Skip to main content

Cristina și Combinatozaurul Paul ies din campania Vodafone

 

Ioana Blaj (filmul Marți, după Crăciun) și Paul Ipate (Hârtia va fi albastră), cunoscuți  și mai bine drept Paul și Cristina din seria de reclame de la Vodafone, și-au luat la revedere, din acest an, de la brandul care le-a adus notorietatea.

Publicitate

Aproape trei ani a durat relația dintre clientul Vodafone și cei trei tineri, Ioana Blaj, Paul Ipate și Bogdan Iuca. Iarna trecută, Cristina  “Ce te-aș Pupatovici”, Paul “Ia-ți Gândovici” și Bogdănel au jucat ultimul rol în seria de reclame ce semăna mai mult a sitcom, decât a campanie publicitară.

Acum, au rămas la proiectele lor pe actorie și cu o droaie de fani care îi recunosc oriunde s-ar duce.

Înainte  a da detalii despre cum s-a încheiat povestea de dragoste dintre Vodafone și cei trei actori, unul dintre primele spoturi în care au jucat:

Unul dintre primele spoturi

Detalii, dar și alte spoturi, în continuare:

 

Noi ar fi trebuit să avem vreo două zile de filmare la sfârșitul lui februarie, dar în urma unor modificări interne la ei, despre care nu știu foarte multe lucruri, sunt doar zvonuri și nu vrem să ne bazăm pe ele, ni s-a spus credem că s-a cam terminat”, povestește Paul Ipate despre felul în care au fost anunțați de ruperea relației.

A fost acea urmă de speranță, dar a trecut ceva timp de atunci și sunt mai mult ca sigur că asta a fost”, a mai adăugat el.

Contactați de paginademedia.ro, atât agenția McCann Erickson, care a realizat campania, cât și clientul au refuzat să facă vreun comentariu pe acest subiect.

 

(P) Vrei să explorezi piețe noi și mai riscante, dar cu un potențial de creștere mai mare?

 

Cum au ajuns de la actorie, direct în reclame?

Amândoi am dat casting. Am fost sunați să dăm o probă pentru un spot Vodafone. Ne-am dus, erau mai mulți acolo, printre care și Bogdănel și am intrat toți trei și am luat toți trei”, povestește Paul Ipate.

Așa a ajuns actorul Paul să-l interpreteze pe Paul, un personaj miștocar, care face glume tot timpul. “Foarte inteligent. Sparkling aș putea să spun. Îi mergea mintea foarte bine”, subliniază el.

Iar Ioana Blaj a devenit Cristina, “fițoasa care-l respingea pe Paul și căreia nu-i convenea nimic. Era genul acela de puștoiacă care nu o să se uite niciodată la băieți de vârsta ei”, povestește Ioana. “Dar până la urmă am fost irezistibil. Mă rog, personajul”, îi răspunde Paul, zâmbind.

În cei trei ani de “relație”, Ioana Blaj și Paul Ipate au realizat zeci de spoturi. Cei doi le-au pierdut numărul, însă estimează că ar fi cam 12 campanii mari. Ce-și aduc aminte totuși, este că au filmat 20 de clipuri publicitare într-o zi.

A fost foarte solicitant. N-am mai avut niciodată o filmare mai grea ca aceea”, își aduce aminte Paul. “A început filmarea la 7 și a durat până la 2 noaptea”, îl completează Ioana.

Este vorba este campania Maximia TV, în care actorii trebuiau să răspundă mesajelor trimise de telespectatori.

Paul și Cristina la Maximia TV

Cum au simțit succesul

  • Ioana Blaj: "În primul an a fost foarte timid, cumva. Începeau oamenii să ne recunoască, dar nu atât de agresiv cum s-a întâmplat în al doilea și în al treilea an. În al doilea an, pe la jumătate, a fost un boom din acesta, de ieșeam pe stradă și eram la propriu agasați. Din toate părțile. Pentru mine cel puțin a fost destul de șocant pentru că habar nu aveam cu ce se mănâncă celebritatea asta."
  • Paul Ipate: "A fost o chestie așa foarte bruscă și nu știam cum să o primim. Nu am mai avut niciodată sentimentul de celebritate, de notorietate."
  • Ioana Blaj: "Nici măcar nu poate fi considerată celebritate, mai mult popularitate. A fi celebru nu înseamnă să faci niște spoturi."

Amintiri de la filmări

Spoturile în care au apărut cei doi erau filmate uneori și dimineața devreme. Spotul de la shaormerie a fost filmat la cinci dimieanța!

Țin minte că veneau oameni muți de beți, care își comandau shaorma. Chiar a fost un gagiu la un moment dat. Noi filmam și-n timpul filmării a zis  “Vreau și eu două shaorme”. A intrat peste noi, n-a avut nicio treabă”, își amintește Paul amuzat.

Marea ieșeală la mare

Și aceea a fost o zi foarte lungă pentru că am început dimineața în București și apoi am plecat la mare.  Acolo s-a stricat vremea și ne-am întors la jumătatea drumului”, povestește Ioana.

Chiar și așa, “a fost o atmosferă tare faină, și oamenii, toată echipa și cei de la McCann erau foarte mișto, ajunsesem să ne cunoaștem. Mergeam la filmări după două luni și era ca o întâlnire între prieteni. Vibe-ul era foarte plăcut”. Mai povestește Ioana.

 

Cum i-a influențat notorietatea creată de apariția în campanie:  

  • Ioana Blaj: "Pentru niște actori tineri ca noi e un bonus major. O campanie de genul acesta e cu dus și-ntors. Poți să primești foarte mult și în același timp am și pierdut."
  • Paul Ipate:  "În momentul în care te asociezi cu un brand atât de puternic și atât de mult timp evident că nu mai poți merge în toate locurile."
  • Ioana Blaj: "Sunt unii producători care nu acceptă chestia asta. Oricât de bun și de talentat ai fi. Ceea ce nu știu dacă e neapărat corect. Până la urmă noi la bază suntem actori și rolul nostru este să facem cât mai multe roluri și nu să ne pună cineva o ștampilă în frunte."

Ca urmare a notorietății create de campania Vodafone, Paul și Ioana au fost ofertați să prezinte matinalul dela Radio 21 timp de opt luni din toamna lui 2010.

În această perioadă nu numai că trebuiau să se trezească dimineața la cinci, dar trebuiau să fie fresh, să aibă “poantele” la ei.

A fost crunt. Să te trezești opt luni de zile la cinci dimineața în condițiile în care eram nocturi. Înainte de asta noi ne culcam la cinci”, povestește Paul. „Nu trezitul în sine era greu. Ci faptul că trebuia să te prezinți ca și când tu n-ai fi dormit”, mai completează Paul.

Actor în reclame?

În rândul actorilor, apariția în campanii publicitare este o dezbatere complexă. Unii acceptă să apară în reclame, alții refuză categoric. Pentru Paul Ipate, apariția în reclame rămâne o bună sursă de venit: “Nu știu alții cum gândesc, dar reclama este o sursă de venit pe care nu o ai în teatru și nu o să o ai niciodată și, în al doilea rând, cu cine să faci reclamele, nu tot nu actori?"

La rândul ei, Ioana Blaj spune că apariția în aceste reclame a însemnată și o experiență: “N-a fost doar o sursă de venit. A fost și o experiență. Să lucrezi trei ani constant în fața camerelor, cu un regizor pe val la ora actuală, Radu Muntean, și să ai ocazia să lucrezi cu el non stop e o experiență. A fost un exercițiu foarte bun.”, explică ea.

Ce fac Paul și Ioana acum?

Joacă în piesa Asta-i tinerețea noastră la Godot Cafe.

Paul Primește și dăruiește


 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • ne cam saturasem de ei si de reclamele lor proaste...cred ca Vodafone nu i-a mai dorit daca vinzarile nu a fost pe masura investitiilor facute. interesant cu tipii astia din reclame, eu am vazut o tipa in vreo trei-patru reclame, le retin pe cele de la ciocolata, companie de electricitate, operator de telefonie mobila...
  • Nu mi-au placut toate reclamele, unele din ele erau agasante, bune de vazut o data nu toata ziua.
    De remarcat ca aceasta campanie s-a adresat in exclusivitate tinerilor, in timp ce alte campanii ale Vodafone desfasurate in paralel au vizat alte segmente de varsta.

    Intr-adevar Vodafone avea nevoie de o schimbare a strategiei de comunicare, a fost frumos insa toate lucrurile bune au si un sfarsit.

    Le urez succes pe mai departe celor 3 tineri protagonisti, sigur vom mai auzi ceva de ei si de acum incolo.
  • Shaormeria nu e cea de la Dristor, e cea de la Floreasca (vis-a-vis de stadionul Dinamo). Sper ca nu toate informatiile prezentate aici au astfel de scapari.

Trimite un comentariu