Skip to main content

Nicio înscriere pentru publicitatea Radioului Public. Procedura se reia

 

Nicio regie sau agenţie de publicitate nu s-a arătat interesată să gestioneze spaţiul publicitar al Radioului Public, în următorii doi ani.

Publicitate

Societatea Română de Radiodifune a organizat astăzi “o selecţie de oferte” pentru a atribui contractul pentru vânzarea spaţiului publicitar al posturilor publice Radio România Actualităţi, România Cultural, Antena Satelor şi Radio România Regional, în perioada 1 ianuarie 2012- 31 decembrie 2013. La  această licitaţie nu s-a înscris nicio agenţie de publicitate.

Ce se va întâmpla, explică Andras Istvan Demeter, președintele Radiodifuziunii:

Andras Istvan Demeter, pentur paginademedia.ro:

"Vom relua procedura. În principiu mergem pe o diminuare a venitului minim garantat pentru primul an, păstrând neschimbat anul al doilea."

Pentru licitația care ar fi urmat să aibă loc azi, Radioul public cerea un venit minim garantat de 700.000 de euro pentru fiecare an (1,4 milioane de euro cel puțin pe cei doi ani de contract).

Cum s-a ajuns la acest nivel?

"Am luat în calcul o medie a veniturilor radioului în anii de criză. Este un nivel realist", spune președintele Radioului public.

Mai multe agenții de publicitate au primit invitații la selecție de ofertă din partea Radioului Public, pentru data de astăzi.

Companiile interesate au avut la dispoziţie doar trei zile pentru a depune oferta. Pentru a se înscrie agenţiile aveau nevoie și de o scrisoare de garanție bancară, de 140.000 de euro.

În ultimii trei ani, publicitatea Radioului Public a fost administrată de regia Clir Media.

Citeşte şi:

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu