Skip to main content

13 septembrie: 95 % din români, deranjați de reclamele TV

 

Tot mai puţini români sunt dispuşi să accepte avalanşa de reclame de la TV. Un studiu realizat de compania de cercetare GfK România pentru portalul de publicitate IQads relevă că 95% dintre români sunt deranjaţi de clipurile publicitare de la TV, scrie Adevărul.

Publicitate

În 2002, gradul de „suportabilitate“ era mai mare, 12% din români declarau că mai multă publicitate nu i-ar deranja.

Studiul mai relevă că 77% dintre respondenţi sunt de părere că reclamele oferă câteodată detalii practice sau folositoare legate de un nou produs.
Despre același subiect au mai scris HotNews, Financiarul, Wall-Street și DailyBusiness.ro.

Producătorul de automobile Toyota şi agenţia de publicitate Saatchi&Saatchi au fost date în judecată după ce "au terorizat" o femeie din California, care a crezut că este urmărită de un criminal, în cadrul campaniei de promovare a noii maşini Toyota Matrix, scrie DailyBusiness.ro, care citează presa internațională.

Amber Duick a fost iniţial invitată de un prieten să participe la un test de personalitate şi la o "experienţă" de cinci zile, fără să specifice exact despre ce este vorba. După ce femeia şi-a dat acordul, în următoarele cinci zile ea a primit mai multe email-uri, scrisori şi telefoane de la un necunoscut, pe nume "Sebastian Bowler", care aparent ştia foarte multe informaţii personale despre ea şi care o informa că este căutat de poliţie după ce a distrus o cameră de hotel.
Abia în a cincea zi, Duick a fost direcţionată către un site unde era anunţata că a participat la experienţa Matrix "Your Other You".
Femeia cere despăgubiri de 10 milioane de dolari pentru stresul suportat de-a lungul "experienţei de cinci zile".
Marketing la extrem: Toyota și Saatchi&Saatchi date în judecată pentru o farsă

Dan Negru revine începând de astăzi cu un nou sezon al emisiunii ,,Plasa de stele”, la Antena1, anunță Financiarul. Iar de mâine şi emisiunea ,,Câştigi în 60 de secunde” se întoarce din vacanţă, iar de data aceasta are o miză de două ori mai mare. În acest sezon, premiul pentru cei ce reuşesc să treacă de toate cele 10 provocări este de 100.000 de lei!
Dan Negru revine pe micile ecrane cu ,,Plasa de stele'' şi ,,Câştigi în 60 de secunde''

Şocaţi de imaginile în care apar copii de câţiva ani trimişi la concursuri de frumuseţe, cetăţenii din SUA cer interzicerea emisiunii care prezintă aceste cazuri, scrie Adevărul. Cazul femeii care şi-a costumat copila de trei ani în prostituată pentru un concurs de frumuseţe a scandalizat întreaga lume.

Americanca Wendy Dickey, amatoare a concursurilor de frumuseţe pentru copii, a decis să-şi îmbrace fetiţa de doar trei ani în prostituată precum Julia Roberts în filmul Pretty Woman. Imaginile au fost difuzate de TLC în cadrul unui reality show, care a fost difuzat şi în România, „Toddlers & Tiaras" şi care prezintă caznele prin care sunt trecute fetiţe cu vârste cuprinse între 3 şi 12 ani pentru a participa la ­concursuri de frumuseţe.
Americanii nu mai vor emisiuni cu fetiţe-miss

Sursa foto: Financiarul

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • eu unul decat sa vad un film la tv unde jumatate sunt reclame si sa nu stiu de unde s-a terminat secventa si ce trebuie sa urmeze,mai bine descarc un film de pe net sau ma uit online.Cand iti e lumea mai draga pac o reclama.Inteleg ca reclamele sunt sufletul comertului dar eu nu platesc sa vad reclame.Traiasca totusi HBO chiar daca fac reclama si eu nu fac ca posturile tv,macar HBO cand pun un film pun 5min sau deloc reclame.Sanatate
  • Treaba cu reclamele sta in felul urmator: publicitatea(spoturile kr incep k nuca in perete la tv, in mijlocul secventei, bannerele publicitare care ne invadeaza ecranul laptopului doar pt k am trecut cu mouse-ul peste ele, spoturile pe care tre sa le vedem inainte sa inceapa video-ul propriu zis pe diverse site-uri) reprezinta pretul pe care utilizatorul trebuie sa-l plateasca pentru ca are acces, fara sa dea bani, la continut(informatie, divertisment, etc). In afara, exista canale care isi ruleaza programele fara sa fie intrerupte de publicitate, dar pentru care clientul plateste in plus fata de abonamentul tv. Fenomenul asta se vede cel mai bine in online. Site-urile de stiri, ale televiziunilor, ale ziarelor, ale agentiilor, etc. nu percep o taxa fizica pentru a le putea accesa. In schimb platesti consumand publicitatea pe care ele ti-o baga pe gat. Treaba a devenit agasanta de-a dreptul in ultimii ani, de cand canalele media au inceput sa aloce din ce in ce mai mult spatiu publicitatii in detrimentul continutului editorial, uneori chiar incalcand legea(care stabileste clar procentul de publicitate in audiovizual). Dar inarmati-va cu rabdare: publicitatea ne va da batai de cap din ce in ce mai mari pe viitor.
  • daaa...la nivel urban, ca la general e slabuta treaba...articolul de pe siteul lor este unul publicitar, cu ce sa se laude si ei...de vreme ce Acasa nu a fost in stare sa prodca in toamna asta o telenovela...
  • http://pariucuviata.protv.ro/stiri/bdquo-pariu-cu-viata-rdquo-de-la-pro-tv-a-fost-lider-absolut-de-audienta.html
  • dar nu o sa apara nici un articol despre serial, o analiza mai detaliata, doar simpla asta precizare
  • Bine venit articolul ! Euvreau sa dau in judecata anumite posturi, dar cui sa ma adresez ? Pe Euforia Tv, in cadrul serialului de la ora 10,00 ,"Secrete in Paradis", am cronometrat si timpul de emisie al filmului este egal cu timpul acordat reclamelor ! Din 2 ore, 55 de minute sint reclame, la fiecare 12-15 minute, pac, un calup de 5-7 min reclame !
    Si celelalte posturi fac la fel, unele nici nu-si lasa reporterii sa termine cuvantul !
    Oricum, le puteti transmite celor ce platescpt reclame, ca 90 % din populatie, in momentul in care incep reclamele, incep butonarea pe telecomanda ! A ajuns sa ne fie scarbade ele, dar sa le mai luam in casa !
  • "... IQads relevă că 95% dintre români sunt deranjaţi de clipurile publicitare..."

    In curand romani o sa fie deranjati si de faptul ca mai trebuie sa si munciasca!

Trimite un comentariu