.
De ce televiziunile insistă să promoveze scandalagioaicele

Yahoo! intenţionează să dezvolte cel puţin două produse noi pentru piaţa românească până la sfârşitul anului, a declarat, luni, agenţiei Mediafax, Raluca Hotăran, country content manager Yahoo! pentru România de la începutul anului.

"Am lansat la începutul acestei luni ro.yahoo.com, o versiunea «light» a portalului yahoo.com, similară cu cele lansate în Polonia, Turcia, Rusia şi Grecia. În prezent, cuprinde conţinut orientat pe mai multe zone de interes, respectiv Ştiri, Finanţe, Lifestyle, Sport,Tech (Gadgets), Meteo.

La acestea se adaugă noua versiune localizată de webmail social Yahoo! Mail Beta. Am păstrat, de asemenea, ţinând cont de preferintele utilizatorului local, alte produse Yahoo! nelocalizate precum Messenger, Games şi Groups. Intenţionăm, până la finele anului, să dezvoltăm cel puţin două produse noi Yahoo! locale", a spus Hotăran.
Yahoo va dezvolta cel puţin două produse noi pentru România în acest an

La câteva săptămâni după ce a anunţat preluarea activelor şi a bazei de clienţi Boom TV, Romtelecom anunţă şi preluarea AKTA Satelit, activele si baza de clienti TV prin satelit de la Digital Cable Systems, scrie Jurnalul Național.

Potrivit reprezentanţilor Romtelecom, numărul abonaţilor preluaţi este până în 80.000. Discuţiile au început la sfârşitul anului trecut şi s-au întins pe o perioadă de câteva luni. Nu sunt excluse preluările celorlalte divizii DCS.
Potrivit operatorului, preţul total al tranzacţiei se va stabili în funcţie de numărul de clienţi efectiv preluaţi. Romtelecom a notificat Consiliul Concurenţei privind această preluare pe baza contractului semnat, iar preluarea clienţilor va începe numai după obţinerea avizului.
Romtelecom preia AKTA Satelit

Comisia Europeană cere explicaţii de la 16 ţări europene, printre care şi România, legate de aplicarea unei directive europene în domeniul audiovizualului, scrie HotNews, care citează AFP.

Preşedintele CNA, Răsvan Popescu, a spus marţi pentru HotNews.ro că acest for nu a primit încă o scrisoare din partea Comisiei Europene. El a precizat că în ultima perioadă, pe parcursul discuţiilor de modificare a Codului audiovizual, CNA a menţinut un dialog permanent cu CE, ultima chestiune discutată fiind schimbările pe cod în privinţa ecranului partajat.

Pe lângă România, Bruxellesul a mai transmis astfel de cereri de explicaţii Belgiei, Bulgariei, Cehiei, Danemarcei, Finalandei, Franţei, Greciei, Irlandei, Italiei, Maltei, Olandei, Spaniei, Suediei, Slovaciei şi Marii Britanii.
Bruxelles cere explicaţii de la 16 ţări europene, printre care şi România, legate de aplicarea unei directive europene în audiovizual

Advertiserii locali din domeniul auto care şi-au făcut în luna martie reclamă prin intermediul Google, cel mai mare motor de căutare din lume, au plătit chiar şi 1,1 dolari pentru a utiliza cu­vinte-cheie precum „anvelope auto” sau „inchirieri auto”, scrie Financiarul, care citează un studiu al agenţiei de web marketing Today'€™s.

„Tarifele în industria auto sunt mult mai mici decât în alte industrii, cum ar fi cea financiară, unde în mar­tie 2011 cel mai scump cuvânt-cheie, respec­tiv «credit», cos­ta aproximativ 6 USD”, a declarat Marius Lază­rescu, CEO Todaya€™s şi ex­pert certificat Google AdWords.

Prin Google AdWords reclamele cli­en­ților sunt afişate doar pentru utiliza­to­rii care caută pe inter­net anumite cuvin­te- che­ie legate de compa­nia respectivă. Preţul cuvintelor-cheie este stabilit prin licitaţie de către com­paniile care doresc să se promoveze pe Google.
Advertiserii auto plătesc chiar şi 1,1 USD pentru cuvinte-cheie pe Google AdWords

Zoltan Szigeti conduce cel mai mare grup independent de comunicare de pe piaţa românească, The Group a€“ un business care reuneşte 17 companii, cu afaceri cumulate de 81 milioane de euro în 2009. Într-un interviu acordat Wall-Street.ro, şeful The Group vorbeşte despre cum îşi împarte timpul între întâlniri cu clienţii şi pregătirea pitchurilor de media şi pe ce mari îşi navighează barca cu pânze.

"Sunt implicat în cele mai multe din campanii. Particip activ, până la detalii, ori de câte ori mi se solicită sprijinul”, spune preşedintele The Group. "€œPitchurilor de media le acord o atenţie specială şi acolo mă implic în toate detaliile”.

"Sunt riguros în a-mi planifica două vacanţe pe an, una iarnă, de ski, cealaltă vară, pe apa”, spune el. a€œmândouă sunt îndejuns de scurte încât să o aştept pe următoarea şi îndeajuns de lungi încât să îmi ajungă până data viitoare”.
Cum arată o zi din viaţa unui manager: Şeful The Group

Agenţia de relaţii publice Image PR gestionează strategia de comunicare pentru divizia de îngrijire personală a Unilever South Central Europe (mărcile Dove, Rexona, Clear şi Axe), scrie Financiarul.

În cadrul acestui parteneriat, IMAGE PR furnizează servicii de consultanţă strategică în comunicare şi implementează conceptele de comunicare prin diferite activităţi precum servicii de media relations, comunicare pentru canale emergente şi acţiuni neconvenţionale. Operaţiunile Unilever din zona de centru-sud a Europei sunt coordonate din România şi în alte şase state din regiune de către compania regională Unilever South-Central Europe (USCE).
Image PR comunică pentru mărcile de îngrijire personală Unilever

Anul trecut, brandurile din Marea Britanie au cheltuit aproximativ 4,1 miliarde de lire sterline în publicitatea pe internet, scrie Financiarul, care citează datele Internet Advertising Bureau (IAB) şi PricewaterhouseCoopers, citate de brandrepublic.com.

Astfel, brandurile britanice şi-au majorat în 2010 bugetele de promovare pe online cu 12,8%, reprezentând circa o treime din bugetul total de promovare, de aproximativ 16,6 miliarde de lire sterline. Display-ul a crescut cu 27,5% în 2010 faţă de 2009, până la 945 de milioane de lire sterline, respectiv o cotă de 23% din bugetul total alocat promovării online.
Brandurile britanice au investit 4,1 mld. în promovarea online

După scăderile de două cifre inre­gistrate atât anul trecut, cât şi în 2009, piaţa de publicitate autohtonă va reveni pe plus în acest an, când GroupM esti­mea­ză un avans de 2,8% faţă de 2010, ajungând astfel la 536 de milioane de dolari net, scrie Financiarul. Valoarea pieţei de publicitate autoh­tone estimată de GroupM pentru 2011 este cu 2,4% sub cea înregistrată în 2007, când nivelul investiţiilor în publicitate a fost de 549 de milioane de dolari net.

Din 2003 până în prezent piaţă me­dia românească a înregistrat o evoluţie fulminantă, cu creşteri anuale de două cifre, ajungând la apogeu în 2008, când a atins nivelul de 867 de milioane de dolari net. Debutul crizei economice, ale cărei efecte au început să fie resimţite în România din 2009, şi-a făcut simţită prezenţa şi pe piaţa media autohtonă, toate segmentele media punctând un declin de două cifre.
GroupM: Piaţă de publicitate românească va avea o creştere de 2,8%

A patra ediţie a Galei Premiilor de Excelenţă IAA are loc joia aceasta, pe 31 Martie 2011, începând cu ora 20:00, la sediul IAA.

Premiile de Excelenţă IAA îşi propun ca şi în acest an să aducă recunoaştere şi mulţumiri publice acelor personalităţi care, prin efortul şi implicarea personală, au contribuit în mod semnificativ la dezvoltarea industriei de marketing şi comunicare din România, scrie IAA.ro.
Joi seară vă aşteptăm la Gala Premiilor de Excelenţă IAA

Agenţia de branding BrandTailors a finalizat procesul de repoziţionare a identităţii vizuale a Smartree, companie de resurse umane, scrie Wall-Street.ro.
Întrucât nu s-a dorit schimbarea logotipului, soluţia de repoziţionare a fost implementarea unei noi idei de brand pe un portofoliu lărgit de materiale de comunicare adresate clienţilor Smartree.
BrandTailors a repoziţionat Smartree

România este a cincea ţară din Europa Centrală şi Est în privinţa numărului de utilizatori de internet, însă valoarea mică a pieţei de publicitate online ne situează la coada clasamentului cu doar 2 euro investiţi per utilizator, scrie Wall-Street.ro, care citează edtia pe anul 2010 a studiului a€œ Do you CEE”, realizat de asociaţia jucătorilor din domeniul publicităţii online IAB Europe şi compania de cercetare Gemius Research.

Astfel, România avea la începutul anului trecut circa 7,58 milioane de utilizatori de internet, în faţa noastră aflându-se Rusia (40,96 mil. internauţi), Turcia (21,60 milioane), Polonia (15,55 mil. utilizatori) şi Ucraina cu 8,92 milioane de persoane care folosesc internetul.
Însă numărul mare de internauţi şi investiţiile mici în publicitatea online (de circa 15,3 milioane de euro în 2009) au plasat România la coada clasamentului în privinţa cheltuielilor per utilizatori în advertisingul pe internet.
România, penultima în regiune la investiţia per utilizator în publicitate online

IAA Young Professionals a demarat un nou proiect, “Vizită în agenţii”, realizat special pentru membrii YP şi care aduce mai aproape tinerii din marcomm, fie că sunt angajaţi sau nu, de agenţiile de publicitate şi de profesioniştii din industrie, scrie IAA.ro.

Practic, la fiecare vizitǎ, o agenţie îşi va deschide porţile câteva ore pentru oaspeţii din IAA YP care vor face turul agenţiei, vor vedea cum se lucreazǎ acolo şi vor socializa cu cei care le vor fi gazde.

Înaintea fiecărei ediţii a "Vizitei în agenţii" va avea loc şi un mini concurs care va da posibilitatea celor care încă nu sunt membri IAA YP să participe.
IAA Young Professionals a lansat proiectul “Vizită în agenţii”

Sursa foto: Mediafax, Ovidiu Micsik

http://www.financiarul.com/articol_58731/advertiserii-auto-platesc-chiar-si-11-usd-pentru-cuvinte-cheie-pe-google-adwords.html
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu