Skip to main content

Patru agenții românești au fost premiate la AdPrint 2011

 

Mercury360, Ogilvy&Mather Bucharest, Propaganda și Saatchi&Saatchi România au fost premiate la ediția de anul acesta a festivalului european de publicitate dedicat exclusiv printului AdPrint.

Publicitate

Cele patru agenții românești au câștigat cinci trofee, iar alături de ele au mai fost premiate alte 13 agenții europene.

Cu ce lucrări au câștigat agențiile românești?

Agentia Mercury360 a fost premiata pentru campania „Longer Day” - executii „Street” și „Office” (pentru Nestle Professional) cu Best Use of Illustration și Silver Angel în cadrul categoriei Outdoor&Poster, secțiunea FMCG (Fast Moving Consumer Goods).

 

Ogilvy&Mather Bucharest a fost premiată cu Gold Angel în categoria Outdoor&Poster, secțiunea Services pentru lucrarea „Destinations”.

Lucrarea câştigătoare face parte din  prima campanie de imagine din istoria brandului Tarom, realizată şi lansată la sfârsitul anului trecut de Ogilvy România.

Agenția Propaganda a câștigat Gold Angel în categoria Outdoor&Poster, secțiunea Art, Culture, Media&Entertainment prin campania „Drifting Away” (În derivă), realizată pentru HBO.

Saatchi&Saatchi Romania a castigat Bronze Angel în categoria Press&Magazine, sectiunea Durables and Other Consumer Goods împreună cu agenția din aceeași rețea - Saatchi&Saatchi Geneva. Campania câștigătoare a fost „Skin Sensations”, realizată pentru Novartis-Fenistil.

Juriul AdPrint 2011, prezidat de Carl le Blond, Chief Creative Officer Ogilvy Group Rusia, a acordat 37 de trofee, dintre care 4 în categoria Best Use Of, 11 Gold Angel, 9 Silver Angel, 8 Bronze Angel, plus premiile speciale.

Cele mai bune printuri din Europa, premiate de juriul AdPrint, vor fi expuse în perioada 20 aprilie – 19 mai pe un suport neconvențional - gardul ce înconjoară Muzeul Național de Artă al României.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu