Skip to main content

Vom avea o televiziune cu ...programe de televiziune: TV Guide

 

Consiliul Naţional al Audiovizualului a acordat firmei TV Guide SRL licenţă prin satelit pentru televiziunea TV Guide, un post menit să promoveze programele televiziunilor şi să furnizeze informaţii la zi despre evenimentele culturale din România şi despre filmele difuzate la cinema.

Publicitate

Va fi un agregator de canale intr-un singur suport”, au declarat reprezentanţii TV Guide SRL. “Putem să prezentăm cu uşurinţă şi programele teatrelor”, au mai adăugat aceştia.Televiziunea va lucra în colaborare cu cinemagia.ro.

“Cinemagia ne pune la dispoziţie toate trailerele care rulează în cinema, cu programul acestora în marele oraşe. Aceasta emisiune se difuzează de două ori pe oră.„

Acţionar unic la societatea TV Guide SRL este Olariu Cătălin.

Cum va arăta televiziunea?

Conform proiectului depus la CNA, postul TV va oferi două tipuri de informaţii. Ecranul TV Guide va fi împărţit în două componente:

  • jumătatea superioară este dedicată clipurilor video de promovare a programelor şi evenimetelor viitoare (teatru, cinema şi TV), informaţii de divertisment şi publicitate;
  • jumătatea inferioară a ecranului conţine un program video text cu privire la programele viitoare ale canalelor TV cu cea mai mare audienţă şi interes.

Emisia TV Guide este 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, fiecare oră de emisie fiind identică şi conţine următoarele secţiuni în partea de sus a ecranului, partea:

  • de la minutul 0 la minutul 5: Se difuzează acum la TV (promo emisiuni TV, diverse posturi)
  • 5-10 Publicitate
  • 10-15 Acum la teatru: - 15-20 Acum la cinema (promo filme)
  • 20-40 acum la TV
  • 40-50 publicitate
  • 50-55 vremea acum in România
  • 55-59 ştiri

Investiţii şi finanţare

Valoarea investitiei iniţiale este de 250.000 de euro, din fondurile acţionariatului unic şi a constat în drepturile intelectuale ale mărcii TV Guide, echipamente de emisie, licenţe software, birou.

Costurile lunare sunt estimate la 24.000 de euro şi constau în salarii, costuri de producţie, IT, satelit. Amortizarea investiţiei se va face prin vânzare publicitate şi teleshoping, servicii sms cu suprataxă şi sponsorizări.

 Sursa foto: Financiarul

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Daca tu nu ii vezi rostul asta nu inseamna ca altii nu il vad.
    Avem inca o piata preponderent analogica si nu toti au acces internet astfel trebuie sa isi cumpare Ghidul TV.

    Astfel canalul va servi doua segmente, oamenii care vor sa vada ce este acum la TV si oamenii care vor sa vada ce pot face saptamana asta in oras (ce filme ruleaza, ce spectacole sunt la teatru, ce concerte, ce evenimente sportive etc).
  • Sincer nu vad rostul unui asemena post TV, cum nu vad nici rostul acelui canal Top Shop (parca).

    Pe langa acest aspect toate companiile de cablu detin acele canale proprii intitulate "Info" si unde ne sunt prezentate principalele filme ale zilei, emisiuni, recomandarile zilei, prognoza meteo, schimb valutar, horoscop, etc.

    Nu stiu ce audienta va avea, cum va reusi sa intre pe cablu si cine va achizitiona spatiu publicitar in cadrul acestui post.

    Investitia de 250.000 euro este cam mare, iar daca ne raportam la faptul ca nu va avea "oameni pe sticla" si costurile par cam trase de par.
    Ca o paranteza, am inteles ca viitoarea GigaTV a pornit la drum cu 400.000 de euro, in conditiile in care vor avea oameni pe sticla, cameramani, producatori, regizori, sunetisti, studiouri, etc, etc.

    Un asemea "studio" se poate amenaja lejer intr-o garsoniera de tipul ex-OTV, cu un minim de echipament si personal, fara sa arunci 250.000 euro.
  • Urăsc agregatoarele la fel cum urăsc "ziariştii" copy-paste. Esenţa agregării media: scrie (realizează, munceşte) tu ceva, că furăm noi şi mai luăm şi bani pentru asta, din trafic. Aţi constatat cât de multe sărăcii gen discard sau ziareonline listează google, indiferent de criteriul de căutare, până să dai de sursa ştirii?

Trimite un comentariu