Skip to main content

Grupul ARBO devine Goldbach

 

ARBOmedia şi ARBOInteractive trec în această perioadă printr-un proces de rebranding, în urma căruia cele două companii vor deveni Goldbach Audience şi respectiv Goldbach Media.

Publicitate

Noile denumiri sunt date de compania elveţiană Goldbach care a achiziţionat ARBOmedia în urmă cu aproximativ trei ani de zile (septembrie 2008).

Schimbarea se va produce la începutul lui 2012, după cum a declarat pentru paginademedia.ro Alin Alecu, director general adjunct ARBOmedia.

Teoretic , noi am început deja procesul de rebranding, dar schimarea denumirilor depinde de momentul în care ne vor ieşi actele de la Registrul Comerţului”, a declarat pentru paginademedia.ro Alin Alecu, director general adjunct ARBOmedia.

Despre rebrandingul ARBOmedia a scris inițial Orlando Nicoară pe blogul său.

De la 1 ianuarie 2012, Alin Alecu va deţine funcţia de director general al companiei ARBOmedia.

Ce înseamnă acest proces de rebranding?

Acest proces de rebranding reprezintă integrarea companiilor Arbomedia şi ArboInteractive în cadrul grupului Goldbach Media. Această integrare nu va avea efecte vizavi de parteneii şi clienţii noştri. Este vorba mai mult de o integrare la nivel tehnic: site-uri, IT”, a explicat Alecu.

De ce are loc acest rebranding acum, la aproximativ trei ani de la preluarea controlului ?

În toamna acestui an, Grupul Goldbach a reuşit să achiziţioneze şi restul de 2% din acţiunile ARBO A.G, devenind astfel unic acţionar. Până acum deţinea 98% din pachetul de acţiuni, iar acest lucru nu îi permitea să facă acest pas – rebranduirea companiilor ARBO”, spune Alecu.

La jumătatea lunii septembrie 2008, regia elveţiană de publicitate Goldbach Media Group, specializată în vânzarea de publicitate în mediile electronice, a preluat controlul asupra grupului german ARBOmedia.

Despre ARBOmedia şi ARBOInteractive

  • ARBOmedia s-a înfiinţat în România în anul 1995 ca filială a ARBOmedia AG, Germania. Compania este specializată în comercializarea exclusivă a spaţiului publicitar către clienţii de publicitate naţionali şi agenţiile de publicitate pentru mai multe tipuri de media locale: presa scrisa, radio, TV.
  • ARBOinteractive a funcționat, începând cu anul 2000, ca departament al companiei ARBOmedia, apoi, din mai 2008 a devenit o companie separată.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu