Skip to main content

19 august: Ion Cristoiu va face un talk-show la B1 TV

 

Jurnalistul Ion Cristoiu va realiza o nouă emisiune la B1 TV, intitulată "La taifas cu Ion Cristoiu" şi difuzată din 21 august, în fiecare duminică, între orele 21.00 - 23.00, au declarat pentru Mediafax reprezentanţii postului TV. Emisiunea "La taifas cu Ion Cristoiu" va fi difuzată în direct.

Publicitate

Pe de altă parte, Ion Cristoiu va continua să apară, în calitate de invitat permanent, în emisiunea "Evenimentul Zilei", moderată de Robert Turcescu şi difuzată de luni până joi, de la ora 21.00, pe B1 TV.

"La taifas cu Ion Cristoiu" este un talk show cu câte doi invitaţi din domenii diferite - politică, economie, cultură etc . -, tineri care au ceva de spus şi care s-au afirmat sau posedă toate calităţile să se facă remarcaţi în domeniul lor de activitate. Prin discuţiile pe care le va purta cu aceştia, jurnalistul şi-a propus să descopere latura umană a personalităţii publice, au explicat reprezentanţii B1 TV.
Ion Cristoiu va realiza o nouă emisiune la B1 TV - "La taifas cu Ion Cristoiu"

Goana după fecale prin Bucureşti şi răbufnirile lui Gigi Becali în direct sunt câteva exemple de momente penibile la TV oferite pentru EVZ de oameni de cultură, jurnalişti şi publicitari.

Pentru Bogdan-Alexandru Stănescu, unul dintre cele mai penibile momente văzute la televizor s-a petrecut la OTV: "un reporter tinerel, probabil în probe, dar plin de vehemenţă, prezenta reportajul «Bucureşti, veceul lui Oprescu». Drept care se băgase într-un gănguleţ, pe undeva prin spatele statuii lui Iuliu Maniu unde, cu o bucurie copilărească pe chip, discernea între urmele de fecale şi cele de urină. «Din păcate, doamnelor şi domnilor, astăzi avem mai mult dovezi de treaba mică», zice el la un moment dat, cu dezamăgirea sculptată pe chipul unui Maigret (Jules Maigret, un detectiv fictiv care apare în cărţile scriitorului Georges Simenon, n.r.) aflat pe urmele criminalului defecator".

Lui Bogdan Naumovici, director de creaţie la 23 Communication Ideas, cel mai penibil moment televizat post-decembrist i s-a părut cel în care Ion Iliescu l-a criticat pe Ceauşescu că a întinat idealurile comuniste.

Urmează discuţia dintre Gabriel Boureanu şi Gabriela Vrânceanu- Firea în direct la Antena 3, petrecută pe 31 mai 2010, în care moderatoarea l-a întrebat dacă mâncase ceva stricat înainte de emisiune, iar deputatul i-a replicat că a consumat ceea ce ea mânca în fiecare seară la emisiune.

Cele mai penibile momente la TV: bălăcăreli şi prostituţie camuflată

În ciuda pierderilor înregistrate an de an, Televiziunea Romană reuşeşte să atragă, prin salariile "competitive" şi stabilitate, tot mai multe vedete şi jurnalişti care să lucreze pentru canalele sale. Şi asta în contextul unor audienţe mici sau chiar nemăsurate, cum este cazul TVR Info, scrie DailyBusiness.ro.

Sorin Oancea, manager al B1 TV şi fostul şef al Antenelor, a declarat pentru DailyBusiness.ro că este un pic surprins de numărul mare de jurnalişti şi comentatori pe care televiziunea publică i-a angajat, mai ales că toată piaţa de media este într-o situaţie delicată.

Oancea a mai spus că salariile oferite de televiziunea publică au rămas unele "competitive", dar că jurnaliştii care aleg TVR-ul sunt atraşi mai ales de ideea de stabilitate.

Managerul postului B1 TV susţine că deşi instituţia publică are un plafon fix al salariilor aprobate, contractele cu jurnaliştii nou aduşi în TVR pot fi încheiate prin firmele pe care aceştia le deţin. Astfel, Oancea spune că respectivele contracte astfel încheiate ies din rigorile salariale şi intră în zona comercială.

Datornicul TVR îşi permite să plătească jurnalişti de top. Vezi cu ce îi atrage

MediaPro Pictures lansează "Caravana de Scouting", cea mai amplă acţiune de căutare şi selecţie de actori profesionişti şi amatori în oraşele mari din ţară, scrie Mediafax.

"Caravana de Scouting" va fi activă până la sfârşitul lunii septembrie, iar traseul acesteia va cuprinde, pe rând, Craiova, Timişoara, Arad, Oradea, Cluj, Iaşi şi Constanţa.

Audiţiile vor fi coordonate de un regizor şi un director de casting al MediaPro Pictures.

Candidaţii vor susţine o probă filmată şi vor completa o fişă personală, care va fi înregistrată în baza de date a companiei.

MediaPro Pictures lansează "Caravana de Scouting", prin care caută actori în toată ţara

Advertiserii locali din retai­lul cu electronice şi electrocasnice care şi-au făcut, în perioada aprilie 2010-august 2011, reclamă prin intermediul Google, cel mai mare motor de căutare din lume, au plătit chiar şi 2,5 dolari pentru a utiliza cuvinte-cheie precum ,,aer-condi­ționat” sau ,,instalări de aer conditionat”, scrie Financiarul, care citează un studiu al agenţiei de web marketing Today’s.

Cele mai scumpe expresii folosite de retailerii din online au fost ,,ins­talări aer condi­ționat” (2,48 $), ,,aer condiţionat ieftin” (1,83 $), ,,ma­șină de spălat vase” (1,48 $).

Spre comparaţie, importatorii şi producătorii auto din ţară care s-au promovat prin intermediul Google, în luna martie, au plătit chiar şi 1,1 dolari pentru a utiliza cuvinte-cheie precum „anvelope auto” sau „închirieri auto”, potrivit unui studiu Today’s.

Advertiserii din retailul cu electronice au plătit şi 2,48 USD pentru cuvinte-cheie pe AdWords

După ce la începutul lunii ratingul SUA a fost retrogradat şi au fost înregistrate scăderi pe aproape toate bursele internaţionale, toată lumea s-a întrebat dacă ne confruntăm cu o nouă criză. Wall-Street a vorbit cu câţiva dintre managerii celor mai mari grupuri de comunicare de pe piaţa locală pentru a afla dacă situaţia va afecta investiţiile în publicitate ale companiilor şi dacă sunt deja clienţi care au început să tăie bugetele de promovare.

„Noile probleme cu care se confruntă economia mondială influenţează cu siguranţă calculele în realizarea planurilor pentru 2012, mai ales că o parte importantă a companiilor desfăşoară activităţi internaţionale. În ceea ce priveşte investiţiile media realizate în 2011, estimăm la începutul anului o scădere de până la 5% a pieţei, însă vorbeam de o estimare optimistă. Fără legătură directă cu noile probleme la nivel internaţional, piaţa de media din România continuă să fie în recesiune în 2011, iar cele mai afectate medii sunt presa scrisă şi indoorul”, afirmă Nora Marcovici, directorul general al BBDO România, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare de pe piaţa locală.

Va influenţa noua criză bugetele de publicitate? Ce spun managerii din advertising

Începând 1 septembrie 2011, Dan Vîrtopeanu va preda ştafeta conducerii companiei Voxline Communication, specializată în marketing mobil şi aplicaţii interactive pentru reţele de telefonie, pentru a se dedica unor noi oportunităţi, tot în zona de marketing mobil.

Compania va fi preluată de Bogdan Apostol, în prezent Business Development Manager. În cei 8 ani în care a condus Voxline Communication, Dan Virtopeanu a derulat peste 200 de campanii de mobile marketing şi a implementat peste 250 de soluţii de plată prin SMS precum şi numeroase aplicaţii interactive SMS şi IVR.

Bogdan Apostol, la conducerea Voxline Communication

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Cristoiu ucide orice telespectator prin modul de exprimare.Oancea pierde bani in fiecare moment in care Cristoiu ii apare pe post.
  • Oancea,adica managerul B1 spune ca este surprins privind angajarile la TVR ? Dupa el,ce ar trebui TVR ul sa faca, sa angajeze prezentatori cu studii medii, asa cum face el la B1? Sau poate ca asa regleaza el diferentele dintre invitatii de proasta calitate veniti la emisiunea moderata de prezentatoarea cu liceu la baza.
  • credeam ca e vorba de ion cristinoiu, celebrul compozitor... altfel nici nu citeam articolul... la cristoiu nu ma uit, prefer sa imi imperechez sosetele...
  • Doamne ajuta!
    In sfirsit un gest de normalitate. Culmea, in an cvasi-electoral! Un mare ziarist, intelectual de larga respiratie, un stilp al Bibliotecii Academiei isi sacrifica din resursa cea mai pretioasa a nemuririi, TIMPUL, intru binele public. Multumim B1 TV. Banii n-aduc fericirea! Doar nemarginirea ei!
  • De ce nu face Ion Cristoiu un talk-show la el acasă, singur între patru pereți, unde nu-l vede și nu-l aude nimeni.

Trimite un comentariu