Skip to main content

4 aprilie: Naşul TV, lansare pe 20 aprilie

 

Odată cu încheierea subscripţiei publice, Radu Moraru este gata să dea drumul la emisie, scrie Adevărul.

Publicitate

Televiziunea lui Radu Moraru se va lansa pe 20 aprilie, odată cu adunarea oficială a acţionarilor. Moraru va controla Naşul TV printr-o societate pe acţiuni, care se va constitui în jurul datei de 20 aprilie. Numele noii companii va fi Naşul, Prietenii de Pretutindeni şi Asociaţii S.A.

Ca să facă rost de bani pentru postul de televiziune, Moraru a lansat la 19 ianuarie o ofertă de subscriere, mişcare prin care a scos la bătaie 20.000 de acţiuni cu un preţ nominal de 440 de lei, reprezentând 20% din capitalul noii televiziuni. În urma subscripţiei încheiate vineri, jurnalistul a obţinut 900.000 de euro. Peste 200 de acţionari au cumpărat, aşadar, aproape 9.000 dintre cele 20.000 de acţiuni.

Moraru spune că aşteaptă 500.000 de euro din publicitate şi că plănuieşte alte investiţii în proiect. „Vom lua un credit pentru a investi în televiziune şi pentru a dezvolta achiziţia de programe şi producţia de programe, tocmai pentru a ne mări cota de piaţă", a declarat Radu Moraru pentru „Adevărul".
Naşul TV, lansare pe 20 aprilie

 

(P) Vrei să explorezi piețe noi și mai riscante, dar cu un potențial de creștere mai mare?

 

Filmul „Wild Carpathia“ va fi transmis, în premieră, la TVR 1, joi, 5 aprilie, de la 22.40, sub genericul Documentarele Televiziunii Române, scrie Adevărul. Documentarul este o coproducţie Almond Films, Travel Channel şi The European Nature Trust, comentariul fiind asigurat de prezentatorul şi vocea BBC, Charlie Ottley.

Catalogat de presă şi publicul larg drept „probabil unul dintre cele mai frumoase filme despre România”, Wild Carpathia prezintă, în viziunea unui grup de britanici, frumuseţea Munţilor Carpaţi din România, în încercarea de a arăta străinilor diversitate a faunei şi a florei din zonă. De asemenea, documentarul are un scop educational şi atrage atenţia românilor asupra comoarei nepreţuite de care se bucură şi pe care trebuie să o conserve pentru generaţiile viitoare.
Documentarul „Wild Carpathia“ promovează România la TVR 1

Iranul a suspendat acreditarea filialei locale a agenţiei de presă Reuters, din cauza unui reportaj realizat de jurnaliştii străini, notează Adevărul. Autorităţile iraniene au anunţat suspendarea pe termen nelimitat a acreditării biroului agenţiei Reuters din Teheran, după un reportaj în care femei care practicau arte marţiale au fost catalogate drept „teroriste“.

Decizia a fost anunţată de Ministerul iranian al Culturii, transmite Mediafax.
Iranul vrea să scape de jurnaliştii de la Reuters

Deşi are o leafă mai mică decât atunci când era redactor-şef la The Money Channel, Dan Suciu spune că a privit noul job ca pe o provocare şi ca pe o etapă ce-i va folosi în profesia de jurnalist, scrie Adevărul.

Dan Suciu ajunge la Palatul Victoria la ora 8.00 şi nu pleacă niciodată pe lumină. Este vocea unui Guvern de criză, aflat în pragul alegerilor, şi face ce ştie mai bine: transmite informaţii. În sala unde se organizează conferinţele de presă, de obicei e hărmălaie, iar Suciu stă în stânga guvernanţilor. Chiar dacă a schimbat tabăra, Suciu se simte tot jurnalist.
Dan Suciu, purtător de cuvânt al Guvernului Ungureanu: Câştig de trei ori mai puţini bani ca-n mediul privat

Biblia, cea mai importantă carte a creştinătăţii, se va distribui în Săptămâna Mare împreună cu ziarul „Adevărul“, anunță Adevărul Holding. În preajma Sfintelor Sărbători Pascale, cotidianul „Adevărul" încearcă să-şi apropie cititorii de valorile esenţiale ale creştinismului.

Astfel, în Săptămâna Mare, ziarul se va distribui împreună cu Biblia, la preţul de 19,99 de lei. Despre importanţa lecturii Sfintei Scripturi şi despre lungul drum pe care această carte l-a străbătut până azi am discutat cu Radu Preda, teolog şi lector la Facultatea de Teologie Ortodoxă din Cluj-Napoca.
„Adevărul“ vă aduce Cartea Sfântă

Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a dat amenzi de peste 1,3 milioane de lei în primele 3 luni ale anului. Și asta în condițiile în care datele oficiale arată că toată piața de media, aflată în scădere, a fost în 2010 de aproximativ 316 milioane de euro, scrie DailyBusiness.ro.
Bilanțul CNA arată că în perioada 1 ianuarie a€“ 31 martie 2012 au fost aplicate 75 de sancțiuni, respectiv 40 de somații și 31 de amenzi în cuantum de 1.315.000 de lei.

Astfel, pe primul loc în topul posturilor TV care s-au ales cu cele mai mari amenzi s-a situat OTV,care a cumulat două amenzi în cuantum de 250.000 de lei, respectiv o amendă de 200.000 de lei și o altă de 50.000 de lei.

Tot OTV s-a ales și cu două somații, respectiv o decizie privind obligarea radiodifuzorului de a difuza timp de 10 minute, între orele 19.00 și 19.10, numai textul deciziei de sancționare.
Cati bani strange CNA din amenzi. Topul celor mai sanctionate televiziuni

Casa de discuri Roton îngroașă lista companiilor care solicită insolvența Adevărul Holding, business-ul din domeniul media al omului de afaceri Dinu Patriciu, scrie DailyBusiness.ro.

Dosarul prin care Roton cere insolvența Adevărul a fostinregistrat pe 28 martie la Tribunalul București și are că prim termen de judecată data de 12 iunie 2012.

Printre companiile care au mai solicitat insolvență Adevărul Holding se număra chiar agenția de comunicare deținută de Dinu Patriciu, Odyssey Communication, liderul pieței de curierar Fan Courier Express și regia de publicitate DBV Media House.
Adevărul Holding, amenințat cu insolvența și de casa de discuri Roton

HBO a lansat serviciul video-on-demand HBO Go prin platformele Romtelecom Dolce și Dolce Interactiv cu abonamente Maxpak, potrivit unui comunicat de presă, scrie HotNews.ro. Serviciul permite abonaților să urmărească programele - 150 de ore în premieră în fiecare lună, 600 de ore de producții originale HBO etc. - de pe calculator, tabletă sau smartphone (Android și iOS). Serviciul va fi accesibil abonaților Maxpak care au o conexiune la internet și sunt clienți Romtelecom pe platformele de satelit și IPTV.
Pe scurt: HBO lansează serviciul video-on-demand HBO Go

Într-un top cinci alcătuit după numărul de telespectatori ce urmăresc emisiunile aduse din afară cei mai mulţi urmăresc"Românii au talent", iar "MasterChef" vine puternic din urmă, scrie Evenimentul zilei. Primele cinci poziţii, într-un top al celor mai urmărite show-uri TV, sunt ocupate de formate ce au făcut istorie. Cel dintâi loc îi aparţine lui "Românii au talent".

La mare distanţă se luptă unele ediţii ale emisiunilor "Dansez pentru tine", un format adaptat după "Dancing with the Stars" (Pro TV), "Vocea României", marcă înregistrată Talpa Distribution (Pro TV), "X Factor", ce vine de la FremantleMedia (Antena 1) şi, surpriză, nou-lansatul "MasterChef", un format vechi şi solid BBC, despre mâncare şi gătit care, la a doua difuzare, a depăşit un milion de telespectatori.

De ce ne plac talentele mai mult decât milionarii intelectuali

Societatea belgiană ICON Europe BVBA a cerut CNA licenţe pentru a difuza pe satelit 11 televiziuni destinate comunităţii turce din Europa, Consiliul hotărând să amâne luarea unei decizii şi să ceară informaţii despre această firmă la autorităţile audiovizuale din Belgia şi Malta, unde ea a activat, scrie Mediafax.

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a analizat o solicitare primită de la societatea ICON Europe BVBA din Belgia de acordare a unor licenţe audiovizuale prin satelit pentru 11 televiziuni - 6 generaliste (Aba TV, ANC TV, Berat TV, Denge TV, Halay TV, Kastamonu TV), 3 muzicale (Anadolu Yurdum TV, MMC TV, Yurdum TV) şi 2 de informare (Ask TV şi Max TV).

Dacă vor fi licenţiate în România, aceste televiziuni vor fi difuzate pe sateliţii Turksat 2a/ Eutelsat W3, potrivit dosarului de solicitare depus la CNA. Legislaţia audiovizualului permite societăţilor din Uniunea Europeană ca, în anumite condiţii, să poată primi licenţe audiovizuale în România.
O societate din Belgia vrea să lanseze 11 televiziuni în România. CNA amână luarea unei decizii

Mediafax, Gândul, ProSport şi Ziarul Financiar lansează astăzi site-ul lasecret.ro, sub sloganul „Ştiai doar tu. Află toată lumea!”, anunță Mediafax. Pe site, oricine poate oferi informaţii despre lucrurile şi situaţiile cu care se confruntă în România. Se poate comenta direct pe site, sub protecţia anonimatului sau prin logarea cu contul de Facebook.

Mediafax, Gândul, ProSport şi Ziarul Financiar oferă, în fiecare zi, o temă de discuţie, la care aşteaptă răspunsurile cititorilor.
Mediafax, Gândul, ProSport şi Ziarul Financiar lansează site-ul lasecret.ro

Cheltuielile de publicitate online din Marea Britanie ar putea atinge 5 miliarde de lire sterline în 2012, după ce, în 2011, companiile au cheltuit în total 4,78 miliarde de lire, potrivit The Guardian, care citează ultimul raport IAB-PwC pentru această țara. Raportul arată că anul trecut piața britanică de publicitate pe Internet a crescut cu 14,4% față de anul precedent - cea mai mare creștere din 2007 încoace, scrie HotNews.ro.

Potrivit sursei citate, este de așteptat că veniturile din publicitate ale Facebook să crească cu 84% în 2012, până la 175 milioane de lire sterline. Creșterea substanțială din 2011 se datorează în parte exploziei publicității pe tablete și alte platforme mobile, publicitate care a crescut cu 157% în 2011, până la 203 milioane de lire sterline.
Publicitatea online din Marea Britanie ar putea atinge 5 miliarde de lire sterline în 2012

Agențiile de advertising găsesc cu dificultate angajații de care au nevoie pentru că piață de comunicare a pregătit oameni care știu lucruri generale, iar tendința este de specializare, a declarat pentru Wall-Street.ro, Aura Toma, cea care de la începutul lui martie este managing director al companiei de creație publicitară Lowe&Partners, unul dintre cei mai mari jucători în domeniu.

Mi-aș dori că oamenii să fie mult mai exigenți cu ei și cu meseria lor, să-și dorească să învețe permanent, să fie la curent cu cât mai mult din ceea ce se întâmplă local și chiar internațional. Rotația oamenilor între agenții este mare, oamenii sunt încă speculativi și nu au răbdare, ard etape importante pentru o dezvoltare profesională sănătoasă. Este o mai mare nevoie de specialiști", explică Aura Toma, noul manager al Lowe&Partners. Ea are o experiență de 15 ani în advertising, de-a lungul anilor lucrând pentru clienți precum BCR, Danone, Colgate-Palmolive, LG, URBB, Raiffeisen Bank, Visa Internațional, P&G.
Lowe&Partners: Rotația oamenilor între agenții este mare, oamenii sunt încă speculativi și nu au răbdare

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu