Skip to main content

20 mai: Lazarus și-a lansat Zeus TV

 

Televiziunea Zeus TV a început să emită în noaptea de miercuri spre joi, la ora 01.00, fiind disponibilă în momentul de faţă unui număr de circa 400.000 de abonaţi ai UPC Digital şi ai unor operatori de cablu mai mici din ţară, după cum a declarat pentru Mediafax Luis Lazarus, proprietarul postului.

Publicitate

Luis Lazarus a notificat Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) că televiziunea lui, Zeus TV, a început să emită pe UPC, potrivit unui anunţ făcut în şedinţa de joi a CNA de către Răsvan Popescu, preşedintele Consiliului.

"Ne-am lansat pe UPC Digital şi am semnat şi contractul cu firma ESS care administrează fragmente pe satelitul Thor", a spus Lazarus, precizând că, în momentul de faţă, postul Zeus TV este disponibil şi în grilele altor operatori mai mici din ţară. Potrivit lui Lazarus, Zeus TV ar urma să fie preluat şi de Dolce, platforma de satelit a Romtelecom, dar şi de alte companii de cablu din ţară.
Televiziunea lui Lazarus, Zeus TV, s-a lansat

Omul de afaceri Dinu Patriciu susţine că investiţiile în piaţa media vor fi profitabile după depăşirea perioadei de criză, şi s-a decis să-şi extindă trustul media cu o televiziune, scrie România liberă.

"În câteva luni, ne vom uita la Adevărul TV. Nu voi cumpăra însă Naţional TV, aşa cum se speculează: de ce să iau pagubele altora?", se întreabă miliardarul.

Acesta a mai adăugat că Adevărul Holding va supravieţui, "în ciuda celor care îi cântă prohodul".
"Am închis Adevărul de Seară doar pentru ca, în curând, să revenim cu un nou concept, contra cost, nu gratis acum", a mai spus Patriciu.
Patriciu, pe urmele lui Vântu şi Voiculescu: În câteva luni, ne vom uita la Adevărul TV

Înscrierile pentru cea de-a patra ediţie a Concursului pentru Jurnalism de Agenţie Rador 2011 au început ieri şi se încheie pe 5 iunie, scrie Mediafax.
Concursul cuprinde şase categorii - "cea mai bună depeşă de agenţie", "cea mai bună acoperire a unui eveniment", "cel mai bun documentar de agenţie", "cel mai bun feature de agenţie", "cel mai bun interviu de agenţie", "cel mai bun produs de agenţie realizat de un corespondent local/internaţional".
Înscrierile pentru Concursul pentru Jurnalism de Agenţie Rador 2011 au început

Playboy a lansat, ieri, un serviciu de abonamente online, numit iPlayboy, care le permite internauţilor să vadă fiecare pagină din toate revistele apărute în istoria titlului, de la cele de acum circa 60 de ani cu Marilyn Monroe până la cele mai recente, scrie Mediafax.

Celebra revistă Playboy a înregistrat o scădere considerabilă a tirajului, de la 3,15 milioane de copii, în 2006, la 1,5 milioane de copii în prezent. Astfel, conducerea revistei încearcă să aplice tot felul de strategii pentru a atrage noi clienţi. De exemplu, recent, revista s-a vândut cu o pereche de ochelari speciali pentru conţinuturi 3D pentru ca cititorii să poată vedea mai bine imaginea de la centrul revistei, care ilustrează o femeie goală.
Playboy a lansat un serviciu de abonamente online pentru arhiva sa digitalizată

Companiile specializate pe outdoor şi-au propus ca obiectiv menţinerea veniturilor obţinute la finalul lui 2010, chiar dacă în acest început de an s-a simţit un uşor reviriment. Unul dintre motivele de îngrijorare îl constituie prevederile proiectului de lege privind amplasarea şi autorizarea mijloacelor de publicitate , scrie Financiarul.

,,Din punctul meu de vedere, există două scenarii de evoluţie a pieţei de outdoor în acest an: unul optimist, în care piaţa va stagna, şi unul pesimist, în care, în cazul adoptării proiectului de Lege privind amplasarea şi autorizarea mijloacelor de publicitate, piaţa se va prabusi”, declară Ilona Fodoreanu, mana­ger general al Media Advertising.
Companiile specializate pe outdoor estimează afaceri în stagnare

BrandTailors - companie de consultanţă şi design de brand - finalizează procesul de restructurare şi regândire a proceselor de lucru în companie şi defineşte competenţele funcţie de patru linii de business, scrie Financiarul.

BrandTailors finalizează procesul de specializare a echipei de lucru şi definire a competenţelor profesionale în funcţie de patru linii de business principale: branding de produs, branding de servicii, branding digital şi comunicare de brand.

În conformitate cu noua structură a companiei, coordonatorii celor patru divizii sunt: Anca Tazlaoanu - responsabilă de proiectele de branding de servicii din poziţia de Brand Consultant, Andreea Florea - Brand Strategy Coordinator - se ocupă de proiectele de branding de produs, iar Beatrice Danis coordonează proiectele de branding digital şi de comunicare de brand din poziţia de Brand Strategist.
BrandTailors se reorganizează după patru linii de business

The Practice a primit trofeul Gold SABRE Awards pentru cea mai bună campanie din categoria Employee Communications. Programul premiat, "€œCrazy About Computers”, realizat pentru TechTeam Global, a concurat cu proiecte din ţări precum Marea Britanie sau Spania, cât şi cu o altă campanie românească, scrie Wall-Street.ro. Agenţia a avut 5 nominalizări la ediţia de anul acesta a premiilor SABRE, dintr-un total de peste 2.000 de intrări, cel mai mare număr de lucrări înscrise din istoria SABRE Awards. Noul trofeu al The Practice este al 6-lea obţinut de agenţie în cadrul competiţiei (5 Gold şi 1 Platinum).
The Practice, premiată la SABRE pentru o campanie TechTeam Global

Piaţa de media a scăzut în primul trimestru al lui 2011 cu circa 10% faţă de perioada similară a anului trecut, peste estimările din luna ianuarie, potrivit Roxanei Buhă, Buying Director la Starcom MediaVest Group ."€œLucram pe scenariu de scădere şi sperăm să ne oprim la acest minus 10% până la sfârşitul anului”, a spus Roxana Buhă pentru Wall-Street.ro.
Şi Dan Balotescu, general manager la Media Investment, estimează o scădere de 10% a pieţei de media în primul semestru al anului. "€œExtrapoland pentru întregul an, aceasta înseamnă că investiţia netă în media din acest an este aproximativ egală cu jumătate din investiţia media a anului 2008”, spune el.
Piaţa de media a scăzut cu 10% în primul trimestru

Şeful reţelei internaţionale Discovery a vorbit în exclusivitate pentru ziarul „Adevărul“ despre viitorul televiziunii 3D şi despre investiţiile companiei. Reţeaua de televiziune Discovery nu este pregătită să investească în televiziuni 3D, care are costuri de producţie cu 50% mai mari decât televiziunea standard.
Care este cea mai populară emisiune din lume?
Cea mai performantă producţie, în mod constant, la nivel mondial este probabil „O pradă mortală". Emisiunea are succes peste tot.
Mark Hollinger, preşedinte şi CEO Discovery Networks International: „Televiziunea 3D se va dezvolta mai încet decât cea HD“

Sute de specialişti în sănătate şi nutriţie, medici şi reprezentanţi ai unor organizaţii non-guvernamentale din SUA au adresat gigantului Mcdonald's o scrisoare deschisă prin care solicită retragerea mascotei Ronald Mcdonald's. Motivul: acesta ademeneşte copiii să consume hrană tip fast-food, scrie a1.ro.

În replică, reprezentanţii gigantului american susţin, potrivit cotidianului britanic The Independent, că mascota Ronald Mcdonald, promovată în ultimii 40 de ani, încurajează stilul de viaţă echilibrat şi sănătos. Mcdonald's nu uită să amintească actele caritabile făcute în numele binecunoscutului clovn cu perucă roşie şi subliniază că în celebrele meniuri pentru copii, Happy Meal, sunt incluse fructele ori laptele degresat.
Mcdonald's, şomată să renunţe la mascotă

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu