Skip to main content

Agențiile de publicitate, deschise publicului pentru o noapte

 

Agențiile își deschid porțile publicului larg. Pentru o noapte, oricine poate intra să vadă cum funcționează o agenție de publicitate.

Publicitate

Când va fi organizat evenimentul Noaptea Agențiilor (după modelul Noaptea albă a muzeelor), în continuare.

Evenimentul, care se află la a doua ediție, va avea loc anul acesta pe 17 octombrie. Noaptea Agențiilor este un eveniment inițiat și organizat de The Institute.

Agențiile care doresc să participe anul acesta la eveniment se pot înscrie până pe 20 septembrie, dată după care organizatorul va trasa o hartă a agențiilor implicate și va comunica ce evenimente va organiza fiecare agenție în parte. Mai multe detalii despre cum se pot înscrie agențiile, găsiți aici.

Potrivit organizatorilor, la prima ediție a evenimentului, care a avut loc în cadrul festivalului ADOR, pe 28 septembrie 2010, mai mult de 2000 de vizitatori au participat la nopțile albe ale celor 11 agentii care si-au deschis portile atunci.

Iată câteva exemple de petreceri care s-au organizat anul trecut de Noaptea Agențiilor:

  • La Green Pixel a avut loc o “Craftsmanship&Artistry Night”
  • Cei de la Grey au avut concerte si reclame la minut in cadrul “Work'n'Roll”
  • Cei de la Headvertising au organizat o expozitie de “RESURSE INUMANE”
  • În cadrul agenției Leo Burnett a avut loc “Noaptea Minților Deschise”
  •  Iar la Saatchi & Saatchi a fost o “Paarty & Paarty in the Saatchi & Saatchi Parking lot”

Despre The Institute:

The Institute este o entitate de business a Millenium People, fondator al AdPrint, Internetics, Institute, THE magazine și Noaptea Agențiilor, organizator al Effie Awards, Scoala ADC și ADOR.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu