Skip to main content

17 mai: Elan Schwartzenberg discută cu Lagardere să vândă Realitatea TV

 

Publicitate

ACTUALIZARE: Grupul francez Lagardere a dezmintit, astăzi, orice negociere cu Elan Schwarzenberg pentru cumpararea postului Realitatea TV, scrie HotNews, care citează AFP.

Omul de afaceri Elan Schwartzenberg a confirmat pentru Jurnalul Naţional existenţa unor discuţii cu grupul francez de media Lagardere în vederea vânzării Realitatea TV, aşa cum avansează surse din mediile de afaceri franceze.

"În primul rând, orice lucru are un preţ. Am luat acest trust strict din motive de business, prin urmare voi trata acest tust ca pe orice afacere normală, adică nu urmăresc nici interese politice, nici cooptarea unor afaceri colaterale cu statul", a spus Elan.

"Cel mai important lucru, grupul Lagardere consider că este un partener extrem de onorabil şi aş fi fericit să finalizez orice tranzacţie cu ei sau cu oricare alt grup de talia lor. (...) Îi cunosc de mai multă vreme, sunt nişte oameni de mare ţinută. Şi, specific în acest domeniu sunt un simbol”, a declarat Elan Schwartzenberg pentru Jurnalul Naţional.
Elan Schwartzenberg negociază Realitatea TV cu Lagardere

O cercetare făcută de australianul Ross Dawson arată că presa tipărită va dispărea până în 2020 în ţări precum Statele Unite, Marea Britanie, Irlanda sau Canada, iar în România, după 2040. Evoluţia tehnologiei este, în viziunea lui Ross Dawson, principalul motiv pentru care printul, aşa cum îl ştim acum, va deveni un lux, scrie Adevărul.

Analistul media, Iulian Comănescu, crede că modelul lui Dawson este interesant: „Ia în calcul o mulţime de factori, dar lipsesc alţii, cum ar fi tradiţia specifică fiecărei zone. De ce se citeşte mai multă presă locală în Moldova decât la Cluj, de exemplu?". În ceea ce priveşte predicţia că în România printul va dispărea după 2040, Comanescu e de părere că, la noi, modelul de afaceri numit presa tipărită va dispărea mai repede.
În SUA, ziarele vor muri peste 6 ani

Reprezentanţii mediului online salută "iesirea tehnica” din recesiune şi caracterizează momentul ca fiind un prim semn pozitiv. Toţi sunt însă de acord că efectele pozitive majore vor fi vizibile abia peste un an, conform scenariului optimist, scrie Wall-Street.ro.

Marius Pahomi, şef al agenţiei de publicitate MEC, subliniază exact ideea aceasta. "Vorbim despre o ieşire «tehnică» din recesiune, nu despre sfârşitul crizei. Este un prim semn pozitiv însă nu cred că vor exista efecte semnificative pe termen scurt”.

El spune că este esenţială revenirea consumului pentru ieşirea din criză. Fără o revenire a consumului, start-up-urile nu au cel mai bun context pentru a lua naştere.
Ieşirea din recesiune: Efectele se vor vedea în online peste un an

Gândul.info lansează aplicaţia pentru iPhone, unde utilizatorii vor găsi acelaşi conţinut ca pe site, dar şi funcţionalităţi specifice, precum posibilitatea de lectură offline şi salvarea articolelor favorite, scrie Mediafax.

La fel ca aplicaţia gândul.info de iPad, cea de iPhone le permite utilizatorilor să navigheze uşor printre secţiuni şi printre articolele de interes. Conţinutul este structurat pe categoriile familiare cititorilor gândul (Home, News, Politică, Internaţional, Financiar, Puterea gândului, Reportaj, Magazin, Sport).
Gândul.info lansează aplicaţia de iPhone

 

Oamenii se implică mai mult când prietenii le recomandă conţinut informativ online decât atunci când descoperă pe cont propriu acel conţinut, arată, între altele, cercetările companiei americane de neuromarketing Innerscope, după cum spune fondatorul acesteia, Dr. Carl Marci. Pe marginea The Festival of Media - Global, eveniment desfăşurat săptămâna trecută la Montreux, Elveţia, Marci a vorbit cu HotNews.ro despre ce face compania sa şi despre impactul publicităţii TV şi online asupra experienţei oamenilor în relaţia cu brandurile.

Rep.: Ce face Innerscope?

Dr. Carl Marci: Innerscope crede că răspunsurile emoţionale, la nivel inconştient, direcţionează atenţia, îmbunătăţesc memoria şi determină comportamentele oamenilor, care sunt de interes pentru clienţii noştri. Iar această credinţă se bazează pe decenii de cercetări academice.

Folosim monitorizări biometrice şi metode de eye-tracking pentru a măsura semnale cu caracter medical, iar apoi le combinăm pentru a măsura nivelul de implicare emoţională inconsitenta. Şi apelăm la ele în diverse feluri - de la focus-grupuri sau în studii privind implicarea emoţională la targetarea comportamentală a mesajelor publicitare.
Dr. Carl Marci, Innerscope: Transpiraţia, respiraţia şi bătăile inimii spun cum reacţionezi inconştient la informaţie şi reclame

Foto: Laurențiu Obae

Oamenii se implică mai mult când prietenii le recomandă conţinut informativ online decât atunci când descoperă pe cont propriu acel conţinut, arată, între altele, cercetările companiei americane de neuromarketing Innerscope, după cum spune fondatorul acesteia, Dr. Carl Marci. Pe marginea The Festival of Media - Global, eveniment desfăşurat săptămâna trecută la Montreux, Elveţia, Marci a vorbit cu HotNews.ro despre ce face compania sa şi despre impactul publicităţii TV şi online asupra experienţei oamenilor în relaţia cu brandurile.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • "Sintem prezenţi în România de mult timp - mai ales în piaţa radio, dar nu avem în proiect achizţionarea unui post TV de ştiri", comunicatul Lagardere....
  • Lagardere a dezmintit....ar trebui un update.

    Nu cred ca are cineva din Romania norocul asta sa fie preluat de Lagardere...sau mai bine zis, aia nu sunt atat de prosti
  • Normal, cum spuneam, doar voi sunteti destepti in tara asta si le pricepeti pe toate.
    Cine nu e cu voi trebuie neaparat inchis, omorat sau sa i se lipeasca gura.
  • Lasa frate ca pleaca astia si te duci tu, ca tu esti imaculat, cinstit si onest din momemt ce esti basist.
    Oricine nu e cu voi de naspa, voi sunteti ingerasi.
  • Va excitati degeaba ! Retarditatea-tv este si va fi a lui Vantu-FNI ! Dormiti linistiti, Vantu NU lucreaza pt. voi....
  • Priveste-l, seara, pe un moderator (cu barba tepoasa si figura incruntata), si-ti vei da repede seama de gustul cartofilor (si nu numai) stricati.
  • Tu stii ce vorbesti? Cand Antena3 pierde cu zecile de mii de telespectatori scarbiti si ei de balacareala lui Gadea si Ciutacu sau Badea, tu ne povestesti de Jurnalul National. Cat de prosti crezi tu ca sunt romanii? Nu cumva sunt mai inteligenti cititorii lor decat cei ai Jurnalului National...?
  • 2040? aiurea. in tarile dezvoltate presa scrisa dispare din cauza internetului. la noi dispare din cauza rahitismului mediului economic. deci, ii mai dau vreo cinci ani, maxim. adica, mai bine spus, trei ani. in 2012 cade PD-L-ul si va disparea EVZ, Kamikaze, Romania Libera. apoi Patriciu va vinde Adevarul care e pe pierderi. Jurnalul e singurul ziar care sta in picioare, pentru ca are un trust puternic in spate. si asa a ingropat Chioras Chiondoras presa din Romania. Amin.
  • sigur la felix. dar e inflatie mare acolo ( de profesionisti in laturi si invective). poate incep un bussines pe cont propriu ca sunt tare priceputi la domeniul economic.
  • Important e ca Realitatea are sansa sa ajunga la un trust de prestigiu si ca a iesit din mainile lui Vantu. Acum ar trebui sa iasa si din mainile lui Ghita, prietenul de familie a Pontanacului.
    E singura sansa pentru recredibilizarea acestui post. Ce-o sa faca insa Cretuleasca, Striblea, Soviani? Vor ramane pe drumuri sau vor parca la Felix in fata?
  • Realitatatea TV a ajuns ca un sac cu ... cartofi. Trece,asa de la o zi la alta, de la un intermediar la altul.
    Oare ce gust sa mai aiba continutul "sacului" cand ajunge la consumator?

Trimite un comentariu