Skip to main content

3 Septembrie. Desenele Animate violente, interzise în Rusia

 

Publicitate

RUSIA INTERZICE DESENELE ANIMATE VIOLENTE. Animații precum Familia Simpson, nu vor mai putea fi difuzate pe televiziunile din Rusia din cauza unei noi legi, al cărei scop este protejarea copiilor din această ţară şi care va intra în vigoare sâmbătă, scrie Adevărul.

„Din cauza acestei noi legi, nu vom mai putea să difuzăm desenele animate «The Itchy and Scratchy Show», care fac parte din seria «Familia Simpson»", a declarat, într-un comunicat de presă, Lev Makarov, directorul general al televiziunii 2x2.

South Park, un alt serial american, care prezintă aventurile a patru copii din şcoala primară, va trebui difuzat după ora 23.00. De asemenea, trebuie să dispară de la televiziunile din Rusia toate episoadele în care Kenny, unul dintre personajele din South Park, este ucis, a mai spus Lev Makarov.
Desenele animate americane, cenzurate în Rusia


DIGI FILM ÎȘI SCHIMBĂ FAȚA. Din 1 septembrie 2012, imaginea Digi Film, canalul de filme Pay-TV al RCS & RDS, se schimbă, conform Evenimentul zilei.

Începând cu această toamnă, canalul de filme îşi îmbogăţeşte grila cu peste 200 de noi titluri, de la cele mai importante studiori din lume: Sony, NBC, Warner etc.
Digi Film, cu o nouă identitate vizuală. Grila, îmbogățită cu 200 de titluri


TRĂSNIȚII DEVIN TRASNITOS. Din 10 septembrie, de la 22.15, serialul Trasniții îi va avea personaje principale pe Don Leoncio, Marimar, Puridad, Esmeralda și Salvador Alcatraz, potrivit Evenimentul zilei.
Iubiri şi trădări, lacrimi şi suspans, aur şi noroi – acestea sunt ingredientele unei telecomedii marca “Trasnitos”.
Citiţi mai mult: “Trăsniţii” reinventează telenovela și fac “Amor del Sangria” 


CUM SE FACE RECLAME PE TWITTER. Rețeaua de microblogging, Twitter, va permite clienților de publicitate să livreze mesaje direct către utilizatorii ce ar putea fi interesați de produsele și serviciile lor, în funcție de interesele pe care aceștia le dezvăluie în tweet-urile lor, potrivit HotNews.ro.

Există două modalități prin care clienții de publicitate pot să transmită mesaje comerciale direct către utilizatori în funcție de interesele lor. Pe de o parte, pune la dispoziție 350 de categorii de interese - de la educație la grădinărit și de la investiții la fotbal.

Pe de altă parte, o companie poate să-și stabilească propriile segmente, specificând un anume @utilizator relevant pentru ceea ce vor să promoveze și să transmită mesaje către utilizatori cu interese similare acelui @utilizator.
Twitter permite companiilor sa livreze mesaje comerciale direct catre utilizatori in functie de interesele acestora


INVESTIȚII MAI MICI ÎN MEDIA. În 2012, advertiserii au fost “mai creativi și au avut mai multă grijă de brandurile pe care le gestionează, a declarat pentru Wall-Street.ro, Alexandra Olteanu, managing director al Initiative.

“Vedem că televiziunea, online-ul și mobile-ul lucrează împreună pentru a crea acea integrare perfectă între online și offline care automat intensifică comunicarea de brand și influențează la un alt nivel consumatorul”, adaugă șefa agenției de media.

Olteanu spune că în prima jumătate a anului piața de media a păstrat trendul anual de scădere, oficialul Initiative estimând pentru anul acesta o scădere de minimum 2% a bugetelor de media. Practic, conform Initiative, bugetele de publicitate vor fi în 2012 de 303 milioane de euro, comparativ cu 309 milioane de euro în 2011.
Alexandra Olteanu, Initiative: Marketerii sunt mai creativi si grijulii cu brandul


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Nu inteleg de ce rusii au impresia ca astfel de desene se adreseaza copiilor. E absurd, mai ales ca merg intr-atat de departe incat interzic difuzarea lor. Daca exista public adult, sa fie difuzate la ora adecvata, undeva dupa 22:00-23:00.

    Ah, desigur, exista alte interese :)
  • nu tot ce-i animat e pentru copii. cat despre "grija" tatucului putin, sa ma lase! acolo sunt omorati oameni in plina strada si in beciurile ramase de pe urma comunistilor. ce o fi mai nasol? moartea virtuala sau cea reala?e o lege care deturneaza atentia publica de la ceva cu adevarat grav. o sa aflam.cat despre porcariile alea de desene cu sange la doua secunde, cine se poate uita la ele? iar simpsonii sunt cu totul altceva. le interzice pentru ca sunt cu mesaj.sunt prea adevarate!educa.
  • Adica cum sa difuzeze South Park dupa 23 seara si sa scoata episoadele in care Kenny moare ? Copilasi dragi Kenny moare in fiecare episod ...poate ati tradus aiurea , sa scoata scena unde Kenny este omorat ...
  • eu as interzice si prostiile marca bacugan si alte idiotenii de desene animate cu roboti si monstri... nu vad ce pot invata copiii din asa ceva... itchy and scratchy sunt o astfel de idiotenie, south park nu sunt desene animate pentru copii, la fel, nici familia simpson.

Trimite un comentariu