Skip to main content

27 Martie. Televiziunea Comedy Central Extra s-a lansat în România

 

televizorS-A LANSAT O NOUĂ TELEVIZIUNE. Comedy Central Extra, o televiziune ce difuzează seriale originale, animaţie şi stand-up comedy, s-a lansat în România, potrivit unui comunicat remis Mediafax.

Publicitate

Televiziunea se bazează în principal pe umorul din Statele Unite şi Marea Britanie şi este distribuită în nouă ţări din Europa Centrală şi de Est, se spune în comunicat. Conform sursei citate, în România, Comedy Central Extra este disponibilă în pachetele companiei de telecomunicaţii Romtelecom şi se află în plină extindere a distribuţiei. Grila televiziunii include unul dintre cele mai populare programe din istoria Comedy Central: "The Daily Show" cu John Stewart. Emisiunea are un public în proporţie de 80% cuprins între 18 şi 49 de ani. Show-ul a câştigat de 16 ori Premiul Emmy şi este descris pe scurt ca o falsă emisiune de ştiri care speculează comic şi satiric ştirile reale recente, mai ales din politică şi din presa naţională. Televiziunea Comedy Central Extra s-a lansat în România


AUDIENȚA LA PREMIILE GOPO. Din rezultatele audienţelor, putem observa că Gala Premiilor Gopo se adresează unei nişe, dat fiind că ratingurile sunt destul de scăzute, dar în acelaşi timp afinităţile sunt mari in cazul anumitor categorii de public, scrie bpn.ro.

În medie, programul a fost urmărit de 39,000 de români la nivel naţional (0.2 rtg%). 25,000 de orăşeni au ales, aseară, să urmăreasă Premiile Gopo. Pe publicul comercial (18-49 Urban), programul a obţinut un rating de 0.3. Cei mai mulţi telespectatori, la nivel naţional, s-au înregistrat în prima oră a difuzării (181,000 la ora 19:00, 114,000 la ora 19:53). Audienţele sunt asemănătoare cu cele de anul trecut.
În timpul difuzării de anul acesta, Pro Cinema a fost în competiţie cu Suleyman Magnificul (Kanal D, 11.4 rtg% pe targetul comercial), filmul de luni de pe Pro TV (Teroare nevăzută, 8.3 rtg%), filmul de pe Antena 1 (6.1 rtg%), dar şi cu Inimă de ţigan(Acasă, 3.8 rtg).
Şi Premiul Gopo pentru audienţe se acordă lui…


ATAC DUR LA ADRESA LUI CIUTACU. Când a aflat că Victor Ciutacu urmează să-i fie coleg, după ce, jurnalistul şi-a anunţat mutarea la RTV, Sorina Matei l-a atacat violent pe blogul personal, scrie Evenimentul Zilei.
„Individul Ciutacu este, în opinia mea şi fără pic de îndoială, un jeg uman. Un om care se tranzacţionează la nesfârşit pentru un pumn de bani ca să înjure pe unul sau pe altul, în funcţie de cine oferă mai mult, nu are ce căuta în breasla asta”, scrie jurnalista.

De partea cealaltă, atacat şi pus la zid cu atâta violenţă, Victor Ciutacu ripostează: „N-am chef de mahala deşi-s al dracu de talentat la asta. Când îl faci pe unul şpăgar şi fustangiu, poţi să te aştepţi că s-ar putea să te coste...”, spune el.
Război la RTV: Sorina Matei vs. Victor Ciutacu


PUBLICITATEA ÎN ZIARE. Primele 10 ziare naționale în funcție de volumul brut de publicitate vândut, în ianuarie și februarie, au adunat în total 4,16 milioane de euro, buget calculat la rate card (fără scăderea discounturilor și a gratuităților). În paginile acestora au apărut 1.866 de machete publicitare, scrie Forbes, care citează studiul „Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea din Presa Scrisă” (MIPS), realizat de BRAT.
Ziarul Financiar a vândut 398 de inserții, în valoare brută de 841.900 euro (calculat la rate card), plasându-se pe primul loc în topul ziarelor naționale. Pe locul secund se află Liberatea, cu 275 de inserții, reprezentând 702.976 euro (rate card).
România liberă a publicat cele mai multe machete dintre ziarele naționale, dar a fost monitorizată la rate card cu 635.345 euro.
Topul ziarelor naționale care au atras publicitate în ianuarie – februarie 2013


EMISIUNE ANULATĂ DIN CAUZA UNUI DECES. Producția TV "Koh-Lanta", ediția franceză a emisiunii "Surviver", a fost oprită, iar emisiunea a fost anulată pentru întregul sezon 2013, după ce unul dintre concurenți, în vârstă de 25 de ani, a murit în prima zi de filmări, în Cambodgia, scrie Mediafax.

"Acest sezon, ce trebuia filmat în Cambodgia, a fost definitiv oprit (...) Toată echipa este pe cale să fie repatriată", a declarat Alexandre Petit, un director al postului TF1, fără să se pronunțe în legătură cu viitorul emisiunii "Koh-Lanta".
Emisiunea Surviver a fost anulată în Franța după moartea unui concurent


BRANDURILE MIZEAZĂ PE PROMOȚII. Bugetele de marketing au în prezent ca obiective doar creșterea vânzărilor, iar în acest context chiar și brandurile premium au apelat la promoții, a declarat pentru Wall-Street.ro, Mihaela Petrovan, fondatoarea și director general al More Than Pub, agenție de comunicare cu afaceri estimate la 0,4 milioane de euro anul acesta. "Chiar și brandurile premium au renunțat la povestea din jurul produselor și le-au pus o etichetă uriașa. Vezi procente și lei/euro pe toate vizualurile de campanie. De parcă alte beneficii de ordin nu ar mai exista...Așa că bietul consumator, același pentru toate produsele și serviciile promovate, e împins să ia deciziile strict financiar și aproape deloc emoțional. Și apoi stăm și ne mirăm că reacționează „la raft” și nu mai este loial brandului", afirmă Petrovan.
Petrovan, More Than Pub: Brandurile premium au renunțat la poveste și au pus o etichetă uriașa de promoții


SCHIMBĂRI LA FACEBOOK. Facebook a anunțat luni lansarea unui nou model de comentarii, realizat pentru a organiza și structura mai bine răspunsurile într-o listă de comentarii deseori prea mare și greu de urmărit, scrie Wall-Street.ro, care citează presa internațională.

Noile modificări vor fi valabile, treptat, pe paginile de companii și pe profilele cu trafic ridicat a€“ cele cu peste 10.000 de followeri.
Modificările vor permite răspunsuri numai către anumite persoane, apăsând pe butonul a€œreply” în dreptul unui anumit utilizator din lista de răspunsuri. Astfel, se va realiza o individualizare mai bună și mai clară a dialogurilor și interacțiunii dintre utilizatori la un anumit post. Comentariile considerate ca fiind de slabă calitate vor fi mai greu de găsit și mai puțin evidențiate
Facebook modifică sistemul de comentarii pentru pagini de companie și Vips

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu