Skip to main content

28 Februarie. Prima emisiune Nașul TV, exclusiv online

 

Prima transmisiune realizată de Naşul TV va avea astăzi de la ora 20.00 și va fi exclusive online www.nasul.tv, scrie Adevărul. Postul, pentru care Radu Moraru a lansat o subscripţie publică de acţiuni, ar fi trebuit să apară în oferta operatorilor de cablu în luna februarie.

Publicitate

Proiectul este controlat de Radu Moraru din postura de preşedinte al Consiliului de Administraţie şi va fi finanţat, parţial, în urma unei subscripţii publice, de către românii dispuşi să investească în noul proiect.
Prima emisiune Naşul TV, pe internet

Lorand Turos şi Valentin Alexandru Jucan sunt cele două propuneri ale comisiilor de cultură ale Camerei Deputaţilor şi Senatului pentru două posturi de membru CNA, scrie Mediafax. Plenul Parlamentului urmează să se pronunţe asupra celor două nominalizări. Recent, Attila Szasz, membru CNA, a renunțat la funcția din cadrul instituției după ce a fost numit redactor-şef adjunct la Radio Târgu Mureş.
Lorand Turos şi Valentin Alexandru Jucan, nominalizaţi pentru CNA

Postul Radio GSP este transmis, începând de luni, în direct pe GSP TV de la ora 17:00 la ora 18:00, scrie Jurnalul Na'ional. În prima ediţie live de la GSP TV, ascultătorii, dar şi telespectatorii l-au putut vedea în faţa microfonului pe preşedintele Ligii Profesioniste de Fotbal, Dumitru Dragomir.
Radio GSP se vede pe GSP TV

YouTube are un buget de 100 de milioane de dolari pentru crearea de conținut original pentru atragerea utilizatorilor care preferă smartphone-urile în locul clasicelor televizoare, scrie Wall-Street.ro. Planul este de a crea 96 de canale pe site-ul YouTube, canale ce vor fi în esență pagini ale artiștilor unde publicul poate accesa clipuri video și se poate abona pentru a fi notificați atunci când se încarcă conținut nou.
YouTube pune la bătaie 100 de milioane dolari pentru conținut TV

Șefii de justiție din 36 de state din SUA se arată îngrijorați în legătură cu noile politici de confidențialitate ale Google, potrivit Wall-Street.ro. Într-o scrisoare deschisă cu ton foarte aspru adresata lui Larry Page, CEO Google, oficialii pun sub semnul întrebării dacă Google este cu adevărat interesat de viață privată a utilizatorilor săi, precizând că schimbările vor forța internauții să împărtășească o cantitate foarte mare de date personale fără a avea posibilitatea de a opta împotriva acestui lucru.
Google va intra sub noua politică începând cu 1 martie, și va combina datele utilizatorilor de la servicii precum Youtube, Gmail sau Google search și va crea un singur profil pentru fiecare utilizator al acestor servicii.
Schimbari radicale la Google: O companie prea mare pentru a mai avea conștiință?

Vlad Popovici ocupă funcția de managing director la Kubis, din ianuarie 2012, potrivit Wall-Street.ro. Popovici are o experiență de 11 ani în advertising și marketing, din care 8 ani petrecuți în domeniul online și mobile.
Kubis este o agenție full service de marketing online, parte a unui grup internațional, cu afaceri locale de 1 milion de euro în 2011, conform companiei.
Vlad Popovici este noul managing director al agentiei Kubis

Facebook și alte companii inclusiv Yahoo și Google au acces la o gamă larga de date personale de pe smartphone-urile cu Android, unele dintre companii chiar spionând mesajele text, conform unui raport The Sunday Times, scrie Wall-Street.ro.
Facebook a negat raportul, dar totodată a precizat că este în cursul realizării unor teste “limitate” pe unele terminale mobile, utilizatorii acestora dându-și în prealabil acceptul de a le accesa textele.
Facebook, acuzata ca citeste mesajele text de pe smartphone-urile Android

"Se pare că exista o cultură la The Sun privind plăţi ilegale. Au fost introduse câteva sisteme pentru a facilita aceste plăţi păstrând secretă identitatea funcţionarilor care le primeau", a declarat Sue Akers, comisar adjunct la Scotland Yard, în faţa comisiei Leveson care anchetează practicile media, notează Mediafax. "Unul dintre jurnaliştii arestaţi a primit, timp de mai mulţi ani, peste 150.000 de lire sterline (aproximativ 175.000 de euro) pentru a-şi plăti sursele, dintre care mulţi erau funcţionari", a declarat Akers.

Începând cu luna noiembrie, poliţiştii au arestat zece jurnalişti care lucrau sau au lucrat pentru The Sun, deţinut de magnatul Rupert Murdoch. Tabloidul News of the World al lui Murdoch a fost închis în iulie în urma unui scandal despre interceptări telefonice ilegale.
Oficial al poliţiei: Exista o cultură a plăţilor ilegale la tabloidul The Sun

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu