Skip to main content

2 decembrie: Dansez pentru tine la finală

 

În această seară va fi desemnat câştigătorul celui de-al doisprezecelea sezon al concursului Dansez pentru tine de la Pro TV. Premiile totale sunt în valoare de 160.000 de euro, scrie Adevărul.

Publicitate

Ultima reprezentaţie a acestui sezon al emisiunii „Dansez pentru tine", transmisă în direct, de la ora 20.30, va aduce pe ringul de dans trei perechi finaliste, din care fac parte Pepe, Catrinel Sandu şi Jojo.

Marele premiu, în valoare de 60.000 de euro, va fi dat după voturile publicului.
„Dansez pentru tine“, final de 160.000 de euro

WikiLeaks a anunţat ieri că şi-a reluat activitatea, suspendată în octombrie din cauza lipsei de fonduri, cu publicarea unor documente care arată cum guvernele îşi spionează propriii cetăţeni graţie unor tehnologii furnizate de industriile specializate în supraveghere, scrie Adevărul, care citează Mediafax.

În cadrul unei conferinţe de presă, fondatorul site-ului, Julian Assange, a lansat publicarea a sute de documente provenind de la 160 de companii din 25 de ţări, specializate în supravegherea şi interceptarea telecomunicaţiilor, relatează AFP.

Acestea arată cum aceste sisteme permit guvernelor să supravegheze persoanele prin telefoanele mobile, conturile de e-mail şi urmele lăsate pe Internet.
WikiLeaks revine: Guvernele îşi spionează cetăţenii cu ajutorul telefoanelor mobile şi a internetului

Dacia, Petrom, Antibiotice, Arctic, Farmec, Jolidon, Musette, Siveco, Bitdefender și RCS&RDS reprezintă 10 branduri românești care și-au făcut loc pe piețele internaționale. Vânzările de peste hotare au ajuns să genereze între 10% și 90% din rulajele acestor companii, scrie DailyBusiness.
Afaceri și imagine: 10 branduri-ambasador pentru România

Un print publicitar imens, pentru lanțul de magazine Marks & Spencer, a fost interzis recent, după ce londonezii s-au plâns că este "prea sexy", scrie EVZ, care citează DailyMail.co.uk.

Reclama controversată prezenta o femeie pe un pat, cu picioarele depărtate, spatele arcuit, cu un braț deasupra capului și celălalt pe coapsă. 15 persoane s-au plâns la Autoritatea pentru Standarde în Publicitate în legătură cu această imagine sugestivă.

Aceștia sunt de părere că reclamele transformă femeile în obiecte, că erau sugestive sexual și că ar putea fi văzute de copii ziua-n amiaza mare.
Reclama promova marca de lenjerie Autograph.
O reclamă cu o femeie în lenjerie, care apărea pe autobuzele londoneze, a fost interzisă | FOTO

Sursa foto: Mediafax Foto (Mihaela Cojocariu), DailyMail.co.uk

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu