Skip to main content

90% dintre domeniile româneşti acceptă reclame de la Google

 

În Romania există peste 20.000 de site-uri care acceptă reclame de la Google – echivalentul a 90% din domeniile românești, potrivit Doinei Costache, Industry Manager Google.

Publicitate

Video, o nouă etapă în advertisingul online

Alexandru Badinici, Google, declara recent că până în anul 2015, 50 % din reclamele online vor fi în format video. În același timp, 75% dintre reclame și 50% din reclamele de brand vor fi de tip "social".

Video și Social Media

Marii jucători din industrie au intuit nevoia unei astfel de schimbări și o promovează prin noi tool-uri.

  • Facebook - a lansat în luna februarie a acestui an opțiunea integrării de conținut de tip post în ad-urile Facebook => acest update oferă un avantaj foarte mare marketerilor, care pot acum să se adreseze utilizatorilor Facebook cu un mesaj mult mai complex, emoțional, vizual.
  • Pinterest – evoluția rapidă a rețelei sociale Pinterest i-a adus acesteia un succes fantastic pentru o rețea socială tânără. Pinterest a intuit la timp noul trend, astfel încât a lansat, la rândul său, opțiunea de a Pin-ui clipuri.
  • Conform Wall Street Journal, achiziția Instagram de către Facebook a creat un nou fenomen al aplicațiilor mobile: uploadarea clipurilor personale de pe smartphone => a început cursa pentru crearea Instagramului pentru Video.

Ce înseamna Video Advertising pentru o campanie?

Conform Doinei Costache, Industry Manager Google, în Romania există peste 20.000 de site-uri care acceptă reclame de la Google – echivalentul a 90 % din domeniile românești. Așadar, expunerea oferită de o campanie display este foarte mare.

 

Un plus al publicității online este raportarea foarte specifică referitor la cine îți vede mesajul, de aici avantajul de a putea adapta campania în funcție de evoluția sa, pentru a obține o mai bună performanță.

 

În ceea ce privește avantajele pe care le are componenta video față de text sau imagine statică, Vaughan Deny, Advertising Sales Manager EMEA (Skype), spunea că mesajul video este puternic și eficient întrucât transmite emoție și apelează la empatie – prin urmare, engagement-ul celor care vad Ad-ul este mult mai mare.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu