Skip to main content

Doru Buşcu şi Liviu Mihaiu s-au ciocnit în direct la TV

 

“Caţavencu nu trebuia să ajungă să fie vândut de ANAF şi faptul că este vândut de ANAF la ora asta  se datorează în principal managementului, ca să nu spun ţie personal”, i-a spus fostul ca'avenc Liviu Mihaiu lui Doru Buşcu care tocmai cumpărase marca.

Publicitate

Discuţia aprinsă dintre Liviu Mihaiu şi Doru Buşcu a avut loc în direct la The Money Channel, la doar câteva minute după consumarea licitaţiei.

Detalii în continuare.

Liviu Mihaiu i-a spus lui Doru Buşcu că motivul plecării sale de la Academia Caţavencu a fost lipsa de independenţă editorială a revistei.

„Nu a fost vorba de independenţă, nu a fost vorba de plăţi neortodoxe, a fost o viziune de creştere, care a crescut din nimic şi a ajuns la o cifră de afaceri impresionantă”, a explicat Doru Buşcu vânzarea Academiei Caţavencu către grupul Realitatea Media.

 

La emisiunea de la TMC a mai partcipat şi Aneta Bogdan,managing partnerla Brandient.

Doru Buşcu a mai spus că aştepătrile sale legate de preţul pentru marca Academia Caţavencu erau undeva pe la jumătatea sumei la care s-a ajuns.

Câteva fragmente din emisiune:

Doru Buşcu:

"Grupul de oameni care a plecat astăzi dacă adună un tiraj cat mii de exemplare, in frunte cu Mircea si Liviu care le-au fost suporteri. Lucrurile stau altfel decât le-a prezentat mai devreme fostul meu coleg. Şi regret lucrul ăsta.

Legat de independenţă, Caţavencu nicio secundă n-a fost neindependent."

Liviu Mihaiu:

"Dar nimeni n-a crezut nicio secundă că este independent, după ce a fost cumpărat."

Doru Buşcu:

"Liviu, las-o secundă cu Guvernul Tăriceanu. Asta cu independenţa povesteşte-o la emisiunea ta. Din păcate, am auzit ce ai spus mai devreme."

Liviu Mihaiu:

"Asta e opinia mea, ăsta este motivul pentru care nu mai sunt alături de Caţavencu de câţiva ani. Caţavencu nu trebuia să ajungă să fie vândut de ANAF şi faptul că este vândut de ANAF la ora asta, se datorează în principal managementului, ca să nu spun ţie personal."

Doru Buşcu:

"Povestea grupului de presă Caţavencu mi se datorează aproape integral mie. Creşterea aia din anii 2000 până în 2008 toate produsele în care m-am implicat, am făcut un grup foarte frumos. Şi la un moment dat l-am vândut, am avut de alege între un grup britanic, un fond de investiţii, şi o ofertă incredibilă din partea unui grup de presă care pe lângă bani conţinea oportunitatea unor canale de promovare.

Ideea de a integra acest grup într-un grup complex şi mare a fost ceea ce a dus la această ecuaţie a cumpărării grupului de câtre grupul Realitatea. Nu a fost vorba de independenţă, nu a fost vorba de plăţi neortodoxe, a fost o viziune de creştere, care a crescut din nimic şi a ajuns la o cifră de afaceri impresionantă."

Aneta Bogdan:

"Eu cred în acest brand, este unul dintre cele mai puternice branduri românești."

Liviu Mihaiu:

"Adevărul e că trebuie să suferi dacă vrei să cumperi un brand ca Academia Caţavencu să munceşti foarte tare, să treci prin deşert."

Greutatea acestui ziar constă în credibilitatea şi independenţa lui. E foarte greu să relansezi acest ziar, îţi spun ca om care lucrează de 21 de ani în presă, în condiţiile în care trustul s-a dus pur şi simplu naibii, în condiţiile în care presa este într-o poziţie foarte dificilă.

Economic vorbind este una dintre industriile afectate cel mai mult şi e foarte greu să lansezi când în ziar nu mai ai personalităţi pentru că nu poţi să relansezi un ziar cum vrea Buşcu să-l relanseze cu pitici gratis. E foarte greu.

Sursa foto: Realitatea.net şi blogul lui Victor Roncea

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • A făcut Doruleț rost de 1.600.000 euro? Nu mai zice nimic. O fi la căutat de comori la ora asta. Sau la furat, ca de obicei.
  • @lari
    deocamdată se pare că nu-l ia nimeni. povestea cu tete-a-tete-ul de taină la cotroceni e gogonată rău. după ce ai făcut 10-15 ani de blugi și kent en-gros, poți fi acuzat de orice în afară de prostie. și dacă bușcu nu minte (deși minte), în locul lui băsescu n-aș da mai mult de 20.000 de euro pe brandul ăla.
  • Lari, treci pe Click, pari mai degrabă genul ăla. Nu ai spus nimic inteligent, numai prostii de postac cu normă.
  • Sint mai pe clasici, pentru ca sint mai de virsta lor. Sint sigur ca si ceilalti mai mici ca varsta, au fanii lor. Catavencu e un tot si fiecare isi are locului lui acolo.
  • @Lari, dar Cațavencu cu Cristorian nu vrei? Nu te întreb de Nic Sârbu și Simona Tache, că văd că ești mai pă clasici.
  • @nedormitul. Ei aici ai spus bine. Depinde doar, de cine ia acest hoit. Daca esti dotat, stii ce sa faci si cu hoitul. Numai ca pentru asta iti trebuie imaginatie! Si umor. Traiasca Catavencu!!!
  • unii nu-l mai au. glumele scrîşnite băsescu e beţiv, udrea e curva lui băsescu, eba e proastă ţin o dată, de două ori. cititorii pe care şi i-ar dori ei se plictisesc repede, vor mereu altceva, vor mai mult, sînt cinici, nu au timp. și nu-i poţi păcăli aşa de uşor. cu glume din cancan și libertatea nu ține. cu atacuri din românia mare nu ține. cu pseudoanchete nu ține.
    degeaba își păstrează bușcu brandul dacă nu mai are cititorii ĂIA. putem spune că e fericitul posesor al unui hoit.
  • caţavencu cu ioan t. morar n-o să citeşti. Istodor, în afară de obsesia cu "ce mîncăm bă astăzi", nu prea mai are nimic. Iaru, am mai spus, e bun de depanator calculatoare. doru buşcu a creat, recunosc, un stil: stilul lui "e la mintea cocoșului, orice prost știe, era normal să se spună așa", pe care l-au copiat toți trepădușii. Mardale este singurul care mai spune ceva. Poate și pentru că nu stă în redacţie. Moţoc nu mai spune nici el nimic de multă vreme. Agopian (de ce nu l-ai menţionat pe Agopian?) e în acelaşi război personal cu Manolescu, iar Ivanciuc, deşi este poate cel mai bun condei din presa românească, e complet rătăcit. PAH (tot dintre fondatori) nu mai spune nici el nimic de multă vreme. Cîţiva dintre cei de sus trăiesc sentimentul căţelei bătute şi alungate de stăpînă, acum reprimită în lanţ. au senzaţia că sînt fericiţi.
  • Catavencu de un an se chinuie, se chinuie sa supravietuiasca. Si...a reusit. Eu vreau sa citesc acest Catavencu, cu Istodor, Ioan T Moar, Florin Iaru, Doru Buscu, sa rid la desenele ui Mardale, Motoc, Cornel Ivanciuc. Nu pot sa concep ca cineva din urma, vine si liciteaza un brand, la o suma suma imensaa, care nu face. Se vede de la distanta puterea diavolului licitator. Era normal ca Buscu sa-l liciteze si sa-l tina la ei.Acest brand a fost creat de acesti oameni, acesti oamei l-au tinut in brate si cind i-a fost bine si cind i-a fost greu. Brand-ul trebuie sa fie al lor. Asa e corect.
  • @Lari
    atunci de ce, de mai bine de un an, caţavencu nu dezvăluie nici măcar atît. ultima mare dezvăluire din caţavencu sînt - citez - "scheletele din dulapul" unei judecătoare de la CCR: nişte studii superioare, un soţ şi un copil.
    sau, mai nou, averile unor neveste de politicieni. nu neapărat ilicite. pur şi simplu averi. multe, niște ciorbe de acum 100 de ani și reîncălzite.
    în rest, da, ai dreptate, pe kmkzi i-au lăsat politicienii să publice. așa e în dictatură.
  • Știți de ce a dat Bușcu 1,6 milioane de euro pe Cațavencu? Pentru că Academia de Gashcă a crescut, e domnișoară acum: vrea Iphone, vrea Porsche decapotabil, vrea Vuitton...
  • la ce bun să dai în putere dacă nu crezi în nimic? și bușcu nu crede în nimic. ceea ce face acum e o tentativă penibilă de a salva niște aparențe. din păcate, chiar și pentru neavizați, încep să i se vadă buboaiele de pe față. se agață cu disperare de un brand mort, iar prețul uriaș pe care l-a licitat vrea să demonstreze că brandul e viu și poate sta la balcon cînd vine poștașul cu pensia. după o așa mișcare pokeristică, mă întreb cine mai are curajul să îi dea pe mînă 800 de mii de euro. poate felix. poate! deşi, repet, nu ştiu cine ar risca o sumă atît de mare pe un brand, cu o redacţie infatuată şi obosită, fără sediu, fără un minim de birotică. asta din punct de vedere economic.
    din punct de vedere editorial, caţavencu a fost, în percepția publică, și includ aici şi oamenii politici, sinonim cu integritatea. cum dracului să salvezi aparenţa de integritate cu o minciună, cu un semi-furt? şi, logic, un ziar cumpărat pe datorie e mai vulnerabil faţă de "împrumutătorul salvator" decît a fost pînă acum sub vîntu. şi o să mă explic: vîntu s-a lăsat aburit, a plătit nişte bani, s-a simţit fericitul unic proprietar al celui mai prestigios brand din presa scrisă şi, cu greu, a reuşit să-i pună botniţă. a luat o fată mare şi a convins-o după ceva vreme să se prostitueze. aceeaşi fată mare, devenită acum curvă, nu se mai lasă convinsă; dimpotrivă, ea va agăţa clienţii pe acostament. cămătarii bat la uşă, copilul plînge de foame, am datorii la bancă, scriu ce vrei, prestez şi oral.
    @el cucui, alin stanciu
    dacă nu are banii, pierde garanția și se reia licitația de la zero. nu ştiu dacă mai are dreptul să participe la licitaţie, dar îl va trimite, probabil, pe alin ionescu travestit în sabina fati.

Trimite un comentariu