Skip to main content

La alții de ce se poate? 600 de concedieri din presa de stat a Ungariei

 

“Aproximativ 600 de angajaţi din cei 3.000 pe care îi are grupul de presă de stat ungar vor fi disponibilizaţi”, a declarat ieri directorul general István Böröcz, potrivit budapestsun.hu.

Publicitate

În România, 3200 de angajaţi avea doar Societatea Română de Televiziune în 2010, potrivit raportului de activitate al TVR. La rândul lui, Radioul Public, cu toate posturile sale, numără în jur de 2500 de angajaţi.

Purtătorul de cuvânt al preşedintelui director-general al instituţiei publice de presă din Ungaria a declarat că în urma unor cercetări s-a constatat că cei 3.000 de angajaţi ai MTV, Duna TV, Magyar Rádió şi ai agenţiei de presă MTI depăşesc numărul celor necesari pentru ca activitatea să se desfăşoare în bună regulă. Astfel s-a decis reducerea substanţială a numărului angajaţilor.

La începutul acestui an, cele patru instituţii de presă din Ungaria au fost unite într-una singură.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • In Romania TVR a fost condusa de PSD timp de 20 de ani

    Astazi cand nu mai e condusa de PSD se vrea restructurarea
    E bine sa se faca si acum dar motivele difera in functie de cine cere restructurarea

Trimite un comentariu