Skip to main content

Românii au talent, start mai bun ca în primul sezon: 2,3 milioane de telespectatori

 

Publicitate

ACTUALIZARE: La nivel național, media de audiență pe minut a fost de 4,52 milioane de telespectatori. Detalii, în articol.

Românii au talent a intrat în sezonul doi cu o medie de audiență mai ridicată decât la startul de anul trecut. Show-ul de pe Pro TV a fost urmărit, aseară de 2,3 milioane de telespectatori in fiecare minut, din mediul urban.

Anul trecut, show-ul lua startul pe 18 februarie, cu o medie de audiență de peste două milioane de telespectatori pe minut.

Cifrele primei ediții din sezonul doi Românii au talent, în continuare:

  • Media emisiunii de aseară, de pe Pro TV, a fost de 2,3 telespectatori pe minut, în mediul urban, ceea ce înseamnă 21,8 rating. Anul trecut, la prima edițiție din primul sezon, media era de puțin peste două milioane de telespectatori din mediul urban pe minut, cu vârfuri de 2,7 milioane de persoane.
  • Următoarea clasată pe interval, Antena 1, a fost urmărită de 645.000 de telespectatori, la peste 1,6 milioane de persoane distanță de Pro TV.
    • Vârful de audiență: 3.053 milioane de telespectatori (29 rating), la ora 22.26.
  • Segmentul comercial: 1,16 milioane de telespectatori de la Românii au talent au fost din segmentul comercial (18-49 de ani).

Audiența posturilor TV vineri, 17 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-22.43), în mediul URBAN:

1. Pro TV: 2,298 milioane de telespectatori (21,8 rating)
2. Antena 1: 645.000 (6,1)
3. Acasa TV: 262.000 (2,5)
4. Antena 3: 251.000 (2,4)
5. Kanal D: 169.000 (1,6)

La nivel național: 4,5 milioane de români pe minut

La nivel național, media de audiență a primei ediții din sezonul 2 Românii au talent a fost de 4,5 milioane de telespectatori pe minut.

Minutul de aur la nivel național: 6 milioane de telespectatori, la 22.26

Audiența posturilor TV vineri, 17 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-22.43), la NIVEL NAȚIONAL:

1. Pro TV: 4,521 milioane de telespectatori
2. Antena 1: 1.247.000
3. Acasa TV: 402.000
4. Antena 3: 393.000
5. Kanal D: 366.000

Primul sezon: aproximativ 2,3 milioane de telespectatori media pe minut la fiecare ediție

Românii au talent lua startul acum un an, pe Pro TV, cu o medie de peste două milioane de telespectatori din mediul urban în fiecare minut. Era cel mai bun rezultat obținut de o emisiune de divertisment din 2004 și până în acel moment.  Următoarele trei ediții aveau să aducă audiențe din ce în ce mai ridicate, depășind 2,5 milioane de telespectatori pe minut.

În niciuna din cele 11 emisiuni, media de audiență în mediul urban nu a scăzut sub două milioane de telespectatori.

Audiența medie a emisiunilor Românii au talent, la nivel URBAN:

    Mii persoane   Rtg %   Cota de piata %  
1 18 februarie 2065 18 35.8
2 25 februarie 2240 19.5 38.9
3 4 martie 2401 20.9 42.8
4 11 martie 2555 22.2 44.3
5 18 martie 2525 22 45.8
6 25 martie 2557 22.2 46.7
7 1 aprilie 2303 20 47.4
8 2 aprilie 2002 17.4 40.5
9 8 aprilie 2183 19 45.7
10 9 aprilie 2011 17.5 40.3
11 25 aprilie 2119 18.4 43.4

Vârful la nivel național: peste patru milioane de români

La nivel național, Românii au talent a atins în primul sezon medii pe emisiune de 4,3 milioane de români. Nu s-a întâmplat la finală, ci la alte două dintre emisiunile din sezonul trecut.

Audiența medie a emisiunilor Românii au talent, la nivel NAȚIONAL:

    Mii persoane   Rtg %   Cota de piata %  
1 18 februarie 3212 15.9 32.2
2 25 februarie 3714 18.4 36.4
3 4 martie 3985 19.8 40.7
4 11 martie 4189 20.8 41.9
5 18 martie 4305 21.3 44.6
6 25 martie 4304 21.3 46
7 1 aprilie 3858 19.1 45.8
8 2 aprilie 3349 16.6 38.8
9 8 aprilie 3598 17.8 43.3
10 9 aprilie 3222 16 37.9
11 25 aprilie 3316 16.4 41

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • nu aveai de unde sa stii ca sunt "pitecantropi" daca nu te uitai si tu, asa ca te las pe tine sa tragi singur concluzia....
  • Uite o comparatie, programul ce sparge audientele in SUA este SuperBowl, in 2012 a atins varful de audienta 111.3 milioane telespectatori.

