Skip to main content

Realitatea TV schimbă vânzătorul de publicitate. DBV în locul lui Mihai Craiu. Craiu la RTV

 

Publicitate

Noul vânzător de publicitate al Realitatea TV este regia de publicitate DBV Media House. DBV a semnat, ieri, un contract pe o perioadă de trei ani.

Până în prezent, din 2011, publicitatea Realitatea TV era administrată de Media Consulta International, compania lui Mihai Craiu. Din această lună, Craiu se va ocupa de publicitatea România TV, postul lui Sebastian Ghiță.

Contactată de Paginademedia.ro, Brândușa Vlanga, managing director DBV Media House, a confirmat informația.

Discuțiile s-au purtat cu creditorii principali, GMG Media Box, compania lui Cozmin Gușă, iar contractul a fost semnat cu Dinu, Urse și Asociații SPRL, noul administrator judiciar al Realitatea Media.

DBV Media House a mai vândut, în trecut, publicitatea postului Realitatea TV. Timp de cinci ani, între 2005 și 2009, regia avea în portofoliu atât postul TV, dar și majoritatea produselor media pe care le deținea, la vremea respctivă, grupul Realitatea – Cațavencu.

Portofoliul DBV Media House:

Divizia print: Tabu, Bucătăria pentru toţi, Superbebe, Money Magazine, Fanatik, Taifasuri, Kamikaze.
Divizia TV: Music Channel, OTV, The Money Channel, Nașul TV.
Divizia online: tabu.ro, superbebe.ro, kmkz.ro, bpt.ro, bontonus.ro, fashionavecpassion.com, nasul.tv, 1music.ro.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Hai ca intre timp s-a transat si cu audienta Realitatea care s-a dus in cap. Iar omul a dat si un interviu intre timp, in care a explicat cum a fost si cum s-a terminat colaborarea cu ei: Am plecat lăsând uşa deschisă şi un cadou."
    http://www.themarketer.ro/ro/index.php?p=articol&a=237
  • @maria: e bine sa ai de lucru pe vremurile astea. Fara nici o rautate, peste 99,999% din lucrurile de pe lumea asta functioneaza fara Craiu/mine/tine/Voiculescu/Basescu/Fuego/etc. In acest articol se vorbeste despre vanzarea de pub si atat, iar ce se intampla acolo (mocirle, audiente proaste, rtv care sufla-n ceafa, bla bla) face obiectul unei alte discutii. Cele bune.
  • @bahmu: sa inteleg ca au aparut postaci freelanceri? :) Regiile de vanzari (si aici ma refer la toate) sunt departamente externalizate de vanzari nu trompete, auzi de ele doar daca ai treaba cu piata de pub. Formularile de genul "audienta discutabila" demonstreaza ca nu ai. Chiar voi propune la GFK o sectiune de "rtg discutabil" si una de "grp-uri discutabile" :)
  • @Tabloidus
    Scuza-ma ca nu am raspuns mai devreme, imi daduse Craiu ceva de lucru :) . Te dezamagesc, pe bune! Am fost angajata lui, ce-i drept, la jurnalul, dar acum sunt departe de sfera lui. Am lucrat si in Realitatea dar si asta s-a intamplat demult. Sa nu imi spui insa ca ce este la realitatea este departe de mocirla. Si sa nu imi spui ca audientele sunt bune cand este depasita si de b1 iar rtv-ul lui Ghita ii sufla in ceafa. Din primul loc indiscutabil in randul tv-urilor de stiri, mai are putin si cade de pe podium. Bine ca nu e monitorizat si Digi 24. Asta e situatia creata de toti pseudopatronii si pseudocreditorii care au trecut si trec pe acolo. Macar craiu a inteles si s-a retras.
  • nu sunt postacul nimanui; am vazut ce portofoliu are DBV Media House: multa presa on-line, reviste de mina a doua si televiziuni cu audienta discutabila...a se vedea 0TV , de exemplu...si inca ceva, despre Media Consulta am auzit cite ceva in ultimii ani, de bine sau de rau, insa despre DBV Media House, nu...
  • Hatz, au aparut doi angajati la Craiu :)))
    Cele mai multe milioane au ajuns la Realitatea prin DBV din cate stiu, asta nu cred ca e greu de verificat. The rest is silence (a se citi vrajeli de postaci)
  • fara craiu se duce de rapa, ca tot ce e acum la realitatea. Bv lui ca a plecat din mocirla. Ce sa mai vinzi la asa audiente? nu sunt mirata dupa toate scandalurile. Tot aici, la tine Petrisor, am vazut ca b1 a trecut peste realitatea. Macar Romania tv e pe crestere. Cu Craiu langa ea cred ca le vor creste publicitatile.
  • DBV Media House mi se pare slabutza la capitolul TV...fara Craiu, Realitatea nu prindea meciul Dinamo - Barcelona...acum e discutabil daca si cu cit a iesit in pierdere televiziunea in urma difuzarii acelei partide...

Trimite un comentariu