Skip to main content

8 mai. Istoria fetei de la pagina 5

 

Publicitate

FATA DE LA PAGINA 5. Adevărul trece în revistă istoria Fetei de la Pagina 5, rubrică lansată de Libertatea la finalul anilor 90. Istoria începe cu Rupert Murdoch şi tabloidul The Sun.

După ce a relansat taboidul The Sun în 1969, Murdoch a început să publice fotografii cu modele îmbrăcate, pe pagina 3 a fiecărui ziar. După un an, Stephanie Rahn, un model german de 20 de ani, poza goală în pagina 3. Fotografia a fost făcută de Beverley Goodway, care a rămas principalul fotograf al fetelor din „The Sun" până la pensionare, în 2003.

Pagina 3 a fostul unul dintre elementele care au făcut ca tabloidul lui Murdoch să ajungă, la jumătatea anilor '70, dintr-o gazetă mediocră, cel mai citit ziar din Marea Britanie.

Bianca Drăguşanu, Andreea Mantea, Roxana Ionescu (cunoscută şi ca „Mama Natură") şi Laura Cosoi sunt doar câteva dintre fetele care au ajuns din pagina 5 a ziarului Libertatea pe ecran. La Click, fetele sunt la pagina 3.
Istoria fetei de la pagina 3


PRESIUNI LA TVR. ActiveWatch îşi exprimă îngrijorarea faţă de semnalul pe care noua putere (încă neinstalată) îl dă vizavi de televiziunea publică, potrivit unui comunicat al organizaţiei, citat de Adevărul. Agenţia de Monitorizare a Presei pleacă de la faptul că reprezentanţii noii majorităţi parlamentare din Consiliul de Administraţie al TVR au încercat să-l instaleze pe Claudiu Lucaci în funcţia de director al Direcţiei Emisiuni Informative şi Sport (DEIS), după cum Paginademedia.ro a scris AICI.
ActiveWatch acuză noua putere că ia cu asalt TVR


PORTAL PENTRU ONG-URI. Gândul, împreună cu Mediafax şi Ziarul Financiar, a lansat portalul www.2lasuta.ro, prima platformă din ţară care integrează o hartă interactivă a ONG-urilor cu feedback-ul dat de contribuabili, scrie Mediafax.

Baza de date cuprinde peste 200 de ONG-uri, dar procesul de înscriere este deschis oricui. Pentru a apărea pe harta interactivă, ONG-urile trebuie să se înregistreze printr-un proces de certificare care a fost auditat de KPMG.
Mediafax, Gândul şi Ziarul Financiar a lansat portalul 2lasuta.ro, destinat donaţiilor către ONG-uri


AMINTIRI DIN PR. Tinerii care vor să lucreze pentru agenţii sau departamente de relaţii publice nu au pasiunea pe care au avut-o în urmă cu 10-15 ani cei care sunt acum seniorii industriei, a declarat pentru Wall-Street.ro, Loredana Vişa, directorul general al agenţiei V+O Communications Romania.

În 1997 cand am început să lucrez în relaţii publice, nu exista o şcoală de PR. Am inceput cu cartea lui Dennis Wilcox şi câteva traininiguri pe care compania pentru care lucram (n.red. MobiFon-operatorul brandului Connex) m-a trimis să le fac. Era spectaculos pentru că aveam foarte multă dorinţă de a face, foarte mult entuziasm”, spune Loredana Vişa (37 de ani).
Povestea primului manager pentru relatii cu presa al Connex: A disparut nebunia din primii ani de PR


ALEGERILE DIN FRANŢA PE INTERNET. Legea electorală din Franţa interzice publicarea exit-poll-urilor înainte de terminarea procesului de vot, însă francezii au aflat din timp de victoria lui Hollande, mulţumită presei belgiene şi celei elveţiene şi în special datorită utilizatorilor francezi ai serviciului de socializare Twitter , scrie Wall-Street.ro.

În discuţiile de pe reţeaua de socializare Twitter legate de alegerile din Franţa s-a folosit hashtag-ul #radiolondres (formulare specifică serviciilor de comunicare IRC - utilizată pentru a identifica grupuri sau discuţii - care foloseşte prefixul „#”).

Radio Londres a fost o emisie radio BBC folosită în timpul celui de-al Doilea Război Mondial, în care s-au folosit cuvinte de cod pentru a comunica cu membrii rezistenţei franceze din timpul ocupaţiei naziste.
Twitter, cu un pas inaintea presei: Cum au aflat francezii cine a castigat alegerile prezidentiale

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus