Skip to main content

29 septembrie: Povestea unui şantaj de presă

 

Mihai Ghezea (53 de ani), patronul ziarului „Atac la persoană", acuzat că l-ar fi şantajat pe omul de afaceri Ioan Niculae (56 de ani) patronul holdingului InterAgro şi al echipei de fotbal Astra Ploieşti, a fost pus în libertate ieri de magistraţii Judecătoriei Sectorului 4, scrie Adevărul.

Publicitate

Decizia a fost atacată de procurori la Tribunalul Bucureşti. El fusese reţinut în noaptea de miercuri spre joi, după ce a fost ridicat din Piaţa Victoriei şi dus la Poliţia Capitalei.

Numele patronului de la „Atac la persoană“ este asociat cu practica şantajului de presă, fiind implicat în mai multe cazuri de acest gen.

În luna aprilie, între InterAgro şi „Atac la persoană" a fost încheiat un contract de publicitate, una dintre clauzele contractuale fiind aceea ca ziarul să se abţină de la a publica articole care să fi adus atingere companiilor patronate de Ioan Niculae sau imaginii personale a omului de afaceri.
Valoarea contractului era de 15.000 de euro, sumă care urma să fie plătită în tranşe de câte 1.000 de euro pe lună.

După trei luni, Ioan Niculae nu a mai plătit „ratele", iar Mihai Ghezea a publicat un material de presă ce viza viaţa personală a omului de afaceri. Patronul InterAgro a făcut atunci plângere la poliţie şi l-a acuzat pe Ghezea de şantaj.
Povestea unui şantaj de presă

 

Publicitarii Bogdan NaumoviciSorin Trâncă și Robert Tiderle au enumerat pentru EVZ câteva dintre spoturile străine care i-au impresionat.
În opinia lui Bogdan Naumovici, creative director 23 Communication Ideas, una dintre cele mai emoționante reclame TV este "Pillow Talk", realizată pentru Disney și premiată la Cannes cu câțiva ani în urmă.

[youtube width="350" height="280"]http://www.youtube.com/watch?v=P47hXdZUapg&feature=player_embedded[/youtube]

Cele mai emoționante reclame din istorie

Ministerul brazilian de Politici pentru Femei a ordonat suspendarea unui spot publicitar pentru lenjerie, considerat sexist, în care top modelul Gisele Bundchen se dezbracă pentru soţul său înainte de a-i da o veste proastă, scrie Gandul.info, care citează AFP.
"Reclama susţine stereotipul eronat al femeii ca obiect sexual al soţului ei şi ridiculizează progresul pe care l-am făcut pentru abolirea practicilor şi gândirii sexiste. Este, de asemenea, o discriminare la adresa femeii", se arată într-un comunicat al ministerului brazilian.

[youtube width="350" height="280"] http://www.youtube.com/watch?v=BUZSzlvNpJ0&feature=player_embedded[/youtube]

O reclamă cu Gisele Bundchen a fost interzisă în Brazilia. Ce motiv a invocat guvernul. VIDEO

Comisia Europeana asteapta scuze dupa ce unul dintre purtatorii sai de cuvant a fost numit in mai multe randuri "idiot" in cadrul unei emisiuni a televiziunii publice britanice BBC, scrie HotNews, care citează AFP.

Pozitia Comisiei a venit in urma emisiunii "Newsnight" de miercuri, dedicata crizei datoriilor suverane din Europa, si la care participa, in duplex de la Bruxelles, purtatorul de cuvant al comisarului european pentru Afaceri economice si monetare Olli Rehn, Amadeu Altafaj.

[youtube width="350" height="280"]http://www.youtube.com/watch?v=QNq9MOc5CBY&feature=player_embedded[/youtube]

VIDEO Comisia Europeana asteapta scuze de la un analist britanic: "Domnule idiot de la Bruxelles, doriti sa raspundeti?"

Operatorul de telefonie mobila Vodafone a demarat o campanie de informare in media privind folosirea corecta a acestui numarului unui de urgenţă 112 si acordarea masurilor de prim ajutor in caz de urgenta, scrie HotNews.
Peste 73% dintre apelurile la numarul unic de urgenta 112 din primele opt luni ale acestui an au anuntat urgente false, conform datelor Serviciului de Telecomunicati Speciale (STS).

Campania, realizata impreuna cu asociatia React, este sustinuta de doua spoturi TV si un spot radio. Primul va promova importanta cunoasterii masurilor de prim ajutor, iar cel de-al doilea va atrage atentia asupra efectelor utilizarii abuzive a numarului de urgenta 112. Spoturile TV vor fi difuzate in regim de anunt de utilitate publica, incepand cu luna septembrie.
Campanie de comunicare pentru folosirea corecta a numarului unic de urgenta 112, in conditiile in care 73% dintre apeluri sunt false

Toate marile lanturi de retail, aproape fara exceptie, se lauda cu “cele mai mici preturi”, “mega preturi”, “preturi mici de nu le vezi”. Inflatia de promotii aduce beneficii clientilor dar din ce in ce mai putine brandurilor care trebuie sa se reinventeze, scrie Wall-Street.ro.
In cadrul studiilor Nielsen internationale despre sampoane, doar 1% dintre respondenti au recunoscut ca ar achizitiona produsele daca ar fi la promotie dar, in realitate, s-a dovedit ca atunci cand au gasit produse reduse ca pret pondrerea lor a crescut la peste 10%”, spune Bogdana Baltasiu, client service manager la Nielsen Romania, prezenta la evenimentul Promotions 360.
Mai sunt romanii innebuniti de promotii? Ei declara ca nu, realitatea ii contrazice

Grupul Tiriac a finalizat procesul de rebranding, demarat acum cateva luni, in urma caruia are o imagine si o abordare noua de business, dar si o sigla care se va regasi in viitoarele campanii de marketing si comunicare pentru reteaua de distributie si service Tiriac Auto, cat si pentru celelalte branduri din portofoliu, scrie DailyBusiness.ro.
BrandTailors a rebranduit Grupul Tiriac: Vezi cum arata blazonul si ce semnifica fiecare element

Discovery HD Showcase, canalul de divertisment non-fictiune in format High Definition, va fi disponibil incepand cu 1 octombrie, in grila operatorului Focus Sat, in cadrul unui pachet dedicat acestei tehnologii, scrie DailyBusiness.ro.

Discovery HD Showcase emite 24 de ore pe zi, iar grila sa contine programe din portofoliul Discovery Networks in format de inalta definitie, dar si continut HD produs in exclusivitatepentru acest canal.
Discovery HD Showcase intra in grila Focus Sat

 Sursa foto: Mediafax

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu