Skip to main content

Românii au talent a bătut "la scor" meciul Ungaria - România

 

Foto: Sebastian Tătaru, Mediafax Foto

Publicitate

AUDIENȚE. Meciul de fotbal Ungaria - România a fost depășit, "la scor", de show-ul Românii au talent, de pe Pro TV. Pe intervalul în care s-a intersectat cu emisiunea de pe Pro TV, meciul a avut o audiență medie de aproape 2,9 milioane de români pe minut, la peste două milioane de persoane în urma Pro TV.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de sâmbătă seara, separat pe fiecare emisiune, dar și pe intervalul în care Românii au talent și meciul Ungaria - România au fost la bătaie directă (21.30-22.55). În acel intervalde intersecție, pe Antena 1 era filmul indian Prietenii mei elefanții, pe Acasă rula Inimă de țigan, iar Kanal D avea Roata norocului și Pe banii părinților, cu Ernest.

Ce s-a întâmplat pe intersecția Ungaria - România - Românii au talent:

LA NIVEL NAȚIONAL. Pe intervalul în care meciul și show-ul au concurat direct, la Pro TV se uitau peste cinci milioane de români în fiecare minut. Pe meciul Ungaria - România erau aproape 2,9 milioane de români. Filmul indian Prietenii mei elefanții era pe locul patru, cu 440.000 de telespectatori.

LA NIVEL URBAN. Și la nivel urban, Românii au talent a câștigat meciul: aproape 2,8 milioane de orășeni pe minut la Pro TV, cu un milion mai mult decât la meciul Ungaria - România, de pe TVR 1.

SEGMENTUL COMERCIAL. În intervalul de concurență directă, Românii au talent era văzut de 1,65 milioane de persoane între 18 și 49 de ani (29,9 rating). La meci erau 796.000 de telespectatori din targetul comercial. Filmul indian Prietenii mei elefanții a prns mai puțin la publicul tânăr: 125.000 de persoane între 18 și 49 de ani.

Audiența posturilor TV vineri, 22 martie, pe intervalul în care s-au intersectat Românii au talent (Pro TV), meciul Ungaria - România (TVR 1) și filmul Prietenii mei elefanții, de pe Antena 1 (21.30-22.55):

  NATIONAL     URBAN  
Pro TV 5.017.000 telespectatori pe minut (26,4 rtg) Pro TV 2.777.000 (26,5)
TVR 1 2.860.000 (15) TVR 1 1.680.000 (16)
Kanal D 644.000 (3,4) Antena 1 226.000 (2,2)
Antena 1 440.000 (2,3) Kanal D 223.000 (2,1)
Acasa 398.000 (2,1) Acasa 185.000 (1,8)

Audiențele programelor, pe intervalul lor de difuzare:

Românii au talent: 5,2 milioane telespectatori pe minut, din care 2,8 milioane din orașe

Ungaria - România: 4,3 milioane telespectatori pe minut, din care 1,8 milioane din orașe.

Românii au talent, audiența întregii emisiuni. Record pe segmentul comercial

Emisiunea de pe Pro TV a atras un public preponderent tânăr. Din totalul de 5,2 milioane de români care s-au uitat la emisiune în fiecare minut, 1,64 milioane de telespectatori erau din segmentul de vârstă 18 și 49 de ani.

A fost cea mai bună performanță pe segmentul comercial de la lansarea show-ului. Pe locul doi, la o distanță de peste 1,1 milioane de telespectatori pe minut, a fost TVR 1, cu 525.000 de telespectatori pe comercial. Antena 1, cu filmul Prietenii mei elefanții, a avut un public mai bătrân: 125.000 de oameni între 18 și 49 de ani.

Media Românii au talent pe intervalul de difuzare a emisiunii, la nivel național: 2,2 milioane de telespectatori pe minut. Pe urban: 2,8 milioane de persoane.

Audiența posturilor TV sâmbătă, 22 martie, pe intervalul Românii au talent (20.30-22.55):

  NATIONAL     URBAN  
Pro TV 5.191.000 telespectatori pe minut (27,3 rtg) Pro TV 2.827.000 (27)
TVR 1 1.980.000 (10,4) TVR 1 1.131.000 (10,8)
Kanal D 706.000 (3,7) Acasa 245.000 (2,3)
Acasa TV 595.000 (3,1) Antena 1 238.000 (2,3)
Antena 1 488.000 (2,6) Kanal D 233.000 (2,2)

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • @Iulia evident ca este un singur furnizor si anume Kantar Media dar sursa poate fi o agentie de ex care prelucreaza datele. Daca Pagina de media are contract cu kantar sau acestea au venit de la o agnetie, televiziune exista obligatia de pune sursa si cine a prelucrat datele.
  • esti extrem de penibil! dupa schimbarea furnizorului de audiente antenele si kanal d au crescut peste noapte, prin metode stiute doar de kantar . oare audientele antenelor nu sunt prea umflate?
  • :) cine a spus-o mai poate s-a spuna! :) nu stiu cum se intampla dar sunt anosti oricat s-ar screme! irina radu a dus de rapa mai multe posturi tv . i se spune agonia tv! e responsabila (fara concurs) cu grilele alea triste! :)
  • Nici eu nu cred ca audientele sunt masurate corect(in anumite parti :) )cum spunea cineva pe aici si la mine in cartier vuia meciul deci concluziile le tragem singuri. Asta daca nu au masurat audientele de la bulgari :) .Deci vrajeala maxima cu Kantar astia.Inca ceva protevistii ciocul mic ca m-am saturat de voi.
  • Esti ridicol; ai vrea ca lumea sa zbiere pe geamuri la o emisiune de divertisment? Cred ca antena a procedat corect dand un film ieftin, nu avea rost sa investeasca in ceva scump pentru acelasi rezultat.

    Olanda - romania va bate si masterchef si suleyman. E meci cu spectatori si are alta ambianta. asta daca nu omoara olandezii meciul de la inceput.
  • Incep sa cred ca Realitatea are dreptate cand contesta masuratorile Kantar. Cand au dat romanii gol aseara, vuia cartierul de tipete si urale, de pe la toate geamurile., deci lumea chiar se uita la TVR. Nu prea se aud reactii de la Romanii au talent. Ce ma surprinde este ca atunci cand transmite ProTV vreun meci, indiferent care, are audiente de la nshpe milioane in sus, pe cand meciuri similare sunt mult mai putin vizionate cand sunt transmise de Antena 1 sau TVR. Miroase a carpa arsa, iar motivul este clar taingul care se transforma in bani din publicitate.
  • Cristi, eu cred ca ar fi fost mai multi interesati de filmul asta, daca nu ar fi fost o competitie atat de puternica. cred ca filmul de aseara a scos cam cat scotea un film Disney pe intervalul Romanii au talent si asta desi a mai avut un contracandidat puternic in meciul Ungaria Romania. daca luam in considerare diferentele de pret dintre cele doua filme, cred ca ideea Antenei, care nu este decat reciclata, a fost foarte buna.

Trimite un comentariu