Skip to main content

Adevărul nu mai ia în calcul tirajul în vânzările de publicitate. Trustul împrumută modelul TV-ului

 

Publicitate

Mediapoint, regia de vânzări a holdingului Adevărul, înlocuiește modalitatea de a vinde publicitate pe baza tirajului și trece pe vânzarea exclusivă a audienței publicațiilor. Mai precis, pe baza cifrelor oficiale publicate de Studiul Național de Audiență.

”În acest fel, vânzarea va fi personalizată pe targetul și obiectivele fiecărui client, în funcție de audiența și reach-ul net obținut prin campanie, după modelul folosit deja în cazul strategiilor aplicate pe TV sau în mediul online. Clientului i se va oferi o campanie de comunicare integrata, derulată atât pe spațiul media gestionat de Adevărul Holding, cât și în cadrul portofoliului de evenimente al holdingului”, se arată într-un comunicat al companiei.

“Credem că e rudimentar să continuăm să gândim vânzarea de publicitate strict în termeni de discounturi, rebate-uri, free-uri, etc, într-o “bătălie” absurdă și ineficientă cu celelalte trusturi de pe piață” spune Mircea Ionescu, director Media Point

Portofoliul de produse Adevarul Holding cuprinde peste 20 de canale media.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Mircica tata, de ce nu vinzi la lead toata audienta?!? :)) Domnule, cum inventeaza unii roata! Pai esti mai tare ca Pro + Antenele! O sa fie invidiosi Sarbu si Voiculescu pe tine! Ii da afara pe Mocanu+ Orlando+ Gadea! Sa vezi ce oferta iti vor face sa te duci la ei! Zamanca si Stan sunt copii pe langa tine! Succes!

Trimite un comentariu