Skip to main content

Mâna dreaptă a lui Andi Lăzescu, desființată de Consiliul de Administrație al TVR

 

Dan Radu, Directorul producției editoriale și programe din TVR, “mâna dreaptă” a șefului instituției, a rămas astăzi, de Ziua Presei, fără poziție.

Publicitate

Consiliul de Administrație a votat astăzi desființarea poziției lui Dan Radu.

Potrivit informațiilor Paginademedia.ro, în spatele deciziei au stat motive politice. Conform acelorași surse, președintelui Andi Lăzescu i s-ar fi sugerat ca la șefia știrilor să fie numit Claudiu Lucaci. În caz contrar, mâna lui dreaptă, Dan Radu, urma să rămână fără funcție.

 

Jurnalistul Claudiu Lucaci a fost, printre altele, purtător de cuvânt al cabinetului Năstase (2001-2003), apoi consul general al României la Los Angeles. A fost șef pe comunicare la Ministerul Tineretului condus de Monica Iacob Ridzi.

Astăzi, în Consiliul de Administrație, hotărârea a fost propusă de Claudiu Brânzan, numit în Consiliul de Administrație din partea PSD. Înainte de începerea ședinței, lui Andi Lăzescu i s-a propus, din nou, varianta Claudiu Lucaci la știri, contra Dan Radu.

Contact de Paginademedia.ro, Dan Radu a confirmat decizia Consiliului de Administrație, dar nu a dat alte detalii legate de motivele acestei acțiuni.

Dan Radu, pentru Paginademedia.ro:

“Am primit o hotărâre a consiliului de administrație, în care se scrie că postul meu a fost desființat, fără nicio motivație. Această hotărâre nu era pe ordinea de zi a Consiliului de Administrație, care se face cu 48 de ore înainte.

E cadoul pe care Consiliul de Administrație politic mi l-a făcut de Ziua Presei.“

Hotărârea va fi pusă în aplicare odată cu semnarea acesteia de către președintele TVR Andi Lăzescu.

Contactat de Paginademedia.ro, președintele TVR, Andi Lăzescu, nu a comentat situația.

Dan Radu a fost numit consilier al lui Andi Lăzescu în august 2010, după cum Paginademedia.ro a scris AICI. Ulterior, a trecut pe postul de Director producție editorială și programe.

Carte de vizită Dan Radu:

Dan Radu (46 de ani) este unul dintre fondatorii fostei rețele de ziare Monitorul, redactor șef al acestei rețele, manager al publicațiilor locale Media Pro și director al TVR Iași și Ziarul de Iași. Are o experiență de presă de 24 de ani.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Dar pe Lucaci cand il intrebati??Sau pe ceilalti, care l-au dat afara pe penalul asta de Radu? Vad ca nu respectati prima regula din presa, care spune sa intrebati si subiectul... sau sunt de ajuns Radu si Lazescu, pedelisti?
  • Nu stiu care e background-ul politic, dar omul asta e responsabil de geniala idee de a muta stirile la ”sapte fara sapte”. Cu alte cuvinte si-a batut joc de munca a aproximativ 200 de oameni care lucreaza zilnic pentru stirile alea care incep la o ora unica pe plan mondial.
    Experienta lui in presa scrisa nu valoreaza doi bani in pozitia de director de programe.
    Pe de alta parte, Consiliul de Administratie a asistat senin la o asemenea decizie aberanta si a hotarat sa il dea afara dupa o luna, timp in care niciun om de televiziune cu mintile la el nu poate evalua eficienta unui program.
    In TVR, la capitolul oameni de decizie s-a intalnit tusea cu junghiul - CA-ul e politic si format din oameni care habar n-au de televiziune (nu-mi dati argumentul cu Lucia Hossu Lngin, va rog), iar la executie decid oameni care au in cel mai bun caz background de presa scrisa.
    Vai steaua lor !
  • Se cam termina cu DOMINATIA moldovenilor din TVR.
    PSD-ul a trecut la putere si , normal, functiile se vor schimba. Dar chiar blegul (daca cunoasteti expresia) de Claudiu Lucaci sa fie sef la stiri?
    E cam mare palaria pentru el.
  • a uitat la cartea de vizita sa puna si dosarul penal de la iasi pe care-l imparte frateste cu lazescu. 25/P/2006 parca asta e numarul dosarului.cat au fost portocaliii tari in colti nu-l deranja sa ia decizii politice care au distrus credibilitatea televiziunii romane,acum deciziile altora sunt politice?cele mai aberante si neaducatoare de audiente programe s-au rasfatat pe banii publici pe sticala tvr in ultimii doi ani.ar merita sa i se impute banii pierduti cu asa prostii!a scos din grile tot ce nu era aservit lui ca bani si interese,chiar daca emisiunile alea faceu un rating si de 2,5 in 20 de minute!cred cu tarie ca cei nepriceputi trebuie inlaturati.a pierdut o sinecura din care taia si spanzura, o pierdere pt el, un castig pentru noi.

Trimite un comentariu