Skip to main content

4 martie: Sorin Kosz preia şefia operaţiunilor online ale trustului Realitatea

 

Sorin Kosz, cel care a condus din 2008 postul Realitatea TV Timişoara, preia de luni, 7 martie, conducerea operaţiunilor online ale grupului Realitatea Media, după cum a spus el, ieri, pentru HotNews.ro.

Publicitate

El îl înlocuieşte pe Daniel Secăreanu, care se alătură, ca project manager, agenţiei de branding şi digital Grapefruit. Schimbarea a fost anunţată iniţial de Dragoş Stanca pe blogul său.


Kosz a precizat că va lucra direct cu Sorin Enache, directorul general Realitatea Media, cu redactorii-şefi Petru Berțeanu şi Iulian Enache pe partea editorială (Realitatea.net, respectiv Money.ro), iar pe zona de dezvoltare cu Cristi Dorombach.
Schimbare la şefia operaţiunilor online Realitatea: Sorin Kosz preia din 7 martie postul ocupat de Daniel Secăreanu

Graffiti BBDO şi Graffiti Public Relations vor să acceseze linii de credit în valoare de 4,3 mil. lei, respectiv 2,15 mil. lei de la Marfin Bank, scrie DailyBusiness.ro, care citează informaţii publicate în Monitorul Oficial. Finanţările, contractate pe o perioadă de 1 an, au ca scop "plata furnizorilor, a cheltuielilor salariale, a taxelor bugetare şi a oricăror cheltuieli administrative sau operaţionale", se menţionează în anunţurile celor două companii. "Solicitarea unei linii de credit este o măsură de prevedere cât se poate de firească, o practică obişnuită în business, care vizează, în primul rând, asigurarea unor lichidităţi pe termen scurt şi mediu", au spus pentru DailyBusiness.ro reprezentanţii celor două agenţii.
Graffiti BBDO şi Graffiti PR apelează la linii de credit de 6,45 mil. lei pentru plata salariilor şi furnizorilor

 

Posturile de televiziune şi radio vor putea să difuzeze concursuri doar în cadrul programelor educative şi de divertisment sau "emisiuni-concurs" ca atare, potrivit unei modificări a Codului de reglementare a conţinutului audiovizualul, adoptată ieri de membrii CNA. În privinţa televotului sau sondajelor realizate de radiodifuzori, potrivit noului Cod al audiovizualului, publicul trebuie să fie informat că acestea nu sunt reprezentative pentru opinia publică şi nu au valoarea unui sondaj de opinie realizat de un institut de specialitate, scrie Mediafax.
Posturile TV-radio vor putea să difuzeze concursuri doar în emisiunile educative şi de divertisment

Dana Războiu vorbeşte într-un interviu pentru Adevărul despre revenirea pe micul ecran, după zece luni de absenţă, dar şi despre drumurile în Austria şi înapoi. Din 13 martie, va prezenta principalele ştiri de weekend la Realitatea TV. Pentru Dana Războiu, televiziunea, copiii şi sportul sunt sursele de energie care o motivează.

Dana Războiu: "Mă voi întoarce în televiziune, la Realitatea, din 13 martie, când se va lansa noua grilă. Voi prezenta ştirile de sâmbătă şi duminică seara. A fost alegerea mea deoarece copiii sunt încă mici şi au nevoie de mine. (...) Nu vreau să pierd perioada aceasta, dar vreau să fac şi televiziune, adică ceea ce fac din primul an de facultate. Îmi place Realitatea, este un post serios, un BBC românesc.
Dana Războiu,prezentatoare de ştiri: „Nu eram mai fericită la Viena“

CNA a amendat, ieri, TVR 1 cu 10.000 de lei pentru că a difuzat la ore accesibile minorilor ultimele două episoade ale documentarului "Cel ce gândeşte ALTFEL", ce includeau imagini cu conotaţii sexuale, scrie HotNews. Episoadele din 1 şi 2 februarie ale documentarului realizat de Cornel Mihalache au vizat prezenţa în societatea românească a organizaţiei MISA şi au fost difuzate în intervalul orar 21.00-22.00.
Pe scurt: TVR 1 amendat pentru un documentar

 

„Foarte multă lume se întreabă ce caut eu aici”, şi-a început actorul Mugur Mihăescu prima conferinţă ca lider al Partidului Verde (PV), funcţie în care a fost ales duminică, cu unanimitate de voturi, scrie Evenimentul Zilei. "Sunt aici pentru că nu suport politica, pentru că urăsc politica, urăsc ce mi se întâmplă de 20 ani, când sunt tratat ca o cifră, ca o entitate, eu nu mai sunt om, şi nu mă refer numai la mine", a spus acesta, explicând că este pregătit să ia noroi în faţă şi să se arunce cu noroi în el. „Dar după 20 de ani sunt imunizat. Am văzut că noroiul, până la urmă, e un material de construcţii, mie îmi place să construiesc şi n-o să-l arunc înapoi, îmi fac cărămizi şi încep să construiesc ceva".
Misiunea lui Mugur Mihăescu în politică: să salveze ţara de Garcea

 

Grupul media american Time Warner a cumpărat 3,12 milioane de acţiuni emise de Central European Media Enterprises, ce controlează în România posturile din reţeaua Pro, valoarea tranzacţiei ridicându-se la 60,3 milioane de dolari, notează HotNews, Wall-Street.ro şi DailyBusiness.ro, care citează Reuters. În urma acestei achiziţii, Time Warner controlează 34,4% din acţiunile CME. Time Warner a anunţat că a achiziţionat acest pachet de acţiuni la CME, care deţine posturi TV în şase state central şi est Europene, de la fondul de investiţii ceh PPF Investments. Grupul Time Warner a intrat în acţionariatul Central European Media Enterprises în mai 2009, când a cumpărat 31% din acţiunile CME în urma unei investiţii de 241,5 milioane de dolari.

Kanal D a anunţat oficial,ieri, retragerea lui Hatice Soysev Kolat din funcţia de general manager al postului de televiziune, scrie HotNews.ro. Hatice Kolat se retrage odată cu încheierea mandatului său în această funcţie. Comunicatul de joi al Kanal D anunţă oficial şi faptul că Haluk Kurcer, country manager şi executive board member Dogan Group, va gestiona conducerea executivă a postului. Hatice Kolat a venit în România în vara anului 2006, când trustul Dogan a decis să deschidă aici prima sa televiziune în afara graniţelor Turciei. Postul a început să emită în februarie 2007.
Kanal D anunţă oficial retragerea directorului Hatice Kolat

Grupul media ProSiebenSat.1, care operează în România Prima TV, Kiss FM, Magic FM şi One FM, a obţinut anul trecut un profit net de 312,7 milioane de euro, faţă de 146,6 milioane de euro în 2009, scrie HotNews, care citează cele mai recente date publicate de companie. Veniturile grupului au sporit cu 8,7% comparativ cu anul anterior, de la 2,76 miliarde de euro la 3 miliarde de euro. În acelaşi timp, cheltuielile operaţionale au crescut uşor, de la 2,07 miliarde de euro în 2009, la 2,10 miliarde de euro. Totodată, datoriile ProSiebenSat.1 s-au redus cu circa 270 milioane de euro pe parcursului anului 2010, ajungând la 31 decembrie la 3,02 miliarde de euro.
Grupul ProSiebenSat.1 şi-a dublat profitul în 2010, la 312,7 milioane euro

De la începutul acestei luni, Franke România a ales să comunice prin compania de relaţii publice Saatchi & Saatchi PR, scrie Financiarul. Franke România activează pe piaţa de sisteme încorporabile de bucătărie, estimată la aproximativ 40 de milioane de euro, ceea ce reprezintă circa 10%-12% din totalul pieţei de produse electrocasnice vândute anual în România.
Franke România comunică prin Saatchi & Saatchi PR

 

Gigantul Publicis Groupe şi-a mărit portofoliul cu o nouă achiziţie, agenţia integrată Kitcatt Nohr, scrie Financiarul, care citează brandrepublic.com. Suma tranzacţiei nu a fost făcută publică. În urmă acestei achiziţii va lua naştere o nouă companie, Kitcatt Nohr Digitas. Compania nou formată va fi parte a grupului de agenţii VivaKi, aparţinând Publicis, ce include agenţiile digitale Digitas şi Razorfish şi companiile de comunicare Starcom Mediavest Group şi ZenithOptimedia.
Publicis îşi continuă expansiunea în sfera digitală

Publicaţia britanică The New York Times va începe să perceapă taxa pentru accesarea conţinutului online „in scurt timp”, a declarat Arthur O. Sulzberger Jr, preşedintele cotidianului newyorkez, scrie Financiarul, care citează Bloomberg. Modalitatea de taxare preferată de Arthur O. Sulzberger Jr este cea utilizată şi de publicaţia Financial Times, care le permite cititorilor să acceseze lunar gratuit câteva articole, a declarat acesta în timpul conferinţei FT Digital Media&Broadcasting. Sulzberger a refuzat să dea mai multe detalii privind data lansării noului model de taxare a cititorilor.
NYTimes.com se pregăteşte de taxarea conţinutului online

Principalii publisheri au finalizat anul trecut cu venituri în creştere de până la 10,8%, un aport tot mai mare venind din partea mediului online, scrie Financiarul. Trustul de presă german Axel Springer, pu­blishe­rul unuia dintre cele mai vândute tabloide europene, Bild, a finalizat anul fiscal 2010 cu venituri în creştere cu 10,8% faţă de 2009, ajungând până la 2,89 miliarde de euro. Indi­catorul EBITDA (profitul operaţional înainte de dobânzi, taxe, depreciere şi amortizări) a punctat un avans de 53% faţă de 2009, ajungând până la 510,6 milioane de euro. Sectorul Digital Media a fost principalul motor de creş­tere a afacerii Axel Springer, atrăgând peste 24% din veniturile totale.
Marile trusturi de presă europene mizează pe creşterea afacerilor digitale

 

 

Sursa foto: Pressalert.ro

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu