Skip to main content

Revistele Glamour și GQ trec la Pro. Liberis rămâne fără reviste în România

 

Titlurile Glamour și GQ, editate în România de Liberis Publication, vor trece la Mediafax Group. Numerele de pe piață sunt ultimele care apar sub egida Liberis.

Publicitate

Din informațiile Paginademedia.ro, Mediafax Group a discutat direct cu Conde Nast, deținătorii licențelor internaționale pentru cele două titluri.

Contactat de Paginademedia.ro, Sorin Vulpe, publisher Liberis Publications, a confirmat negocierile internaționale pentru preluarea titlurilor de către o altă companie, dar nu a precizat numele acesteia.

Sorin Vulpe:

"Este un proces normal de consolidare, într-o piață care se contractă la nivel internațional și de câteva ori mai rapid în România. Negocierile sunt purtate în ultima perioadă direct de deținătorul licențelor, Conde Nast.

Liberis are trei operațiuni în care criza este extrem de acută: Grecia, România și Bulgaria și evident că trebuie să-și concentreze resursele pentru a traversa această perioadă pe compania de la Atena."

Practic, prin această preluare a titlurilor, Liberis iese de pe piața din România. În urmă cu o lună, Liberis a închis cel de-al treilea titlu din România, Prevention, după cum Paginademedia.ro a scris aici.

Ce va face publisherul Sorin Vulpe în această situație:

"Am avut contract cu Liberis pe o perioadă de un an, pe care l-am prelungit, în contextul dificil, pentru a duce titlurile și compania până într-un punct acceptabil părților implicate. Perspectiva dezvoltării, pentru care venisem inițial la Liberis, la sfârșitul lui 2010, nu mai există.

 

Pentru viitorul imediat, voi continua să manageriez Picnic Media, care operează brandul media numărul 1 din pescuitul românesc: Aventuri la Pescuit. Are revista Aventuri la Pescuit, seria de ghiduri practice de pescuit, site-ul www.aventurilapescuit.ro, care este pe locurile 5-7 pe nișa de pescuit sportiv, pagina de facebook, care are 11.000 de fani, expo Aventuri la pescuit și vânătoare, cu două ediții pe an, cel mai mare târg de pescuit din România și proaspăt lansatele aplicații digitale, pentru smartphone-uri și tablete.

 

Aplicațiile sunt: pescuit crap (lansată pentru iPhone pe 21 martie și care de atunci ocupă locul 1 în categoria Sports în AppStore, pe România) și care va fi lansată și pentru Android. În următoarele două săptămâni, aplicația va fi lansată și în limba germană, sub un brand internațional deținut de Picnic Media, care se numește Clear Fishing. Vor urma versiunile în limbile engleză și spaniolă."

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Cite trusturi de presa trebuie sa mai falimenteze Sorin Vulpe asta pina sa inteleaga toti patronii de presa sa se fereasca de "managerul" care a ingropat Catavencu si toate publicatiile lui SOV? Ce mai falimenteaza acum cu explicatii savante? Aventuri la pescuit? Cine o fi naivul care i-a dat bani pe mina?

Trimite un comentariu