Skip to main content

Aproape un milion de oameni pe minut la Vocea României. Finala, depășită de Nae și Vasile

 

Finala de la Vocea României (câștigată de Ștefan Stan) a fost urmărită, timp de patru ore, de aproape un milion de telespectatori din mediul urban în fiecare minut, fiind pe primul loc ca audiență.

Publicitate

Pe intervalul în care s-a intersectat cu programul Crăciun cu Nae și Vasile, de pe Antena 1, talent-show-ul de pe Pro TV a fost pe locul 2.

Cifrele de aseară, în continuare:

  • La nivelul întregii țări, Vocea României a avut o audiență medie de 1,56 milioane de români pe minut (7,6 rating).
  • Finala de la Vocea României a avut o audiență medie pe minut de 982.000 de telespectatori din mediul urban. Programul a durat fix patru ore: 20.29-24.29.00.
    • Vârful de audiență urban: 1,31 milioane de telespectatori, la ora 22.16.
  • Publicul comercial: 468.000 de telespectatori din publicul finalei Vocea României au fost din zona 18-49 de ani (9,1 rating pe segment). Antena 1 a avut 280.000 de telespectatori din segmentul comercial (5,4 rating).

Audiența posturilor TV pe intervalul finalei Vocea României (20.29-24.29), luni, 26 decembrie, în mediul urban:

1. Pro TV: 982.000 de telespectatori (8,5 rating)
2. Antena 1: 747.000 (6,4)
3. TVR 1: 480.000 (4,1)
4. Kanal D: 301.000 (2,6)
5 Prima TV: 263.000 (2,3)

Nae și Vasile, mai tari ca finala Vocea României

Finala de la Vocea României s-a intersectat, aproape două ore cu programul special Crăciun cu Nae și Vasile, de pe Antena 1. Pe intervalul "de luptă", între 20.29 și 22.15, Pro TV a fost depășit de Antena 1. Scorul: 1,19 milioane la 981.000 în favoarea Antenei, pe publicul din mediul urban.

Pro TV și-a păstrat avantajul în segmentul comercial. La Nae și Vasile, 280.000 de telespectatori, în medie, au fost din zona 18-49 de ani, în timp ce Vocea României atrăgea o medie de 468.000 de telespectatori din segmentul comercial.

Audiența posturilor TV pe intervalul de intersecție Vocea României - Nae și Vasile (20.29-22.15), în mediul urban:

1. Antena 1: 1.193.000 de telespectatori (10,3 rating)
2. Pro TV: 981.000 (8,4)
3. Kanal D: 482.000 (4,1)
4. TVR 1: 411.000 (3,5)
5. Prima TV: 320.000 (2,8)

Audiența posturilor TV pe intervalul de intersecție Vocea României - Nae și Vasile (20.29-22.15), la nivel național:

1. Antena 1: 2.103.000 de telespectatori (10,3 rating)
2. Pro TV: 1.482.000 (7,3)

Evoluția Vocii de-a lungul sezonului

Cea mai bună ediție Vocea României a adus aproape 1,2 milioane de telespectatori în fața televizoarelor. Edițiile cele mai slabe au fost cele rupte în două părți. În partea a doua a programului (în jurul miezului nopții), Vocea a scăzut și sub 500.000 de oameni.

Audiența emisiunilor Vocea României de până acum, în mediul urban:

27 septembrie: 1.007.000 telespectatori (8,7 rating)
14 octombrie: 1.150.000 (9,9)
11 octombrie: 1.189.000 (10,2)
18 octombrie: 1.029.000 (8,9)
25 octombrie: 1.049.000 (9)
1 noiembrie: 1.096.000 (9,4)
8 noiembrie: 964.000 (8,3)
17 noiembrie: 969.000 (8,3 rating)
22 noiembrie, Prima Parte (20.13-22.25): 816.000 (7)
22 noiembrie, Partea a doua (23.07-24.03): 489.000 (4,2)
29 noiembrie: 859.000 (7,4)
6 decembriePrima Parte (20.15-22.22): 680.000 (5,9)
6 decembriePartea a doua (23.07-24.09): 503.000 (4,3)
13 decembriePrima Parte: 722.000 (6,2)
13 decembriePartea a doua: 506.000 (4,4)
16 decembrie: 689.000 (5,9)

FINALA, 26 decembrie: 982.000 de telespectatori (8,5 rating)

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Gugu, de unde deduci tu ca au fost 1,2 milioane in primele 2 ore? Au fost 1,2 milioane in momentul de aur, nu in primele 2 ore.. Poate in prima ora au fost doar 300 de mii si crescut treptat, pana la momentul de aur, pe urma incepand sa scada.
  • Nelule, am zis, nu stau sa explic fiecare particica in parte despre ce inseamna piata de publicitate. Daca ai 18 ani, poate nu ai bani, dar stii sa ceri parintilor...tinerii se descurca sa faca rost de bani pentru micile placeri....de ce crezi ca se bat atatea televiziuni si radiouri (mai ales) pentru acest segment de public? Asa cum am mai scris, nu noi am inventat sistemul asta, ci altii si culmea e ca functioneaza foarte bine si la noi.
  • adevarul e ca la 18 ani esti plin de bani si cheltui de bubui.
    la noi public comercial ar trebui sa fie intre 25 si 55 de ani
  • Publicul comercial este cel ce se incadreaza intre 18 si 49 de ani, adica cei care au cat de cat bani pentru a cumpara produsele vazute la TV. Asta nu inseamna ca ceilalti nu cumpara, dar incepand cu o anumita varsta, incepi sa realizezi ca trebuie sa fii mai cumpatat. Nu o spun eu, ci cei care au realizat un studiu in acest sens, iar modelul asta se aplica si in celelalte tari, de unde probabil l-au luat si ai nostri. ProTV mizeaza in special pe un public tanar, de aici si veniturile lor care sunt mult peste cele ale altor televiziuni. X-Factor de la Antena 1 probabil din cauza asta nu a prins, pentru ca in general Antena 1 mizeaza pe un public mai batran...glumitele cu Nae si Vasile prind in mai mare masura la pensionari sau la cei cu mai putina carte (ca sa includ aici si un procent din publicul comercial). Mai sunt multe de spus cu privire la publicul fiecarei televiziuni, dar nu stau acum sa insir toate aceste lucruri.
  • Scuze de intrebare, asa pentru oamenii din alte domenii, nefamiliarizati cu tehnicalitatile mass-media, ce inseamna "public comercial"?

    Poate ar merge o nota din cand in cand, stiu ca poate vi se pare redundant (mai ales pentru un site specializat), dar sunt destui care habar n-au ce inseamna, sunt convins de asta.
  • @gaga,
    Sa inteleg ca emisiunea lui Capatos este subiect de studiu pentru copiii tai? Sau a simonei G? Nu-i de mirare ca pica pe capete la bac.
    Petrisor,
    "ezista" o problema cu cifrele acestea. Ca Antena 1 sa faca media de 747k pe minut pe intervalul VR, lunad in considerare ca au facut 1,2 milioane in primele 2 ore, ar fi fost necesar ca audient lor sa fie de sub 300k dupa 22:15. daca in minutul de aur de la 22:16, practic doar 200k oameni au fost in plus pe pro, sa zicem ca toti de la A1, asta insemna ca media/minut era egala si nicidecum A1 nu avea 300k spectatori.Drept urmare,ca sa ajungi la media indicata de tine, ar fi trebuit ca de la 22:20 pe A1 a se fi uitat cam 200-250kspectatori urban, ori asta este greu de crezut.
    Nu zic ca-i imposibil, dar dupa cum se prezinta situatia eu cred ca:
    Fie mediile pe minut/emisiuni la A1 nu sunt corect e;
    Fie audientele medii /minut la Pro tv sunt gresite;

    atat statistic (matematic este posibil, bineinteles) cat si sociologic este imposibil sa corelezi audientele pe minut ca sa ajungi la mediile prezentate, exceptie o audienta de TVR cultural pt A1 pe intervalul 22:20:24:20.
  • ce nervi am pe toti pro-tv istii astia idioti
    sunt fan al trustului intact, antena 1 e bazata pe ceva family, te uiti cu copii la tv, cand o vad pe uratania aia de esca borasc
  • Iulian, decat sa arunci cu vorbe aiurea, mai bine documenteaza-te. Segmentul comercial este cel 18-49 de ani si nu are legatura cu produsele mai scumpe de 1000 de lei, ci se refera la puterea de cumparare. Cei incadrati aici au putere mai mare de cumparare si au si alta mentalitate. Cand ajungi la batranete devii mai cumpatat, deci nu prea mai contezi pentru publicitari decat in mica masura. Acum esti lamurit?
  • k ms de lamurire, ideea cu vrajeala pe care am spus-o mai sus ramane (si ma refer in general) intrucat fiecare post spune am fost cei mai buni in seara x desi rezultatele de audienta ii contrazc, e vorba de intoxicare...nu de putine ori i-am auzit pe razvan si dani ca au fost cei mai buni din parcare desi erau batuti de un film (norbit) mi se pare jenant si o insulta la inteligenta sa tot sustii ca esti cel mai cl cand realitatea arata altceva....
  • Sti ce bugete inghit productiile Pro ? Nici macar nu exista grad de comparatie intre banii care se pompeaza la Pro si celelalte televiziuni.
  • Inteleg ca tu te "simti" in segmentul comercial.
    Te intreb, ce produse mai scumpe de 1.000 de lei ai cumparat in ultimele 3 luni ?

Trimite un comentariu