Skip to main content

24 Fun lansează codurile interactive Quick Response

 

Rețeaua de ghiduri 24 Fun a implementat codurile interactive Quick Response pe ediția din Timișoara și Arad. Codurile se scanează cu telefonul mobil și oferă acces, printre altele, la la trailere-le filmelor recomandate, videoclipuri, rezervări de bilete și arhiva editorialelor.

Publicitate

24 Fun urmează să lanseze și variante pentru iPhone, iPad și sistemul Android.

Sistemul interactive Quick Response va fi extins și pe alte ediții ale ghidului 24 Fun, după câteva luni de test pe Timișoara și Arad.

24 Fun a fost lansat în 2003 în București. În 2006 s-a extins la nivel național, iar în prezent are ediții la Bucureşti, Baia Mare, Satu Mare, Braşov (Poiana Braşov şi Valea Prahovei), Cluj, Constanţa, Iaşi, Sibiu, Timişoara şi Arad.

"Este o evoluție firească a strategiei de dezvoltare a brandului 24 Fun, stabilită în contextul noilor realități informatice și de media", a declarat Alex Săndulescu, director general 24 Fun pentru paginademedia.ro. "Am ales ediția de Timișoara și Arad ca pilot deoarece această ediție are similitudini cu ediția de București, urmând ca sistemul să fie extins în toată rețeaua 24 Fun".

De ce la Timișoara și nu direct la București?

"Implementarea codurilor interactive pe București necesită o muncă mult mai amplă. Odată funcțională pe Timișoara, va fi aplicată și în Capitală."

Care a fost investiția pentru acest proiect?

"Nu am încă toate datele. Pot spune că am folosit know-how și sprijin logistic de la consultanți din Italia".

Ca ordin de mărime?

"Vorbim de zeci de mii de euro și sute de ore de muncă."

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Sorin Vulpe a iesit din acte doar pe hartie. Asta din doua motive: 1) nimeni nu l-ar vrea asociat in caz de vanzare si 2) era un conflict de interese. Nu poti chiuli si de la Liberis si de la 24fun in acelasi timp.
  • Eu cred ca 24 incepe sa pregateasca iesirea din print. Sunt din ce in ce mai greu de gasit, atat la capitala cat si pe la tara....au inchis pana acum vreo 4 editii (ungurime, craiova, pitesti, galati).... Cred ca urmeaza TImisoara si Arad nu? Daca Vulpe nu mai e pe acolo e clar...Sandi a ramas fara bani.... Iar daca a investit in acest proiect cateva zeci de mii de euro, e si mai clar, ori se inchid alte editii ori o sa treaca la tiraje de sute de exemplare (cum, deja au trecut?). Avanti picolo!
  • @edgar Se vede treaba ca esti invidios pe DOMNUL Sorin Vulpe. Nu a facut el PRO-ul insa daca l-ar fi facut el PRO-ul ar fi fost astazi o televiziune mult mai buna! Nu asa trebuie sa ne tratam rarele valori din mass-media. Hai sa fim macar acum onesti: daca nu era el sa-l administreze, 24FUN era oale si ulcele. RESPECT, SORIN VULPE!
  • @mic
    Ce treaba are Vulpe cu B24FUN? Va spun eu: nici una. Impostura sobolanului este fara limite. Daca ai timp de pierdut ascultandu-l afli ca El a facut Catavencu, a mai facut si Guerilla, a fondat Bucataria pentru Toti si pana si ProTV-ul ar fi fost gandit tot de el. Pe unde a fost a lasat parjol. Presa noastra e prea mica pentru el. Era sa uit: numitul Vulpe Sorin a lucrat in presa britanica. Ducea abonamentele cu bicicleta in neighbourhood!
  • @Marcu
    Am rasfoit cu atentie cap coada Gazeta Sporturilor de azi si nu am gasit nimic din ceea ce spui.
    Poate au de gand, poate au vreo intentie, poate in viitorul apropiat ...
    In concluzie sa dam cezarului ce-i al lui: Bravo 24 FUN !
  • Vad ca superpostacii se fac ca nu vad esenta articolului si iar arunca cu noroi in toata lumea.
    Codurile QR, paltformele iPad precum si aplicatiile mobile sunt viitorul mediei.
    Print-ul nu dispare . Se redefineste. Asa ca draga "Mic" mai invata publishing si apoi injura pe cei care chiar fac ceva in presa noastra.
  • daca si la astia, primii, o sa dea aceleasi rezultate ca la ceilaltii, primii, de anul trecut, tot din media... :) o sa mai auzim ca mai implementeaza cineva QR code fara sa stie la ce se preteaza
    hai, ca m-am distrat fun
    :)
  • Inca o mutare de geniu a maestrului Sorin Vulpe al carei rod mediatic este cules de oameni fara idei, dar bagaciosi in fata!!! Adevaratele valori sint inca o data trecute in planul doi! Si ne mai miram ca moare printul! Cit ne mai rabda pamintul?
  • Buna idee cu QR-urile. Cei de la 24 FUN sunt primii din media romaneasca care implementeaza acest sistem. Un inceput de drum pe care-l privesc cu optimis. In Franta si in Olanda digitalizarea este in plin succes.
  • Verificat cazul Vulpe la ONRC (oficiul national registrul comertului).
    Surprize, surprize ! Vulpe Sorinel nu mai e activ la 24FUN. Trebuia sa se intample pana la urma. Naivul de Sendi s-a trezit cu vulpea la cascaval si la executat pe impostor. In acest caz succes 24FUN !
  • iar au sa urle si inii si altii de invidie. Sint curios cum va reactiona publicul inca necopt pentru viitorul media. Multi au ramas ancorati in stereotipiile balcanico-ardelenesti si refuza din start tot ceea ce este nou. Un pas inainte ce trebuia facut de mai multe publicatii din Romania.

Trimite un comentariu