Skip to main content

Avocata care a luat Click! șapte ani consultant la Rompetrol

 

Publicitate

Emilia Niculina Ciucan, managing partner la casa de avocatură Ciucan & Asociatii care a cumpărat în urmă cu câteva momente tabloidul Click, a lucrat șapte ani la Rompetrol, când compania era deținută de Dinu Patriciu.

Cine este Emilia Ciucan?

  • Inainte de a fi partener la Ciucan & Associates, Emilia a fost aproape sapte ani consultant juridic independent pentru Grupul Rompetrol, ca avocat pentru companiile din grup si Corporate Secretary, potrivit avocatura.com.
  • A coordonat toate proiectele Rompetrol de finantare, piete de capital si fuziuni si achizitii. Are in portofoliu si coordonarea tuturor activitatilor corporate ale companiilor din Grupul Rompetrol.
  • Activitatea Emiliei Ciucan mai cuprinde consultanta juridica acordata firmei FINANSBANK ROMANIA SA si avocat asociat la firma de avocatura Calin Andrei Zamfirescu & Partenerii, unde a fost implicata in diferite proiecte cu activitati bancare, garantii, activitati bursiere, impozite, inclusiv elaborarea de reglementari legislative.
  • Emilia si-a obtinut diploma in drept in 1998 de la Institutul de Drept si Relatii Internationale "Nicolae Titulescu” – Facultatea de Drept.

Emilia Ciucan a luat marca Click cu 2,5 milioane de euro. Filmul licitației minut cu minut, AICI.

La licitaţia de astăzi la care au mai fost scoase la vânzare cotidianul Adevărul, TV Click!, București 106,2 Click FM doar radio şi Click! FM: 9.000 de lei (2.000 de euro) au mai participat Mihnea Vasiliu (Ringier), Orlando Nicoară (Mediafax Group), Silviu Stratulat și Anca Constantinescu, fosta deputată PDL, autoarea expresiei Ciocu’ Mic. Citeşte informaţii la cald despre licitaţie aici.

Citește și:

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Marca "Adevarul" este distincta de marca "Adevarul Holding".
    Daca ar fi cumparat cineva "Adevarul Holding", astazi denumirea acestuia s-ar fi modificat in "Grupul de presa Adevarul".

    Inafara de "Click!" niciuna din marcile licitate ieri nu are valoare.
  • reiese ca nimeni nu a fost interesat de marca Adevarul Holding. Ciudat, ca sa vorbim eufemistic. Adica nu se liciteaza un brand cu 140 de ani vechime dar se cumpara (cumva la acelasi pret) Click. :) Si mai ciudat este ca nu s-au licitat portalurile. Vanzarea celorlalte titluri nu ar fi acoperit datoriile catre furnizori? Sau furnizorii vor cere pe rand falimentul si vor lua, organizat, cate o marca. In opinia ta, ce e in spatele afacerii Obae?

Trimite un comentariu