Click FM are undă verde pentru a începe emisia. În urmă cu câteva minute, Consiliul Naţional al Audioviziualului a aprobat schimbarea denumirii postului City FM în Click FM şi noua grilă de programe.
Radioul împrumută numele ziarului tabloid, dar "Nu intenţionăm să facem un post de radio de tip tabloid", a spus Alexandru Sassu în faţa CNA.
City FM a fost cumpărat de Dinu Patriciu în urmă cu câteva luni.
Structura de acţionariat a Click FM:
SC Adevărul Holding SRL – 60 %
Adrian Andrici – 40 %
Din programele postului:
- Click FM va emite în Bucureşti, Sibiu şi Roman. Pe online va exista şi City FM.
- Matinalul va fi prezentat de Oana Şerban şi Ciprian Dinu.
- Nadine se va ocupa de emisiunea Clickoteli (de lui până vineri, de la 10.00 la 13.00) şi de programul de weekend Copilul fericit.
- Segmentul de prânz – intitulat Relaţii cu publicul, va fi al lui Cătălin Fartaeş.
- Baghera (Bogdan Calu) va face, de luni până joi, de la 22.00 programul Vocile nopţii, iar duminica Never ending stories.
- Formatul muzical este Adult Contemporary Hit Radio, un mix de hituri din toate timpurile.
- Managerul postului este Dan Roşu. „Publicul ţintă sunt cei între 20 şi 45 de ani, cu studii medii şi superioare”, spune Roşu.
Citeşte şi:
Comentarii
Elena@: Se va promova curentul mitzi-pitzi, ca si celelalte posturi din eterul bucurestean. cat despre ROCK FM nu se compara cu City fm.