Intact Interactive, compania new media a Intact Media Group, şi Q2M a lui Dragoş Stanca, au pus capăt colaborării începute în urmă cu un an în urma căreia regia vindea spaţiile publicitare ale site-urilor Intact, scrie Wall-Street.ro.
Dragoş Stanca (foto), şeful regiei Q2M, a subliniat că despărţirea dintre Q2M şi Intact Interactive s-a realizat amical, după discuţii ce au început „de câteva luni”.
Decizia nu are legătură cu obiectivele de vânzări, ci mai degrabă cu de decizia strategică a Intact de a internaliza vânzările pe întreg grupul, a declarat Stanca pentru Wall-Street.ro.
„Ca dovadă că nu este vorba de niciun conflict, deocamdată, RadioZu.ro, TopGear, GoodFood şi ScienceFocus, parte a Intact Media, rămân la noi”, a mai completat Dragoş Stanca.
Context
- În februarie 2011, Intact Interactive “bătea palma” cu regia Q2M care urma să vândă publicitate pe site-urie a1.ro, antena3.ro, antena2.tv, euforia.tv, financiarul.com, sfin.ro, myconfidential.ro, totulredus.ro şi vdtonline.ro.
- În 2011, numărul de site-uri vândute de Q2M a urcat, adaugandu-se nume precum TopGear.ro, GoodFood.ro sau ScienceFocus.ro.
- Practic, la finalul lunii septembrie 2011, Q2M vindea toate site-urile Intact Interactive, mai puţin Jurnalul.ro şi GSP.ro.
Despre Q2M:
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roQ2M este o companie de vânzări, marketing, PR şi comunicare online, formată la sfârşitul anului 2010 prin achiziţia de către Global Digital Invest şi management buyout a F5 X-Media, structură de vânzări interactive şi proiecte cross-media a F5 Webcorp, parte a grupului Realitatea-Caţavencu.
Comentarii