Skip to main content

13 aprilie: Dumitru Dragomir: Pachetul 9 îl vom da TVR-ului cu 3,5 milioane de euro pe sezon

 

Pachetul numărul nouă al drepturilor TV va fi vândut TVR pentru 3,5 milioane de euro pe sezon fără TVA, iar restul de cinci pachete costă 70 de milioane de euro, a declarat ieri Dumitru Dragomir, Preşedintele LPF, pentru Mediafax.

Publicitate

"Nu se va mai face nicio licitaţie pentru vânzarea drepturilor TV, gata, a fost licitaţie. În momentul de faţă pot să spun că pachetele rămase nu se mai vând. Cu excepţia pachetului 9 pe care îl vom da TVR-ului cu 3,5 milioane de euro pe sezon", a spus oficialul Ligii.

Dragomir a explicat că pachetele 3, 4, 5, 6 şi 7 vor fi vândute prin încredinţare directă.
"Restul de cinci pachete o să le dăm probabil prin încredinţare directă unei televiziuni. Toate costă 70 de milioane de euro pe trei ani", a precizat Dumitru Dragomir.
Dragomir: Pachetul nouă îl vom da la TVR, celelalte cinci costă 70 de milioane de euro

 

Pe YouTube a fost postat un film în care se vede cum reportera Realităţii TV Laura Calciu pare că îi face semn unei femei care, după câteva secunde, leşină în direct în timpul mitingului de protest faţă de închiderea spitalului din Urlaţi, scrie Evenimentul Zilei.
În film, se observă că, înainte de a leşina, femeia respectivă era foarte activă, aplauda şi îi îndemna pe ceilalţi să aplaude. După ce reportera Realităţii TV a făcut semn cu mâna şi a spus ceva, ea s-a strecurat printre participanţii la miting şi s-a aruncat pe jos chiar în faţa camerelor de luat vederi. Directorul general al Realitatea Media S.A., Sorin Enache, consideră deducţia drept una "răutăcioasă".
Reporterul Realitatea TV care a transmis ştirea de la Urlaţi, Laura Calciu, susţine că acuzele la adresa sa sunt "total eronate".

[youtube width="350" height="280"]http://www.youtube.com/watch?v=WdvhlAa_9pc&feature=player_embedded[/youtube]

Cum să leşini, în direct, la Realitatea TV. Sorin Enache: "Dacă doriţi să fiţi răutăcioşi..." | VIDEO

Volumul publicităţii atrase de publicaţiile pe print a totalizat luna trecută aproximativ 30 mil. euro, cu peste 22% mai mare faţă de luna februarie 2011, potrivit ultimelor rezultate publicate de BRAT, notează Wall-Street.ro, Financiarul şi DailyBusiness.ro. Din această sumă, 38% reprezintă promovarea unor produse media sau evenimente culturale, iar 11% o constituie valoarea anunţurilor de mică publicitate. Majoritatea investiţiilor sunt atrase de publicaţiile plătite, aproximativ 80% din total, restul revenind celor distribuite gratuit. Clienţii care au investit cele mai mari sume în publicitate sunt: Vodafone, Orange, Heineken România, Loreal, Beiersdorf AG. ,,Gazeta Sporturilor” este singura publicaţie care a depăşit 1 milion de euro (la ratecard) din publicitate în luna martie.

Deputatul PDL Teo Trandafir a fost mutată de la secţia de Terapie Intensivă a Clinicii AKH din Viena într-un salon normal şi ar putea fi externată în cel mult două săptămâni, scrie Mediafax, care citează un comunicat de presă al unităţii medicale austriece.
Teo Trandafir a fost mutată de la Terapie Intensivă în salon. Va fi externată în cel mult două săptămâni

Congresul naţional de istorie a presei, aflat la a IV-a ediţie, se desfăşoară de joi până sâmbătă la Constanţa, cu simpozione susţinute la Universitatea Ovidius (Bdul Mamaia, nr. 124). Tema acestei reuniuni ştiinţifice este „Presa română interbelică - între mitologizare şi recuperare critică", scrie Adevărul.
Peste 100 de specialişti din România, Republica Moldova, Serbia, Olanda şi Israel participă, începând de vineri, la lucrările Congresului naţional de istorie a presei. Colocviul este organizat de Asociaţia Română de Istorie a Presei şi Universitatea Ovidius Constanţa, în parteneriat cu Academia Oamenilor de Ştiinţă - Filiala Constanţa.
Istoria presei se face la Constanţa

Agenţia de branding şi digital Grapefruit a fost de două ori premiată cu Aur în cadrul principalei competiţii europene de reconstrucţie şi redesign de brand, Transform Awards 2011, scrie Financiarul.
Premiile au fost acordate pentru cea mai bună identitate vizuală şi pentru cea mai bună integrare a strategiei de brand cu cea de afaceri pentru rebrandingul Labormed. La Transform Awards 2011 a fost premiată şi Brandient, pentru două proiecte realizate în 2010. Astfel, rebrandingul eMAG a primit Gold Award, fiind considerat cel mai bun în categoria "Online retail”. Noua identitate Rugby România, creată pentru Federaţia Romană de Rugby, a fost premiată cu Silver Award în categoria "Best rebrand for a not-for-profit organisation”.
Premii pentru agenţiile româneşti de branding la Transform Awards

Grupul media elveţian Ringier a anunţat ieri lansarea primei reviste destinate exclusiv tabletelor din portofoliul său. Noua revistă, numită a€œthe collection”, va avea o abordare mono-tematică, aprofundând în fiecare ediţie câte un singur subiect. Publicaţia digitală va folosi posibilităţile tehnice disponibile pe tablete pentru a oferi conţinut multimedia utilizatorilor şi va fi disponibilă în engleză, germană şi chineză, scrie HotNews, care citează un comunicat de presă care anunţă lansarea.
a€œthe collection” va fi disponibilă pentru început doar în magazinul de aplicaţii Apple la un preţ de 5$, iar în trimestrul al doilea al anului va avea loc şi lansarea pe platforma Google Android.
Ringier lansează o revistă dedicată exclusiv tabletelor

Brandurile din Marea Britanie au investit anul trecut 4,1 miliarde de lire ster­line în promovarea pe internet, me­diul online reprezentând 1 liră sterlină din fiecare 4 lire sterline alocate buge­telor de marketing, anunţă cele mai recenA­te date ale Internet Advertising Bureau (IAB) şi Pricewaterhouse­Coo­pers, citate de Financiarul. Astfel, brandurile britanice şi-au majorat inves­tițiile în promovarea online cu 12,8% în 2010, reprezentând aproximativ un sfert din 16,6 miliarde de lire sterline, respectiv investiţiile în media de anul trecut. Majorarea a fost în principal atrasă de investiţiile majorate în formatele video, social media şi canale mobile, potrivit studiului.
Brandurile britanice au investit 4,1 mld. în publicitatea online

După luni de speculaţii, noul sistem de plată al The New York Times a devenit activ luni, pe 28 martie. Sistemul limitează cititorii online (cei care nu sunt abonaţi pe print) la citirea completă a 20 de articole, lunar. Pentru aplicaţiile NYT de pe smartphone-uri şi tablete, doar secţiunea de ştiri de top a rămas liberă, pentru celelalte subsecţiuni fiind necesar abonament. Efectul sistemului impus de TNY a afectat mai puternic numărul de pagini vizualizate. Astfel, în medie, în cele 12 zile după implementarea lui, afişările s-au redus cu 11-30%, scrie Wall-Street.ro.
Ce impact are sistemul de plăţi impus recent de New York Times asupra traficului

Agenţia de branding BrandTailors a împrospătat identitatea vizuală şi designul de ambalaj al ciocolatei Laura, scrie Wall-Street.ro.
Redesenarea ambalajului a avut ca obiectiv consolidarea poziţiei brandului în segmentele de ciocolată simplă şi ciocolată cu cremă, precum şi lansarea acestui brand în cadrul segmentului de tablete cu incluzii (arahide).Necesitatea unei schimbări a venit o dată cu trecerea la o tehnologie modernă de ambalare (flow-pack) şi introducerea unor noi produse în portofoliul brandului Laura.
BrandTailors redeseneaza ambalajul Laura

Sursa foto: HotNews.ro

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Dupa cum se vede ultima licitatie a domnului Dragomir ar trebui sa ne abonam la doua companii sa vedem meciurile pline de scandaluri, sunt stelist dar sincer nu ma mai intereseaza cand vad ce oamenii conduc (ingroapa si un singur lucru care te mai relaxa pe moment ). Pacat incepem sa devenim din ce ince mai mici si la capitolul la care mai dadeam subiecte ziarelor externe.
  • Mi se pare o prostie ca meciurile sa se vada pe atatea televiziuni diferite. Daca pachetele ramase le ia o televiziune care nu a licitat pana acum, inseamna ca meciurile vor fi transmise pe 5 posturi.

Trimite un comentariu