Skip to main content

20 octombrie: Patriciu: Majoritatea cărților Adevărul au fost cumpărate din mândrie

 

Doar 7% din totalul cărților vândute de Adevărul au fost citite, a declarat Dinu Patriciu, președintele Adevărul Holding, în conferința de lansare a topului 500 Miliardari realizat de Forbes România, relatează Wall-Street.ro.

Publicitate

"Am vândut 54 de milioane de cărți în ultimii doi ani, dar doar 7% dintre ele au fost citite, restul stau spre mândria familiei. Asta nu se întâmplă în Germania", a spus Patriciu.

Declarația a venit în contextul în care omul de afaceri afirma că în Europa există două tipuri de culturi majore - cea mediteraneană, specifică sudului, și cea comunitară, tipică nordului continentului.

Patriciu a explicat că în cultura mediteraneană important este statutul social al individului. Spre deosebire de cultura din nord, orientată spre culturile comunitare, cei din sud se măsoară în funcție de statutul social pe care îl au.
Patriciu: Majoritatea cărților Adevărul au fost cumpărate din mândrie

Bogdan Naumovici a povestit pentru EVZ cum a luat naștere și cum a fost filmat spot-ul "Laser, frate!", marele câștigătior al galei "10 ani de creativitate românească", desfășurată în urmă cu două seri.

Bogdan Naumovici, autorul și protagonistul spotului, a spus că a ajuns să joace în el dintr-o întâmplare. "Ne-a venit ideea spotului cu o seară înainte de prezentare, așa că n-am mai avut timp să facem un storyboard. Am filmat o reclamă de probă, iar clientul, Altex, a spus că o acceptă doar dacă joc eu în ea", povestește Naumovici.

Povestea fusese creată inițial pentru un ghid TV, «Apropo TV», însă cei de la Publimedia au ales în final o altă idee. Mai târziu, când am primit brief-ul pentru televizoarele de la Altex, cineva și-a amintit de ideea pusă la sertar”, mai spune creativul-șef de la 23 Communication Ideas.
Culisele celei mai bune reclame TV românești din ultimul deceniu | VIDEO

Televiziunea Romană a transmis o reacție la afirmațiile făcute de președintele PSD Victor Ponta, care a declarat marți, într-un interviu pentru Gândul.info, că "TVR este o catastrofă națională, o televiziune de propagandă, o gaură uriașa la bugetul public", scrie HotNewsTeleviziunea Romană susține că propriile cercetări efectuate în ultimul an "conduc la concluzia că TVR este un brand cu reputație și credibil pe piața media".

Potrivit instituției, un sondaj comandat de TVR și realizat în luna octombrie, pe un eșantion reprezentativ național, arată că "58% dintre români percep TVR ca pe un post tv care progresează și care se modernizează". TVR precizează că rezultatele acestui sondaj vor fi comunicate integral în perioada următoare.
TVR îi răspunde lui Ponta, care a spus că televiziunea publică este o "catastrofă națională": 58% dintre români percep TVR ca pe un post tv care progresează și care se modernizează

Infopress, companie deținută de fondul spaniol de investiții GED Capital, a achiziționat integral Revai Printing House, principala tipografie din Ungaria, scrie Wall-Street.ro.

Grupul nou format va avea o cifră de afaceri consolidată de 80 milioane euro și aproximativ 500 de angajați, devenind astfel cea mai mare tipografie din Europa Centrală și de Est. Cu această achiziție, GED a investit peste 15 milioane euro în ambele companii.

GED a preluat anul trecut controlul a 92% din capitalul social al grupului Infopress, cea mai mare companie de servicii tipografice din România, într-o tranzacție de peste 12 milioane de euro.
Infopress, la cumpărături în Ungaria

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu