Skip to main content

DOMO Ringier se transformă din newsletter în revistă de media

 

DOMO, revista trimestrială a grupului Ringier, apare începând din 17 martie într-un concept total nou din punct de vedere al conţinutului şi formatului, se arată într-un comunicat al companiei elveţiene.
Mai mult decât atât, revista va fi distribuită nu numai către angajaţi, ci şi către partenerii de afaceri, clienţi şi cei care lucrează în industria media.

Publicitate


DOMO apare în şase lumbi (germană, franceză, engleză, maghiară, română şi chineză) cu un tiraj de 11.400 de exemplare şi într-un format de 32 pagini. Revista apare de patru ori pe an. Noua variantă a revistei este disponibilă şi online la adresa domo.ringier.com.

Din comunicatul Ringier:

“Ringier doreşte să aibă o poziţie clară în ceea ce priveşte subiectele relevante de media în noul DOMO. Aceste subiecte vor fi scrise bine şi vor fi uşor de înţeles astfel încât cititorii să înţeleagă lumea media şi să poată înţelege mai bine deciziile luate de Ringier”, a declarat  Dl.Kämmerling, redactorul-şef al publicaţiei DOMO.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu