Skip to main content

13 aprilie: CNA, amenzi de jumătate de milion de euro

 

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a aplicat anul trecut 112 de amenzi, în cuantum total de 2.170.500 de lei ( 516,7 mii de euro), pentru încălcări ale legislaţiei audiovizuale, potrivit raportului de activitate al CNA pe anul 2011, scrie Mediafax.

Publicitate

Pentru încălcarea normelor din domeniul audiovizual, Consiliul a aplicat, în anul 2011, 251 de sancţiuni, dintre care 112 amenzi, în cuantum total de 2.170.500 de lei, 137 de somaţii publice şi o decizie privind obligarea radiodifuzorului de a difuza timp de 10 minute numai textul sancţiunii. CNA precizează că, în conformitate cu prevederile legale, banii proveniţi din amenzi alimentează bugetul de stat.
Câte amenzi a aplicat CNA anul trecut şi care este valoarea totală a acestora

(P) Vrei să explorezi piețe noi și mai riscante, dar cu un potențial de creștere mai mare?

 

Spotul publicitar "Cartofii prăjiţi de la McDonald's aduc aminte de bunici" conţine două informaţii menite a induce în eroare consumatorii, susţine Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), care solicită CNA aplicarea măsurilor legale ce se impun în acest caz, notează Mediafax. În spotul cu pricina, se fac afirmaţii precum "cartofii prăjiţi de la McDonald's aduc aminte de bunici" şi se transmite consumatorilor informaţia conform căreia materia primă utilizată este "cartoful" ce provine de la piaţă.

În urma unui control asupra originii şi calităţii cartofilor prăjiţi de la McDonald's, efectuat de comisarii ANPC în reţeaua de restaurante a companiei, a rezultat că produsul "cartofi prăjiţi" provine din tratarea termică a produsului "cartofi congelaţi", materie primă a cărei listă a ingredientelor conţine cartofi, ulei vegetal, dextroză, stabilizator: difosfat de sodiu, precizează sursele citate.
Ce conţin de fapt cartofii prăjiţi de la McDonald's. ANPC a sesizat CNA cu privire la un spot publicitar care induce în eroare consumatorii

Campania şi programul de conştientizare „Prinţ şi cerşetor” derulate de Publicis şi Poliţia Capitalei, începute în luna ianuarie a acestui an, readuc în prim-planul agendei publice dramatizarea unei realităţi crude: banii daţi cerşetorilor ajung, de fapt, în mâna interlopilor care-i exploatează, scrie Adevărul.

Consecventă cu filosofia agenţiei, abordarea a valorificat conversaţiile existente legate de cerşit dându-le o nouă dimensiune, o nou perspectivă menită să stârnească conversaţiile din jurul acestui subiect şi să fie împărtăşită ca o adevarată idee contagioasă. „Prinţ şi cerşetor” îşi propune să educe publicul, victimă a înşelătoriei atunci când oferă bani pe stradă oricui întinde mâna şi să-i ajute în mod responsabil pe cei defavorizaţi.
„Prinţ şi cerşetor“ – adevărul despre cerşetorie spus de Publicis şi Poliţia Capitalei

Chiar dacă sunteţi sfătuiţi să plătiţi taxa radio TV fi indcă altfel rămâneţi fără curent electric, nu există acest risc. Trebuie doar să precizaţi clar ce vreţi să achitaţi, scrie Evenimentul zilei.

Reprezentanţii Enel au declarat pentru EVZ că taxele se încasează la comun pentru că aşa prevede legislaţia în vigoare. Aceeaşi sursă asigură consumatorii că nu pot rămâne fără curent, din cauza neplatei taxei radio-tv.
Ameninţaţi că rămân fără curent dacă nu plătesc taxa TV

Mediafax Group România a semnat un acord de licenţă cu Condé Nast International pentru publicarea cu efect imediat a titlurilor deja existente Gentlemen’s Quarterly (GQ) şi Glamour, potrivit unui comunicat de presă, scrie Mediafax. Trecerea titlurilor la Mediafax a fost anunțată de Paginademedia.ro în exclusivitate, AICI.

Orlando Nicoară, CEO al grupului Mediafax, declară: "Ne încântă şi ne onorează să adăugăm portofoliului nostru în continuă expansiune publicaţii high-quality ca GQ şi Glamour. Sunt două branduri care pot deveni motoare promiţătoare pentru accelerarea strategiei noastre de dezvoltare, mai ales într-o zonă unde creativitatea şi conţinutul pot genera o cotă mai bună de piaţă şi o audienţă mai loială".
Mediafax Group România a preluat licenţele GQ şi Glamour de la Condé Nast International

Un consiliu al țiganilor din Germania cere în justiție interzicerea în această țara a revistei elvețiene Die Weltwoche, după ce publicația a prezentat pe prima pagină fotografia unui copil rom care îndreaptă o armă către cameră, imaginea însoțind un articol cu titlul "Vin țiganii: jafuri în Elveția", pe tema infracțiunilor comise de aceștia, relatează HotNews, care citează BBC.

Potrivit Consiliul Central al populației Rome și Sinti din Germania, materialul publicat de Die Weltwoche reprezintă incitare la ură rasială. Mai mult, agenția care a furnizat fotografia spune că semnificația acesteia a fost distorsionată.
Romii din Germania cer interzicerea revistei elevetiene Die Weltwoche, pentru publicarea unui articol "rasist" despre țigani

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu