Skip to main content

Mihaela Rădulescu, audiențele primului sezon la Realitatea TV

 

Publicitate

Cât au fost de atrași românii de revenirea pe TV a Mihaelei Rădulescu? În șase ediții cât a avut emisiunea Alegerile Mihaelei de la Realitatea TV, Mihaela Rădulescu a sărit o singură dată de 300.000 de telespectatori pe minut. Se întâmpla în cea de-a doua emisiune, după un debut modest.

Mihaela Rădulescu nu a fost la nicuna dintre ediții lider de interval, cea mai bună pozițiie fiind tot în a doua emisiune, când a fost pe locul doi, imediat după Pro TV.

După performanța din 27 mai, audiența emisiunii a scăzut la o medie de 200.000-250.000 de telespectatori pe minut la nivel național La ultima ediție, duminică, 24 iunie, Mihaela Rădulescu a fost văzută de 223.000 de telespectatori în medie pe minut, dintre care 151.000 din mediul urban.

REVENIRE. Mihaela Rădulescu va reveni cu un nou sezon, în august sau septembrie. Emisiunea va avea și un segment de un sfert de oră de Bingo, după cum Paginademedia.ro a scris în exclusivitate aici.

Audiența celor șase ediții din Alegerile Mihaelei, de pe Realitataea TV, la nivel NAȚIONAL și în mediul URBAN (telespectatori pe minut):

  NATIONAL   URBAN  
20 mai 225.000 telespectatori 147.000 telespectatori (1,4 rating)
27 mai 336.000 230.000 (2,3)
3 iunie 200.000 115.000 (1,1)
10 iunie 262.000 183.000 (1,7)
17 iunie 285.000 164.000 (1,6)
24 iunie 223.000 151.000 (1,4)

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu