Skip to main content

28 martie: Busu: În România nu există vedete

 

sursa foto: AdevarulFlorin Busuioc, prezentatorul de la meteo de pe Pro TV, se descrie ca fiind un tipicar și se plânge de calitatea "valorilor" din România.

Publicitate

"Când am fost chemat să prezint rubrica Meteo nu aveam în plan nimic altceva. Mi s-a părut că aceasta este în mod greșit considerată Cenuşăreasa televiziunii. Eu sunt un pic mai ticăit. Adică dacă fac un lucru vreau să-l fac bine", a spus Busu într-un interviu pentru Evenimentul Zilei.

"Prima mea provocare a fost să înţeleg ce e cu «dorsala anticiclonului Azoric». Am aflat foarte mule lucruri şi m-a interesat şi să le explic celor care mă ascultă”, a mai adăugat acesta.

După zeci de ani în lumea showbiz-ului, Busu spune că "în România nu există vedete".
"Există nişte oameni cu o oarecare popularitate sau cu o foarte bună influenţă asupra unor mase de public", dar şi că "oamenii care sunt foarte buni în ceea ce fac nu sunt vedete. De exemplu, Chilian nu este vedetă, dar e de o calitate senzaţională".
Busu spune însă că la noi în ţară sunt meteoriţi "care intră în atmosferă, fac o flamă mare, cad apoi pe pământ şi lasă o gaură mare şi miros de pucioasă".
Florin Busuioc: "La noi în ţară, vedetele sunt ca meteoriţii"

Gruparea Anonymous a lansat, recent, o ameninţare uimitoare: pe 31 martie 2012, vom închide întregul internet. Hackerii grupării au dat chiar indicii despre cum vor realiza operaţiunea „Blackout” (Stingerea): prin dezactivarea marilor servere DNS (de la Domain Name Service – Serviciul Numelor de Domenii de Internet), scrie Jurnalul Național.

Celor care au ridicat din umeri cu scepticism, profesorul Adam Woodward, de la catedra de informatică a Universităţii Surrey, le răspunde, într-un articol publicat de BBC News: „Niciodată nu spune niciodată”. Woodward explică de ce este posibilă închiderea internetului.

Serverele DNS sunt cele care convertesc adresa de internet pe care o introduci in browser (de exemplu, www.jurnalul.ro sau, mai simplu, jurnalul.ro) în succesiunea de cifre şi puncte prin care sunt codificate adresele de internet, adică IP-urile. Aşadar, serverele DNS funcţionează ca un fel de carte de telefoane a internetului. Împiedicând accesul la „cartea de telefoane”, scoţi din funcţiune internetul, spune specialistul britanic.
Anonymous: pe 31 martie, INCHIDEM INTERNETUL. De ce ESTE POSIBIL aşa ceva

Ema Cătălin, corporate communication manager în cadrul Graffiti BBDO, părăsește grupul la mai puțin de un an de la preluarea funcției, scrie DailyBusiness.ro.

Comunicarea corporate a Graffiti BBDO va fi preluată de Sergiu Petre.

Fost director de comunicare al grupului RTC, Ema Cătălin s-a alăturat Graffiti BBDO în iunie 2011.
Managerul de comunicare al Graffiti BBDO părăsește compania

BrandTailors, companie de strategie și design de brand, are un nou partener în structura acționariatului companiei.

Andreea Florea, brand strategy coordinator, devine partener în cadrul BrandTailors, beneficiind de o participație de 10% în acționariatul firmei, scrie DailyBusiness.ro.

Schimbarea la nivel de acționariat al companiei vine ca urmare a deciziei managementului BrandTailors de a deschide parteneriatele cu actualii angajați, aflați la conducerea departamentelor interne.

Andreea Florea este dublu-licențiată în "Relații Internaționale și Studii Europene" și "Comunicare și Relații Publice" în cadrul Universității București.
Din angajat, acționar. BrandTailors îi cedează Andreei Florea 10% din companie

IAB Europe anunță prezența unor speakeri de renume și agenda pentru Interact 2012, conferința ce va avea loc la Arts Hotel din Barcelona, în perioada 30-31 mai. Tema aleasă pentru anul acesta este "The Digital Brandscape", scrie HotNews.ro.

La Interact 2012, vor fi prezenți atât clienții, creativii, reprezentanți ai Comisiei Europene, cât și agențiile de media și furnizorii de tehnologie din Europa, care vor dezbate și vor discuta principalele probleme de actualitate ale industriei.

Speakeri renumiți precum Peter Blackshaw, Global Digital Chief la Nestle și Lothar Hocker, Director de Achiziții pe Grup la P&G Global Digital Media Buying, și-au confirmat prezența pe 31 mai la Interact 2012.
Procter & Gamble și Nestle vin la Interact 2012

Era digitală și a rețelelor sociale rescrie, în toată lumea, felul cum companiile comunică cu media și cu publicul lor țintă. Schimbările prin care trec departamentele și agențiile de relații publice extind activitatea acestora în zone revendicate până nu de mult de publicitari. Despre cum se rescrie industria de PR, Matt Neale, Președinte Internațional al rețelei GolinHarris, discută online cu cititorii HotNews.ro miercuri, de la ora 14.00.

Matt Neale se va afla în România pentru a anunța că biroul local al rețelei, GolinHarris București (fosta Lowe PR, afiliată la GolinHarris în urmă cu un an), își schimbă felul cum operează după un model aplicat până acum în SUA, Marea Britanie și Suedia, numit modelul G4.
Unde încep și unde se termină relațiile publice în era digitală? Matt Neale, președinte internațional al rețelei GolinHarris, discută onlinemiercuri, ora 14.00

Marketerii vor cheltui mai mult în 2012 pentru promovarea pe social media decât bugetul alocat pentru advertising-ul din reviste, scrie Wall-Street.ro.

Mai mult de jumătate dintre agențiile de advertising din Statele Unite vor să își crească expunerea pe social media în următoarele 12 luni. Comparativ, doar 31% au vrut să crească cheltuielile de publicitate pe rețele de publicitate și 29% pe site-urile publicațiilor.
Emarketer estimează majorarea investițiilor în publicitatea din Statele Unite cu 24% până la 15,4 miliarde dolari. De asemenea, se așteaptă că investițiile în reclamele din rețele sociale, jocuri și aplicații să crească cu 43% anul acesta și cu 80% pe segmentul mobil.
SUA: Agențiile de publicitate mizează pe social media

Eurodeputaţii care se opun Acordului multilateral cu privire la contrafacere (ACTA) au afirmat marţi că au obţinut o victorie refuzând ca votul Parlamentului European, foarte critit la adresa acordului, să fie întârziat de o sesizare a Curţii europene de justiţie, scrie Mediafax.

Cu 21 de voturi pentru, 5 împotrivă şi 2 abţineri, deputaţii Comisiei de comerţ internaţional au decis să nu întârzie, printr-o consultare prealabilă a Curţii europene de Justiţie, calendarul care prevede un vot cu privire la ACTA (Anti-Counterfeiting Trade Agreement) într-o sesiune plenară din iunie.
"Este primul semn că Parlamentul este pregătit să respingă ACTA", a comentat social-democratul german Bernd Lange, spunând că se aşteaptă ca acordul să poată fi "îngropat înainte de vară".
Parlamentul European a refuzat să amâne votul cu privire la ACTA

Un număr de 262 de proiecte cinematografice au fost înscrise la cea de-a XII-a ediţie a Concursului Naţional de Scenarii iniţiat de HBO România şi realizat în parteneriat cu Festivalul Internaţional de Film Transilvania (TIFF), informează organizatorii, notează Mediafax.
În total, au fost înscrise 262 de scenarii, dintre care 69 la categoria lungmetraj, 177 la categoria scurtmetraj şi 16 la secţiunea documentar.
În data de 21 mai vor fi anunţaţi cei trei finalişti ai fiecărei categorii de proiecte cinematografice.
Un număr de 262 de proiecte, înscrise la Concursul Naţional de Scenarii organizat de HBO

Funcția de completare automată de pe motorul de căutare Google continuă să provoace probleme gigantului american, un japonez dând în judecată compania pentru că îi asociază parte din nume cu unele crime, scrie Wall-Street.ro, care citează TGDaily.com.

O curte de justiție din Tokyo a ordonat Google să oprească completarea automată în cazul unor termeni. Ca urmare a căutărilor rezultate în urma tastării numelui celui ce a dat în judecată compania, el și-a pierdut job-ul și a fost respins și la altele.
a€œAceste căutări ar putea duce la pierderea locului de muncă, defăimare sau chiar violare a intimității a unei persoane sau, după caz, a unei companii”, spune avocatul omului.
Google, obligat să cenzureze sistemul de completare automată a căutărilor

Pinterest este un mix între un site de bookmarking și o galerie virtuală ce permite utilizatorilor inserarea ("pin”) unor imagini și videoclipuri pe diverse categorii ("€œboards”). Vizitatorii pot adăuga ("€œrepin”), comenta sau aprecia ("like”) materialele vizualizate, scrie Wall-Street.ro.

De la lansare și până în prezent, Pinterest a reușit să atragă unnumar tot mai crescut de branduri și companii care și-au creat un cont în scopuri de promovare și marketing.
Pentru a-și face cont pe Pinterest utilizatorii trebuie să primească o invitație de la un user deja înregistrat sau să ceară direct de la site o invitație. În momentul înregistrării, utilizatorilor li se cere conectarea contului de Pinterest cu cel de Facebook sau Twitter.
Pinterest - noua atracție online

După ani de dominație pe segmentul publicității online, Google, una din cele mai mari companii din domeniul IT din lume, a investit anul trecut nu mai puțin de 213 milioane dolari în publicitate, scrie Wall-Street.ro, care citează WSJ.com.

Gigantul IT american și-a schimbat modul de a se promova, acolo unde rivalii săi domină.
Google a investit enorm în publicitatea TV, reviste și ziare pentru a-și promova noile servicii precum rețeaua de socializare Google+ sau browserul web Google Chrome.
Sumele învestite în publicitate în 2011 sunt aproximativ egale cele ale rivalilor de la Apple, Microsoft sau Yahoo.
Google și-a bugetat 213 milioane dolari pentru a-și promova produsele în 2011, o creștere de 4 ori mai mare față de cele 56 milioane dolari investite în 2010, potrivit estimărilor agenției Kantar Media.
Google și-a mărit de 4 ori bugetul pentru publicitate, la peste 200 MIL. dolari (VIDEO)

Sursa foto: Adevărul.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu