Skip to main content

16 martie: Cu ce s-au ales colaboratorii importanți ai lui Voiculescu după plecarea din Intact?

 

EVZ trece în revistă câțiva dintre foștii colaboratori importanţi ai lui Voiculescu, care au părăsit trustul Intact de-a lungul timpului: Sorin Oancea, Cozmin Gușă, Dan Diaconescu și Mihai Craiu.

Publicitate

Ei susțin că li s-au întocmit dosare care vizau tot felul de delapidări pe care le-ar fi comis sau că nu li s-au mai plătit dividendele pe acţiunile pe care le deţineau și nu li se permite accesul la datele financiare în firmele în care deţin acţiuni.

Sorin Oancea, unul dintre cei mai importanti foști colaboratori ai lui Voiculescu are şi astăzi acţiuni la Radio Zu şi 25% din Antena 3. Surse avizate au estimat pentru EVZ că valoarea pachetului ar depăşi, azi, cu uşurinţă, 400.000 de euro. După ce Oancea nu a mai fost executiv la Antena 3, din iunie 2010, scrie EVZ, profitul net a scăzut de 12 ori faţă de cel din 2009, la 40.000 de euro. "Am mai multe procese cu trustul sau cu membri ai familiei Voiculescu şi nu pot face niciun fel de declaraţii, ar putea fi considerate ostile", a declarat Oancea pentru Evz.ro.

Cozmin Guşă a devenit directorul Jurnalului Naţional în 1998, apoi a primit şi funcţia de director al Departamentului Teritoriu al Antenei 1.

Surse din interiorul trustului lui Voiculescu au declarat, pentru EVZ, că "După plecarea lui Cozmin din trust, Voiculescu ar fi ordonat o anchetă internă la Jurnalul. I-au făcut un dosar care cuprindea tot ce acesta ar fi «delapidat», costume de haine, cauciucuri etc, pe care i l-ar fi trimis, personal, la sediul PSD."
S-AU LEPĂDAT DE VOICULESCU! - Exclusiv EVZ

Cheltuielile globale de publicitate vor crește cu 4,8% în 2012, până la 489 miliarde de dolari, potrivit celor mai noi predicții ale rețelei ZenithOptimedia, citate de HotNews.ro.

Rețeaua de media a conglomeratului de comunicare Publicis Groupe și-a îmbunătățit ușor prognoza față de estimarea sa din decembrie, când aprecia că la nivel global cheltuielile de publicitate vor crește cu 4,7%. Pentru Europa de Vest și Europa Centrală și de Est, rețeaua estimează o creștere mai lentă decât cea prevăzută în decembrie.

ZenithOptimedia și-a îmbunătățit ușor prognoza și pentru anii următori: creștere de 5,3% în 2013 și de 6,1% în 2014.
Noi predicții ZenithOptimedia: cheltuielile globale de publicitate vor crește cu 4,8% în 2012

Consiliul Național al Audiovizualului va analiza, într-o ședință organizată în jurul datei de 9 mai, dacă va fi cazul să introducă în campania electorală pentru alegerile locale reguli suplimentare pentru radiodifuzori față de cele stabilite de Legea privind organizarea și desfășurarea alegerilor locale și de legislația audiovizuală, a afirmat vicepreședintele CNA, Ioan Onisei, potrivit HotNews, care citeazムAgerpres.

Acesta a explicat că în campania electorală, care se va desfășura în perioada 9 mai - 9 iunie, candidații la alegerile locale își pot prezenta la posturile de radio și televiziune, în mod gratuit, în condițiile legii, programul electoral.
Ioan Onisei: CNA va analiza eventualitatea introducerii unor reguli suplimentare pentru radiodifuzori în campania electorală

Tot mai multe companii aloca sume importante pentru a-și asocia numele cu SMURD, pentru că "toți cei cei care sunt în preajma lui se curată", după cum spune un consultant de brand. Reprezentanții Serviciului care salvează vieți au refuzat însă, de-a lungul timpului, donațiile a zeci de companii.

Rompetrol, E.On, Vodafone sau Raiffeisen Bank sunt câteva dintre companiile care și-au asociat numele cu Serviciul Mobil de Urgență, Reanimare și Descarcerare (SMURD). Nu toți doritorii de sponsorizări au putut însă să se asocieze cu acest brand.

Subsecretarul de stat Raed Arafat, fondatorul SMURD, a declarat pentru DailyBusiness.ro că printre acestea se numără orice companie care are legătură cu tutunul, alcoolul sau contracte încheiate cu Ministerul Sănătății.

"Nu trebuie să te uiți la beneficiile pe termen scurt, care pot mai mult să dăuneze", a spus medicul Arafat.
SMURD "curată" branduri, dar și refuză zeci de donații. Vezi motivele

Poliţia britanică ce anchetează cazul interceptărilor practicate de News of the World l-a arestat din nou miercuri pe fostul reporter-şef al tabloidului închis, Neville Thurlbeck, suspectat de intimidarea unui martor, scrie Mediafax.

Bărbatul, în vârstă de 51 de ani, a fost arestat după ce a fost convocat la un comisariat din centrul Londrei. El este suspectat "de intimidarea unui martor şi că a încurajat sau a ajutat la comiterea unui delict", a declarat Scotland Yard.
Suspectul fusese deja arestat la 5 aprilie 2011, suspectat de interceptarea ilegală a unor convorbiri telefonice, a precizat poliţia.
Fostul reporter-şef al News of the World a fost arestat de poliţia britanică

​ Compania care scoate celebra enciclopedie Britannica a decis să renunțe la ediția tipărită, pe fondul dezvoltării internetului și a diverselor enciclopedii online gratuite, scrie HotNews.ro, care citează BBC. Editorii enciclopediei spun însă că mențin versiunea online iar compania își obține cea mai mare parte a veniturilor din soft-uri educaționale, vânzările versiunii tipărite fiind foarte mici de ani buni. Prima ediție a enciclopediei a apărut la Edinburgh, în 1768.
Jorge Cauz, președinte al Encyclopaedia Britannica, spune că acest moment nu vine prin surprindere fiindcă de câțiva ani vânzările versiunii tipărite au fost la un nivel "neglijabil". Ediția 2010 va fi ultima tipărită a Britannica, enclclopedie care era mândria oricărei case din Regatul Unit în anii 50'.
Celebra enciclopedie Britannica iese din tipar după 244 de ani de existentă

Google şi-ar putea rotunji veniturile, în viitor, prin înlocuirea tonurilor obişnuite de apel cu reclame plătite, scrie Mediafax.
Google, care s-a îndepărtat demult de originile sale de motor de căutare şi a lansat primul telefon mobil în 2009, vrea acum să înlocuiască sunetul pe care oamenii îl aud când dau un telefon.
Unii dintre posesorii de telefoane mobile îşi schimbă tonul respectiv cu o melodie, numită "ringback tone", pe care cei care îi sună o aud în telefon în locul "ţârâitului" obişnuit. Însă majoritatea nu au auzit de acest lucru sau nu au posibilitatea să o facă, astfel că Google vrea să fructifice acest "spaţiu mort", scrie Investors.com.
Cum încearcă Google să-şi sporească veniturile anul viitor. Planul care a stârnit furia clienţilor săi

Guvernul sloven de centru-dreapta a decis joi să îngheţe ratificarea controversatului Acord multilateral privind contrafacerea (ACTA) până când Uniunea Europeană va găsi o poziţie comună asupra acestei probleme, scrie Mediafax.
"Am decis să îngheţăm ratificarea (ACTA), dat fiind faptul că dezbaterea privind aceste acord continuă în cadrul UE", a declarat purtătorul de cuvânt al Guvernului, Anze Logar, precizând că "ar fi absurd să prejudicieze rezultatul dezbaterii".
Slovenia suspendă ratificarea ACTA

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Unii dintre acesti colaboratorii importanti ai lui Voiculescu sunt milionari in euro! Și nu sunt pentru că au moștenit vreo mătușă... La Voiculescu au făcut banii.
  • sunt de acord cu Alex D.de cele cateva milioane incasate de pro tv de la stat pentru" reclama" nu spune nimic domnul Petrisor sau...
  • Pai cei care au plecat de la Voiculescu au fost infiltrati, conform meseriei de baza a patronului lor, in alte televiziuni, unde isi urmeaza, mai discret, doar din cind in cind, indicatiile. Badin si Petreanu, pentru b1tv, cu stangute gen consilierul lui MRU, asociati cu interlopii sau ce parere are stolojan de cine stie ce emisiune mondena, ca sa nu vorbeasca economie, Paula Rusu, vinturata de la tvr la Realitatea, Sorina Matei, de la una la alta, voci isterice, ca sa bage panica, sa dea starea de nenorocire ceruta de patron. Plus ce au in spatele camerei, producatori, invitatii aceeiasi (Bogdan Ficeac, alt angajat al lui Felix). Lume buna, ce mai...
  • @ bella-> da bella,insa eu nu inteleg de ce pagina de media simte nevoia sa sublinieze aceste "stiri".....

    Sau inteleg numai ca nu vreau sa cred.
    PARCA trebuiau sa fie chestii abordate obiectiv aici(sau cer prea mult?)
  • Nu trece zi fara ca angajatii de la Evenimentul Zilei sa nu scrie cateva articole despre Voiculescu, Intact sau USL, fara a prezenta vreo noutate. Nu manipularea sau dezinformarea caracterizeaza jurnalismul.
  • La mizeriile pe care le scrie Evenimentul Zilei, inca una in plus nu mai conteaza. Nu stiu daca crede cineva toate minciunile scrise in acest ziar.
  • Voiculescu ii arata lui Oancea exact ceea ce arata el oamenilor cu care intra in contact/legatura.Oamenii din televiziunea pe care fara onor o conduce sunt dati afara fara nicio explicatie,sunt pur si simplu chemati sa semneze ca sunt de acord.Cam ce arata acest lucru,nu faptul ca oricand el calca pe cadavre?De ce Voiculescu s-ar sinchisi de un asemenea exemplar?Parerea mea este ca gravitatea acestui lucru este mult mai mare decat o lupta intre oamenii care au resurse financiare.
  • Doamne, eu cred ca astia de la EVZ.RO sunt chiar obsedati de Dan Voiculescu. haideti, fratilor, sa facem un pustiu de bine si sa-i propunem lui Dan Voiculescu sa fie atins de "jurnalistii" de la EVZ. Asa ceva chiar ca n-am mai vazut.
  • Fostii colaboratori ai lui Voiculescu s-au ales cu 2 lectii foarte importante pentru supravietuirea in media din Romania: cum se pedepseste un adversar cu ajutorul metodelor securiste si care-s butoanele prin care poti fenta sistemul, pentru a suge in nume propriu bani si publicitate. Si au invatat asta de la cel mai bun; dupa Basescu, desigur.
    Pe toti ii doare fix in pix de calitatea jurnalismului, de respectul pentru cetateanul consumator de media. Cat timp se pot stoarce bani din ceva sau cineva, restul nu mai conteaza.
    Si marele precept crestin-antenisto-securist e la mare valoare: cine nu ne lauda, sa piara!

Trimite un comentariu