Skip to main content

Patru milioane de români, în ring cu Bute

 

Peste patru milioane de români au stat alături de Lucian Bute în fața televizoarelor, pe Pro TV. Dintre aceștia, aproape 2,6 milioane au fost din mediul urban.

Publicitate

Următorul clasat, Antena 1, a avut o audiență de zece ori mai mică.

Recordul celor 15 minute de meci: 4.566.000 de români în fața televizoarelor la ora 23.21.

Clasamentul posturilor TV pe durata meciului, dar și pe întreaga gală (care a durat peste 3 ore), în continuare:

Cum era de așteptat, cea mai mare parte a telespectatorilor de box au fost bărbați (62,5%).

Clasamentul posturilor TV pe intervalul meciului Bute-Mendy (23.19-23.34) la nivel NAȚIONAL:

1. Pro TV - 4.032.000 de telespectatori
2. Antena 1- 417.000
3. Prima TV - 326.000
4. Kanal D - 297.000
5. TVR 1 - 171.000

Clasamentul posturilor TV în timpul meciului Bute - Mendy (23.19-23.34) la NIVEL URBAN:

1. Pro TV - 2.586.000 de telespectatori (22,5 rating)
2. Prima TV - 253.000 (2,2)
3. Antena 1 - 240.000 (2,1)
4. Kanal D - 102.000 (0,9)
5. Realitatea TV - 100.000 (0,9)

Meciul a strâns peste patru milioane de români în fiecare minut, dar întreaga gală a avut ratinguri bune. În fiecare minut din cele trei ore și zece minute de transmisie (20.43-23.53), peste 2,7 milioane de români au stat la televizor. Dintre aceștia, 1,7 milioane din mediul urban.

Clasamentul posturilor TV pe tot parcursul Galei "Campion pentru România" (intervalul 20.43-23-53) la nivel NAȚIONAL:

1. Pro TV - 2.727.000 de telespectatori
2. Antena 1 - 550.000
3. Kanal D - 295.000
4. Prima TV - 279.000
5. TVR 1- 208.000

Clasamentul posturilor TV pe tot parcursul Galei "Campion pentru România" (20.43-23.53) la NIVEL URBAN:

1. Pro TV - 1.732.000 de telespectatori (15,1 rating)
2. Antena 1 - 320.000 (2,8)
3. Prima TV - 210.000 (1,8)
4. Acasă TV - 152.000 (1,3)
5. Kanal D - 148.000 (1,3)

Foto: Octavian Cocoloș, EVZ

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Da...televiziunilor sa li se interzica spoturile de publicitate. Foarte multi comentatori atenti si informati pe aici
  • Era de asteptat.Pro-ul a gresit cu reclamele dupa fiecare runda,dar trebuiau sa castige si ei din ceva.Una peste alta stiu ca acum antenele vor veni sa zica ca nu sunt audientele reale.
  • Numai distrusi comenteaza pe aici? Da frate, s-a intins mana lunga a lui Udrea si l-a gadilat pe Obae ... Misogini invidiosi
  • Pai hai sa vedem cine l-a cautat pe Bute pe net in 2011. DIn ce tari? Google dixit:
    1. Romania
    2. Lithuania (de aproximativ 4 ori mai mic decat Romania)
    3. United Kingdom (2/3 din Lituania)
    4. Canada (1/2 din UK)
    5. Ireland
    6. France
    7. Australia
    8. United States
    9. Germany
    10. Spain
  • De-aia fac spume antenistii :D Ei n-au putut sa se bage ca nu dadea bine sa fie parteneri cu Udrea. Sigur, acuma toti cauta sa dea in eveniment si in PROTV, ba cu banii, ba cu ratingu masluit, ba cu inutilitatea, ba cu frunza. Daca-i ordin cu placere :D Haida bajetii, bagati mare!
  • Uitati-va pe Ciutacu.ro,acolo sunt adevaratele audiente,Obae de ce nu esti corect ti-ai luat tainul de la Udrea ?
  • nu stiu cum o fi la altii, dar nu mi s-a parut normal ca in pauze, in loc sa vad cele mai importante momente ale reprizei precedente, sa urmaresc spoturi publicitare...cu alte cuvinte, NU interesul telespectatorului a primat, ci cel comercial...sa isi scoata televiziunea banul...ah, si ce au mai pierdut cei de la PRO ptr pentru ca meciul s-a incheiat prin KO...francezul nu stia romaneste si a cazut mai devreme decit trebuia...
  • aș fi curios să aflu ce impact are asta asupra promovării brandului de țara. vreau să văd o audiență din străinătate a galei. sau probabil acesta e 0, caz în care cei 1,9 milioane de euro au fost aruncați de Udrea pe apa sâmbetei. un altfel de a spune în buzunarele lui Rudel Obreja și a altora, care probabil au acces la statutul de contribuabili democrat-liberali. că așa se fac afaceri pe la noi.

Trimite un comentariu