    Acolo e un fenomen ce blocheaza tot,petreceri tematice, magazinele se organizeaza tot, acum vreo 2 ani s-au dat comunicate serioase in care erau sfatuiti sa nu mearga toti la toaleta in pauza ca nu suporta canalizarea.

    Cu toate astea au avut audienta 33%, la noi insa un show fara mari manifestatii publice stange 58.5%.

    Cred ca cei de la pro chiar au infundat canalizarea ca miroase rau.
  • Iar se scot protevistii tevistii cu programele lor ecspirate:)) papa banii de la oameni. Apropo, m-au rupt cu reclamele, umai cosmote, coca cola si colonhelp vad peste tot...
  • @ Victor

    Nu ma refeream strict la emisiunea "Romanii au talent". Desigur ca respectand intocmai un format, deja experimentat si cu succes, nu poti da gres.

    Eu faceam aluzie la "cartile" (vezi mai sus: "ca la carte")folosite la facultatea de jurnalism.
    Spunea cineva, sef de promotie, ca-i foarte mare diferenta in ceea ce se invata din aceste carti si REALIZAREA efectiva a unei emisiuni.
  • 1. Ar trebui ca cineva sa ii trimita un link si lui Capatos ... Sa vada mahalagiul ca sunt si alt fel de romani decat cei ce reprezinta audienta lui.
    2. Faptul ca el nu este in stare sa li se adreseze decat unora este un alt aspect important de studiat.
    3. Faptul ca ProtTV-ul a avut parte de audiente mari nu garanteaza succesul emisiunii, ci doar faptul ca romanii au mari asteptari de la emisiuni adevarate nu cele cu teme de mahala. Acum, daca ProTV a indeplinit cerintele publicului vom vedea din audientele editiilor urmatoare.
    In rest, salutar este faptul ca, desi putini mai credeau, romanii nu sunt prizonierii presei de mahala, de scandal, etc. Atunci cand au ocazia sa consume si altceva, audienta poate fi uimitoare, ceea ce pentru unii poate fi un imbold dea continua astfel de directii (sper sa fie cazul ProTV). Este acelasi mecanism ca si la vot. Atata timp cat oferta politicienilor este jalnica precum o presa de mahala, audientele sunt minime precum voturile de partid. Cand oferta include si ceva nou si credibil voturile se pot inmulti ...
  • @horea: imi pare bine sa-ti spun ca exista asemenea carti. In cazul de fata e un format licentiat de la FreeMantle si vine cu un manual de peste 500 de pagini despre cum sa produci emisiunea - http://www.fremantlemedia.com/Production/Our_brands/Got_Talent.aspx .

    E ca si cum ai lua licenta de la Adidas pentru a deschide un magazin in Piata Romana. Ai un brandbook si un "production bible" care iti garanteaza ca urmarindu-le va iesi ceva unitar si cu rezultate similare ca in celelate tari in care a avut succes.
  • cred ca te referi la asta "Dovada in acest sens stau cele aproape 6 milioane de telespectatori din intreaga Romanie care erau in minutul de aur al emisiunii de la 22.26 cu ochii pe ProTv. In acel moment, ProTv inregistra la nivelul intregii tari un virf de audienta de 30,8 puncte de rating si o cota de piata de 58,5%."(www.protv.ro).Asta inseamna ca la 22.26 erau 10,2 milioane de romani la televizor.Nu zic ca nu pare putin tras de par,dar nu e nici imposibil.Mai sunt alte 9 milioane care nu s-au uitat la TV la ora 22.26 Vineri seara.
  • Serios tu chiar crezi ca ar putea ajunge la 6 000 000 telespectatori?

    Ma repet, daca 50% se uitau pe protv si pe protv se uitau 6 mil, insemna ca erau 12 mil la tv la ora 10pm (cam 60% din populatia Romaniei).

    Tine cont de batranii de la tara ce se culca la 9, de cei fara televizor, fara electricitate, ce sunt la serviciu, sunt in club, sunt pe drum etc.

    gandeste-te la 10 din cunostintele tale, erau 6 din 10 la tv la ora 10?

Trimite un comentariu

btn PaginaDeMedia.ro