Skip to main content

7 octombrie: Ghiţă: Cuplul Vîntu-Schwartzenberg aplică metoda FNI în cazul Realității TV

 

Cuplul Vîntu-Schwartzenberg doreşte să-şi păcălească partenerii şi creditorii prin metoda FNI, iar dacă aceştia doresc ceva de la compania Asesoft trebuie să meargă în instanţă, a declarat pentru Mediafax Sebastian Ghiţă, managerul Realitatea TV şi cel care patronează grupul de firme Asesoft.

Publicitate

"Cuplul Vîntu - Schwartzenberg doreşte să-şi păcălească partenerii şi creditorii prin metoda FNI", a spus Ghiță.

"Cu Asesoft nu merge aşa uşor. Am mai primit astfel de notificări şi, dacă dânşii doresc ceva de la compania Asesoft, să meargă în instanţă. Asesoft va asigura funcţionarea staţiei TV cu sau fără încurcăturile stârnite de domnul Vîntu şi de domnul lichidator Vasile Căciulă", a spus Sebastian Ghiţă.

El a mai spus că "Asesoft are licenţă şi poate asigura continuitatea emisiei, chiar dacă Realitatea Media va ajunge în faliment". "Astăzi, Asesoft este cel mai mare creditor şi-şi va impune punctul de vedere cu privire la această companie", a mai spus Sebastian Ghiţă.
Sebastian Ghiţă: Cuplul Vîntu-Schwartzenberg doreşte să-şi păcălească partenerii prin metoda FNI

Sorin Freciu, actionarul principal al The Money Channel, a declarat pentru DailyBusiness.ro ca fondul de investitii Willbrook inca negociaza preluarea postului de televiziune. Contactati de DailyBusiness.ro, reprezentantii Willbrook nu au oferit niciun comentariu.

In urma cu cateva luni tranzactia de vanzare catre Willbrook parea una sigura care urma sa aiba loc intr-un timp cat mai scurt. Intre timp, la inceputul lunii septembrie, Realitatea Media a infiintat o noua companie, denumita The Money Channel Television si avand ca domeniu "activitati de difuzare a programelor de televiziune".

Intrebat care este rolul acestei companii nou infiintate, Freciu a declarat ca “exista o hotarare a adunarii generale a asociatilor a Realitatea Media, prin care se infiinteaza o companie prin care este mutat tot fondul de comert”, printre care licenta de functionare si echipamentele actualului post de televiziune.
Realitatea a infiintat The Money Channel Television. Willbrook inca negociaza preluarea postului

Compania de cablu RCS&RDS, care operează mai multe televiziuni, nu şi-a mai plătit de luni bune cotizaţiile către Asociaţia Română de Măsurare a Audienţelor (ARMA), scrie Adevarul.

Radu Moraru, realizatorul emisiunii „Naşul", a ţinut să precizeze că ratingul staţiei în lunile de vară nu a fost zero, aşa cum apare pe site-ul oficial al ARMA, şi că cei de la RCS&RDS au refuzat să facă aceste plăţi. Acelaşi lucru se întâmplă în cazul tuturor staţiilor pe care compania de cablu le deţine.
RCS&RDS nu plăteşte nici audienţele

BeWhere the city is!, o revistă de cultură urbană şi lifestyle dedicată Bucureştiului, s-a lansat ieri, într-un tiraj de 15.000 de exemplare, şi poate fi cumpărată la preţul de 8 lei, scrie Mediafax.

Revista BeWhere the city is! apare în prima joi a fiecărei luni. Publicaţia cuprinde, în 80 de pagini, informaţii de cultură urbană, lifestyle, cronici avizate, feature-uri şi editoriale.
S-a lansat o nouă revistă de cultură urbană dedicată Bucureştiului - BeWhere the city!

Bugetul radiodifuzorului public britanic BBC a fost redus cu 20%, însemnând 771 de milioane de euro, ceea ce va duce la disponibilizarea a aproximativ 2.000 de angajaţi, în următorii cinci ani, informează Mediafax, care citeaza Media Guardian.
Directorul general al BBC, Mark Thompson, a declarat că această reducere de buget a adus corporaţia britanică "la capătul drumului", avertizând că mai multe posturi TV şi radio ar putea fi închise dacă se fac alte tăieri bugetare.
Bugetul BBC a fost redus cu 20%. 2.000 de angajaţi vor fi disponibilizaţi

 Sursa foto: Business Magazin

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu