Skip to main content

Cum s-a văzut accidentul lui Huidu în audiențele TV. Realitatea TV și Antena 3, vârfuri notabile doar la anunțarea știrii. Interes mai ridicat a doua zi

 

ACTUALIZARE: Cu accidentul lui Șerban Huidu subiect principal, Mircea Badea a scos audiențe ridicate cu În gura presei. Duminică: 334.000 de telespectatori (locul doi după Pro TV). Luni: 377.000 de telespectatori (cel mai urmărit program pe segment).

Publicitate

Accidentul în care a fost implicat Șerban Huidu, subiectul "tocat" de posturile de știri în ultimele două zile, nu a adus mari plusuri de audiență pentru Realitatea TV și Antena 3.

Interesul a fost maxim duminică, în orele de după anunțarea știrii, când Realitatea TV a fost cel mai urmărit post TV. Și Antena 3 a scos audiențe bune în primele ore ale accidentului.

O creștere semnificativă de rating se remarcă la știrile Pro TV. Interesul a fost mai ridicat a doua zi.

Audiențele posturilor TV în aceste zile, în continuare:

  • Audiențele maxime au fost atinse la scurt timp după producerea accidentului. În edițiile speciale difuzate după ora 13.00, când Realitatea TV a anunțat știrea, audiența medie a postului a fost de aproximativ 420.000 de telespectatori în mediul urban (3,6 rating), ceea ce a plasat postul pe primul loc pe segmentul respectiv. După ora 13.00, Antena 3, tot cu ediții speciale, a avut o audiență medie de aproximativ 270.000 de telespectatori (2,3 rating).
  • Interesul s-a menținut în următoarele ore, iar ratingul a început să scadă după ora 15.00.
  • După media pe zi, Realitatea TV și Antena 3 au avut audiențe apropiate de performanța medie dintr-o zi de duminică.

Top posturi TV toată ziua, duminică (16 octombrie), în ziua accidentului, în mediul urban:

1. Pro TV: 316.000 de telespectatori (2,7 rating)
2. Antena 1: 264.000 (2,3)
3. Realitatea TV: 181.000 (1,6)
4. Antena 3: 173.000 (1,5)
5. TVR 1: 131.000 (1,1)

Accidentul a fost subiectul principal și în emisiunile de seară ale canalelor de știri, dar media de audiență a fost "în limite normale". În Prime-Time, a scos mai bine Antena 3, în timp ce Realitatea TV s-a clasat pe locul opt. Cele mai câștigate au fost Știrile Pro TV.

Top posturi TV în Prime-time (19.00-23.00) duminică (16 octombrie), în ziua accidentului, în mediul urban:

1. Pro TV: 700.000 de telespectatori (6 rating)
2. Antena 1: 599.000 (5,2)
3. Antena 3: 384.000 (3,3)
4. Kanal D: 358.000 (3,1)
5. TVR 1: 297.000 (2,6)

Realitatea TV a scos, în Prime Time, o medie de 262.000 de telespectatori (2,3), ceea ce a plasat postul pe locul opt.

Pro TV a înregistrat cea mai notabilă audiență (a difuzat, de altfel și primele imagini cu Șerban Huidu după accident).

Audiența principalelor programe de știri, duminică, 16 octombrie, în mediul urban:

Știrile Pro TV 19.00: 1.335.000 de telespectatori (11,5 rating)
Observator Antena 1 19.00:  642.000 (5,5)
Jurnal TVR 20.00: 371.000 (3,2)
Focus 18.00: 336.000 (2,9)

Accidentul, subiectul zilei și a doua zi după accident. Audiențe seara peste medie pentru Realitatea și Antena 3 

Posturile de știri "au tras" de cazul Huidu și în ziua care a urmat accidentului. Audiențele s-au menținut, luni, cu mici excepții, în limite normale. Audiențe de semnalat au scos Știrile Pro TV (aproape 1,1 milioane de telespectatori) și Acces Direct (Antena 1), cu o medie de 522.000 de telespectatori.

Antena 3 a avut audiențe bune seara (când a fost și pe primul loc, cu Sinteza zilei). La fel Realitatea TV.

După media pe zi, Realitatea TV și Antena 3 s-au situat în "graficul normal" al unei zile de luni.

Top posturi TV toată ziua, luni (17 octombrie), în mediul urban:

1. Pro TV: 282.000 de telespectatori (2,4 rating)
2. Antena 1: 262.000 (2,3)
3. Antena 3: 178.000 (1,5)
4. Realitatea TV: 175.000 (1,5)
5. Kanal D: 148.000 (1,3)

Și luni, principalul subiect al talk-show-urilor de seară a fost accidentul în care a fost implicat Șerban Huidu. Un plus de audiență s-a produs, în Prime-Time, la Antena 3 (cu o medie de peste 400.000 de telespectatori în intervalul 19.00-23.00). Sinteza zilei cu Mihai Gâdea a scos 532.000 de telespectatori (4,6 rating) și s-a plasat pe primul loc pe intervalul de difuzare. Principala emisiune de seară a Realității, Ultima oră (cu Cătălin Striblea), a fost urmărită de 352.000 de telespectatori.

Top posturi TV în Prime-time (19.00-23.00) luni (17 octombrie), în ziua accidentului, în mediul urban:

1. Pro TV: 661.000 de telespectatori (5,7 rating)
2. Antena 1: 514.000 (4,4)
3. Antena 3: 401.000 (3,4)
4. Kanal D: 353.000 (3)
5. Realitatea TV: 287.000 (2,5)

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Eu zic sa ne uitam cum se masoara audientele(cati au asa ceva in casa) si ce fel de oameni au in casa peoplemetru. :)

    Eu cred ca cifrele astea nu sunt reale.

    Mi se pare oarecum aiurea ca o persoana normala la cap sa accepte sa aiba in casa mai multe telcomezi(pentru fiecare membru al familiei)si atunci cand pleci din fata TV-ul sa apesi pe buton, cand revii sa apesi din nou si tot asa... :)

    Ce te poate determina sa accepti asta? bani? inseamna ca cei care au in casa people-metru sunt someri,pensionari fie castiga undeva sub 1000 ron si ce le arunca astia de la GFK chiar conteaza...

    Daca este asa, atunci cei care baga publicitate cui se adreseaza? Celor cu venituri mici? Aici mi se pare un non-sense.

    Nu vad un "academician" sa accepte people metru in casa. :))
  • Apropo de Realitatea TV, Realitatea lu domnu Schwartzeneger of course, ca tot sintem practic pe 19 octombrie, a platit salariile domnul?

    Sau ramine tot pe 15 octombrie, dar anul viitor?
  • Offtopic: dacă tastezi www.catavencii.ro intra automat pagina FOrbes cu PAtriciu in primplan.BAietii de la CAtavenii știu sau e clauza in contractul de distribuție ;-]
  • Sa inteleg ca PROTV-ul a fost lider de audienta si cu serviciul roman de comedie pe intervalul 20:15 21:15 dar si cu filmul de duminica pe intervalul 21:15 23:45

Trimite un comentariu