Skip to main content

PARTENERIAT MEDIA: Ce facem cu printul?

 

Manageri din presă și din agențiile de publicitate vorbesc despre cât mai valorează un business de media și despre cum poate fi resuscitată presa scrisă la Conferința Națională a Presei.

Publicitate

Vor vorbi, printre alții, actualul director general al Adevărul HoldingPeter Imre, fostul managerRăzvan Cornețeanu, Sorin Pâslaru (ZF), Claudiu Pândaru (Gândul) și Cristian Mucichescu(OMD).

Evenimentul organizat de Media Management Institute va avea loc la 31 mai, la Hotelul Intercontinental.

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • cauta brand4brands pe internet.
    esti printre primii care s-au trezit
    de ce comentarii negative?
    bravo alina!
    gandesti strategic corect, comparativ cu marile baloane da sapun in costume scumpe cu care s-a procopsit presa romaneasca.
  • Pana cand un ziar important din Romania nu va indrazni sa-si inchida site-ul (in Franta deja se intampla acest fenomen), printul va fi in continuare pe scadere accelerata. In ritmul de acum, in 2-3 ani se va alege praful de ziarele noastre tiparite.E ca si cum ti-ai face marire de sani stiind ca te macina o groaza de boli...Doar pentru a face mai multi bani, pentru o perioada scurta de timp. Stiu, asemanarea de mai sus va da nastere la comentarii negative, dar ganditi-va un pic, mai ales cei care lucrati in presa (partea editoriala distributie). Privesc cu tristete regresul printului si sper sa rupa cineva lantul autodistrugerii.
  • Pai ce sa faceti cu printul? La manageri (in functie inca) asa de priceputi precum vorbitorii de mai sus nu-i decat un raspuns: faliment.

Trimite un comentariu