Skip to main content

Discursul președintelui: Trei milioane de români pe TV la prima ieșire a lui Traian Băsescu despre proteste

 

Prima ieșire a președintelui Traian Băsescu de la izbucnirea protestelor de stradă a ținut românii în fața televizoarelor.

Publicitate

Discursul președintelui a fost transmis atât de posturile de știri (Realitatea TV, Antena 3, România TV, B1 TV), dar și de generaliste (Pro TV, Antena 1, TVR 1OTV).

Ce audiențe a avut Traian Băsescu și care a fost cel mai urmărit post, în continuare:

  • Discursul lui Traian Băsescu a fost difuzat în direct între orele 18.15 și 18.57. Cel mai urmărit post pe interval a fost Antena 3, cu o medie de 800.000 de telespectatori din mediul urban.
  • Cifrele arată că (indiferent de post), în fiecare minut urmărea ce spune Băsescu un număr de aproape trei milioane de telespectatori din mediul urban.

Audiența posturilor TV miercuri, 25 ianuarie, în intervalul discursului lui Traian Băsescu (18.20-1857), în mediul urban:

    Mii persoane   Rtg%  
1 Antena 3 800 7.6
2 Pro TV 664 6.3
3 Realitatea TV 349 3.3
4 Antena 1 333 3.2
5 TVR 1 262 2.5
6 B1TV 243 2.3
7 Romania TV 172 1.6
8 Acasa 163 1.5
9 Prima TV 151 1.4
10 Kanal D 132 1.3
11 Disney 112 1.1
12 Minimax/A+ 101 1
13 TVR 2 80 0.8
14 OTV 75 0.7
15 Cartoon Network 54 0.5
16 Universal Channel 51 0.5
17 National TV 46 0.4
18 Boomerang 43 0.4
19 AXN 39 0.4
20 Discovery 24 0.2

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Pai daca 3 milioane de romani l-au urmarit,inseamna ca nu toti romanii sunt nemultumiti de el.Altfel s-ar fi uitat la filme sau la slujbele religioase.Parerea mea este ca romanii au incredere in Basescu,mai putin milogii,si ca in acest an PDL v-a cistiga alegerile cu circa 60%.Sunt convins ca si USL stie acest lucru,de aceea lanseaza pe piata sondaje de intoxicarea populatiei,in care figureaza cistigatori.Am mari indoieli ca Antonescu,Ponta,Sova,etc.vor mai fi alesi in colegiile lor.
  • Voiculescu va pierde din nou in fata lui basescu?
    In care dintre fetele lui basescu, in EBA sau in aia cu vanzarile succesive?
    Si ce va pierde in ele?
  • True ... dar ciudat e ca la fel cum Antenele lu Voiculescu sunt partinitoare pe fata atunci cand vine vorba de USL ... la fel sunt si alte posturi TV instrumente de propaganda pentru PDL. Mi se pare execrabil sa vezi un "moderator" ca incepe sa sa contrazica invitatii pe care ii are si apoi sa emita parari de parca el ar fi analistul si nu moderatorul. Treaba asta a inceput la antene si la realitatea si acum e generalizata. Asta ca sa nu mai mentionez cat de penibili sunt cei care pun niste intrebari la care persoana invitata are raspunsurile memorate de acasa.
  • Asta a fost probabil rasplata pentru ca PC-istii si-au abandonat partenerii care i-au bagat in Parlament (PSD) si au facut coalitie cu Alianta DA!
  • Pai si Basescu asta al vostru este chiar prost sa nu-l infunde pe chestia asta?
    Acum, e Presedinte.
    Ca din puscarie nu o sa mai aiba atatea posibilitati cate are ca Presedinte, cu marele Boc si cu micuta Laura Codruta sub el. (Ma scuzati, sub Dansul.)
  • Am auzit, asa cum am auzit si de Grivco, firma lui « Felix », care a castigat zeci de milioane de euro din energia ieftina luata de la Rovinari, ca intermediar intre stat si stat. Dan Voiculescu a invartit pe degete tranzactiile cu energie electrica ieftina in perioada guvernarii PSD, dar si in primii ani ai guvernarii portocalii…. Afacerile lui sunt, desigur, mai putin cunoscute pentru ca Oana Stancu nu a facut nicio emisiune pe acest subiect :)))))
  • Ma bucur sa vad ca romanii renunta incet-incet la posturile colorate. cat de bine si corect sunt puse in aceeasi oala posturile generaliste protv, otv, tvr, a1
  • Da! Asta spune ca n-ai auzit de Pinalti, caruia i-a dat basescu energia hidro, ca sa ti-o vanda tie mai scump, aduca cu 200% profit.
    Si si-a facut televiziune din banii fraierilor care stau cu calculatoarele in priza si se uita pe site-uri.
    Ma rog, poate televiziunea nu e char a lui, ci a organizatiei criminale.
  • Din cate stiu, in afara de Dan Voiculescu si Dan Diaconescu, niciun alt patron de presa nu este implicat direct in politica. Spune si asta ceva, nu-i asa?
  • Din cate am vazut in comentariile de mai sus, perspectiva generala este ca sunt posturi TV partinitoare cu diverse interese politice. Fiecare s-a atasat de o formatiune si se pare ca s-au transformat in instrumente de propaganda. Chiar si in conditiile astea, daca principalul scop urmarit ar fi audienta, atunci nu ar fi nimic gresit. ASta pentru ca in ultima instanta fie ca te numesti tv/ziar/site trebuie sa ai audienta pentru ca de acolo vin banii iar scopul oricarui business este profitul. Problema apare insa atunci cand audienta ta e la pamant, atunci cand profitul tau da mereu cu minus; pentru ca atunci nu mai esti un business legitim ci doar nu instrument de propaganda. Cifrele de mai sus au o relevanta in acest sens.
  • Tineti o pledoarie care nu are nicio legatura cu comentariul meu. Postacii Intact sunt una si protestul - la care am participat si eu - este alta. Cei care frecventam Pagina de media (oameni de presa sau nu) am observat cum comentariile defavorabile trustului lui Dan Voiculescu devin instant "hidden"; or chiar dvs. sustineti ca cei care viziteaza acest site sunt "aserviti puterii". Atunci de unde vin voturile negative?!... Au fost si situatii in care site-ul a devenit inaccesibil si – coincidenta ? - in ambele situatii se dezbateau intens 2 teme care vizau trustul Intact: « premiul special al juriului castigat (?!) de Antena 3 » si testele de la Jurnalul National.
    Cat despre democratia aparata de Antena 3, am rezerve. Am observat, e adevarat, o critica virulenta la adresa adversarilor lui Voiculescu, politici sau nu (in special, a lui Basescu), insa, din pacate, intr-o maniera non-jurnalistica si, ca urmare, ne-credibila. Si am mai vazut cum sunt prezentati intotdeauna favorabil aliatii politici ai lui Dan Voiculescu, care acum se numesc, in primul rand, PNL si Crin Antonescu iar, in urma cu cativa ani, Traian Basescu sau PSD si Mircea Geoana. Oare Opozitia – din care acum face parte si PC – nu greseste niciodata ?...
    Personal, am inceput sa urmaresc Antena 3 in 2006, cand D. Voiculescu, suparat ca nu a obtinut postul de vice-premier din cauza lui T. Basescu, a decis sa iasa de la guvernare. Pe atunci – va amintiti, probabil - presa era in quasi-totalitate pro-Basescu. (In special, Realitatea TV). Antena 3 a intors, insa, incet armele si astfel am putut gasi in sfarsit in mass media romaneasca si comentarii favorabile PNL si guvernarii Tariceanu (intre timp se produsese si ruptura dintre Basescu si premier).
    Tot la Antena 3 am vazut omagii in direct aduse patronilor (Dan si Camelia Voiculescu), atacuri sub centura la adresa colegilor de breasla, in special la Mircea Badea, dar si la Victor Ciutacu si Mihai Gadea. (Nu pun la socoteala laudele nesfarsite despre premii, audiente; ca Mihai Gadea sufera de mania grandorii este un fapt greu de contestat). Credeti ca asta inseamna presa independenta ?...
    Personal, astept cu interes castigarea alegerilor de catre USL, pentru a vedea cum « va fi aparata democratia » la trustul Intact…
    P.S. Sprijin cum pot intarirea posturilor Realitatea si Romania TV, pentru ca pastrarea diversitatii in media este vitala democratiei. Altfel Romania ramane la mana unui singur mogul :)).
  • nu vreau votul tau!
    ia-ti votul inapoi, ca nu-l accept!
    nu ma intercaleaza!
    daca nu-ti iei votul inapoi esti spuse lu tovarasa!
    daca vrei, da-mi 5 surprize turbo si 3 surprize final '90 in locul votului.
    da, recunosc, n-am fost la Ateneu.
    eram cu o blonda, care inafara de putere si bani, mai are nevoie si de altceva.
    iar mosii de 60 de ani, oricata putere si bani ar avea, nu-i pot oferi chiar totul.

Trimite un comentariu