Skip to main content

A treia ediție a Nopții Agențiilor, pe 15 mai

 

Noaptea Agențiilor, un proiect inițiat și organizat de The Institute, va avea loc anul acesta pe 15 mai, in sediile agentiilor de comunicare participante.

Publicitate

Evenimentul își propune să promoveze creativitatea românească, implicând agențiile de comunicare într-o serie de evenimente interactive ce au loc simultan, pe parcursul aceleiași nopți, în sediile agențiilor, dar și în spații conexe.
În primele două ediții ale evenimentului, peste 4.000 de vizitatori au trecut pragul celor 21 de agenții participante, printre care se numără AdVenture, BBDO Group, BrandUP, Cohn&Jansen JWT, DRAFT FCB, Green Pixel, Grey-G2 Romania, Headvertising, iLeo, Leo Burnett & Target, MB Dragan, Propaganda, RUSU+BORTUN BRAND GROWERS, Saatchi & Saatchi, Starcom, The Geeks, Webstyler și Wunderman.

Acestea s-au întrecut în evenimente precum concerte, expoziții, concursuri, proiecții de film, grătare, jocuri sau nunți.

Anul acesta agențiile (creație, media,interactive, PR) se pot înscrie în începând cu 20 martie și până pe 13 aprilie 2012, orele 18.00. Pentru detalii suplimentare, pot accesa site-ul evenimentului AICI.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu