Skip to main content

9 iunie: Specialiștii în publicitate despre spoturile pentru România: o înşiruire de imagini-clişeu

 

Specialiştii în publicitate din România au analizat cea mai recentă campanie derulată de Ministerul Turismului pe televiziunile internaţionale Euronews, Eurosport şi CNN.

Publicitate

Campania de promovare a României la nivel internaţional este considerată anostă, lipsită de memorabilitate şi cu şanse mici să atragă turiştii străini, scrie Adevărul.

Ministerul Turismului a lansat săptămâna trecută o nouă serie de spoturi menită să atragă interesul turiştilor străini pe meleagurile româneşti.

Potrivit lui Răzvan Mătăşel, Managing Partner al firmei de consultanţă Arsenoaiei&Mătăşel, spotul este „o simplă înşiruire de imagini frumoase şi fără pic de poveste, de dramă."

La rândul său, Sorin Psatta, Integration Communication Director la grupul de comunicare BBDO, vede campania ca o serie „cuminte" de spoturi. „Sunt atât de generice încât s-ar putea foarte bine organiza un concurs internaţional pe baza lor, cu titlul: Recunoaşteţi ţara!", glumeşte Psatta.
Spoturile pentru România: o înşiruire de imagini-clişeu

Preşedintele CJ Brăila, Bunea Stancu (PSD), a avut o ieşire nervoasă la adresa unei ziariste, pe care a jignit-o în conferinţa de presă, el fiind sunat apoi de către Victor Ponta, care i-a spus să-şi ceară scuze public, şeful CJ precizând că i-a urmat sfatul, dar nu-i cere scuze şi jurnalistei, scrie Mediafax.

Supărarea a plecat de la faptul că jurnaliştii nu au amintit numele preşedintelui Consiliului Judeţean când au scris despre un festival local şi s-au arătat interesaţi de "Strategia judeţeană rde raţionalizare a spitalelor care vizează reorganizarea asistenţei spitaliceşti". Şi de aici a venit potopul de injurii, relatează Gândul.

"Aveţi nesimţirea să scrieţi despre festival, fără să scrieţi cine l-a organizat, cine s-a ocupat de el, cine dă premiile ş.a.m.d. Chiar credeţi că toată Brăila asta este proastă şi toată lumea este proastă? Să vă fie ruşine! A ajuns panarama asta de Aura Costea să vorbească despre spitale... Asta este o imbecilă, este o impertinentă. Habar nu are ce cere şi despre ce este vorba. “
Şeful CJ Brăila jigneşte o ziaristă: Este o imbecilă, este o impertinentă! Ponta îl pune să-şi ceară scuze public - VIDEO

Compania de telecomunicaţii RCS & RDS a anunţat, miercuri, lansarea celui de-al treilea canal de sport, Digi Sport 3, care va emite începând de sâmbătă, când va transmite meciuri de fotbal din Campionatul European Under 21, notează Mediafax, HotNews și Wall-Street.ro.

Digi Sport 3 va prelua o parte din transmisiunile live pentru care RCS & RDS a cumpărat drepturi. Noua televiziune a fost creată pentru a oferi telespectatorilor posibilitatea de a urmări în direct competiţiile programate la Digi Sport în aceleaşi intervale orare.

Primele transmisiuni directe pe Digi Sport 3 vor fi meciurile de fotbal din Campionatul European Under 21, programate în 11 iunie: Belarus - Islanda (de la ora 19.00) şi Danemarca - Elveţia (de la ora 21.45).

Consiliul Superior al Magistraturii (CSM) efectuează verificări la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie a României (ICCJ), după ce revista Kamikaze a semnalat nereguli organizatorice, menite a "dirija" contestaţia în anulare depusă de Dan Voiculescu, împotriva verdictului de colaborator al Securităţii, către un complet care, statistic vorbind, se pronunţă în defavoarea CNSAS, scrie Evenimentul Zilei.

Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (ICCJ) a României a decis, printr-o hotărâre definitivă şi irevocabilă, că Dan Voiculescu a fost turnător al Securităţii, sub pseudonimul "Felix". Acesta a atacat hotărârea printr-o cale extraordinară de atac, şi anume contestaţia în anulare. Numai că, a depus-o şi personal, a trimis-o şi prin poştă, contestaţia fiind, astfel, înregistrată de două ori.

“De ce a depus Dan Voiculescu două cereri? E deja o cutumă: în cele mai multe dosare, cererile de judecată se depun atît în persoană, cît şi prin poştă, tocmai pentru a primi numere diferite de înregistrare şi a nimeri la două complete diferite; în funcţie de care complet consideră avocaţii că e mai favorabil, se păstrează doar una dintre cereri, iar cealaltă e retrasă", scrie Kamikaze.
CSM s-a sesizat din Kamikaze în cazul Curtea Supremă – Voiculescu

Biografia lui Steve Jobs - "Steve Jobs - iLeadership pentru o nouă generaţie" - va fi distribuită la chioşcuri împreună cu Ziarul Financiar, în perioada 15 - 21 iunie, scrie Mediafax, care citează un comunicat de presă.
Ziarul Financiar apare cu biografia "Steve Jobs - iLeadership pentru o nouă generaţie"

Cheltuielile de publicitate online din SUA urmează să crească până la 31,3 miliarde de dolari anul acesta, cu 20,2% mai mult decât în 2010, scrie HotNews, care citează cele mai recente estimări eMarketer. Potrivit sursei citate, bugetele alocate publicităţii online în Statele Unite ar urma să se apropie de 50 de miliarde de dolari până în 2015.

Potrivit lui David Hallerman, analist eMarketer, "Internetul a devenit fundamental precum televiziunea pentru clienţii de publicitate. Pe măsură ce consumatorii continuă să petreacă tot mai mult timp online, iar revirimentul economic întăreşte în continuare bugetele de publicitate, vom vedea pe viitor şi mai mulţi dolari alocaţi Internetului. Mai multe formate de publicitate precum cele video şi mai multe canale, în special social media şi mobile, au de asemenea contribuţii-cheie la creşterea cheltuielilor".
Estimări: Publicitatea online în SUA se va apropia de 50 de miliarde de dolari până în 2015

Ema Cătălin, directorul de comunicare al grupului RTC, a decis să plece din companie pentru a se ocupa de comunicarea corporate în cadrul grupului de comunicare BBDO, scrie Wall-Street.ro.
Începând cu 6 iunie, ea a preluat funcţia de corporate communication manager în cadrul grupului BBDO.
Directorul de comunicare al RTC, Ema Cătălin, pleacă din companie

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu