Skip to main content

11 Aprilie. TVR, atacată în instanță de foști angajați.

 

tvr

Publicitate

REACȚII. Programul concedierilor de la TVR, finalizat recent, are încă ecouri în rândul unor foști angajați, care contestă în instanță decizia prin care au fost puși pe liber, scrie DailyBusiness.
“Procesul de concediere a fost unul nereușit din mai multe puncte de vedere”, a declarat Dragoș Bocănaciu, președintele Sindicatului pentru Unitatea Salariaților TV (SPUSTV).

“Mai întâi, această selecție de personal s-a făcut dupa criterii arbitrare, fără să existe cu adevarat o selecție pe criterii valorice sau, după caz, disciplinare”, a adăugat șeful sindicatului TVR.

Cel puțin patru foști angajați au dat în judecată Societatea Română de Televiziune, contestând deciziile prin care au fost concediați.

Numarul celor care ar putea contesta în instanță decizia de concediere ar putea fi însă mai mare, ținând cont că angajați precum Sanda Vișan și Cezar Ion declarau ca intenționează să dea în judecată televiziunea publică.
TVR, atacata in instanta de fosti angajati. Cat mai dureaza epopeea restructurarii?


PASIONAȚI DE FILM. Creatorii unui serial de succes, care între timp a fost anulat, vor să creeze un film de lung metraj, pe baza unor donaţii primate de la fani, pe o platformă online de finanţare a startup-urilor, iniţiativa reuşind să strângă două milioane de dolari în 10 ore, scrie ZF.ro.

Serialul Veronica Mars, desfăşurat pe parcursul a trei sezoane (între 2004 şi 2007), spune povestea unei tinere, interpretată de Kristen Bell, care, după ce i-a fost ucisă cea mai bună prietenă şi tatăl i-a fost înlăturat din funcţia de şerif, s-a hotărât să rezolve cele mai adânci mistere din oraşul Neptune.
Un serial întrerupt a reuşit să atragă 5 mil. dolari de la fani pe Kickstarter pentru o continuare sub formă de lungmetraj


S-A ÎMPĂCAT CU FACEBOOK. General Motors (GM) revine la publicitatea pe Facebook, in cadrul unei strategii de marketing pe aplicații mobile, la un an după ce anunțase că renunță la promovarea pe cel mai mare serviciu de socializare online, provocând temeri că și alte companii vor proceda la fel, scrie DailyBusiness.ro.

Anunturile publicitare ale GM pe aplicatiile mobile si site-ul Facebook vor promova automobilul subcompact Chevrolet Sonic (foto), a anuntat grupul american.
General Motors revine dupa un an la publicitatea pe Facebook


CAMPANIE PENTRU BĂRBAȚI. Agenţia de strategie şi creaţie Arsenoaiei & Mătăşel a lansat o nouă campanie de imagine pentru marca de bere Stejar Strong, aparținând producătorului Ursus Breweries. Campania se derulează pe outdoor și pe online, scrie Forbes România.

Caracterul puternic al berii Stejar Strong este ilustrat prin șapte vizualuri care prezintă motivele pentru care bărbații aleg o bere de „esență tare”.
Arsenoaiei și Mătăşel au lansat o nouă campanie pentru berea „bărbaților adevărați”


RECLAME PE RADIO. În primul trimestru al acestui an, numărul de spoturi difuzate de principalele rețele de radio a crescut cu 13,1% față de aceeași perioadă a anului 2012. „Forbes România” estimează că bugetul net de publicitate radio a fost de 3,7 milioane de euro.
Principalele radiouri au transmis 63.546 de clipuri, cu 13,1% mai mult decât în primul trimestru al anului trecut, conform studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea Radio” (MIPR), realizat de Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT).
Radiourile au difuzat 14.954 de reclame pentru ofertele supermarketurilor


PUBLICITATEA LA TVR. Programele TVR 1 au livrat clienților publicitari un volum total de 8.095 puncte de audiență pe targetul comercial, în primele trei luni ale acestui an. Cel mai mare client al TVR 1 a fost Procter&Gamble. TVR 2 a livrat doar 2.229 puncte de audiență, volum inferior canalelor comerciale Disney, Discovery, ETNO TV sau Kiss TV, scrie Forbes România.

Campaniile de publicitate comandate de Procter&Gamble au acumulat pe TVR 1 un volum de 1.064 puncte de audiență pe publicul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Este singurul client al canalui public care a consumat mai mult de 1.000 de puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP’30).
Publicitatea TV în primul trimestru al anului 2013: Televiziunea Română

LIKE. Fiți la curent cu știrile și pe contul de Facebook Paginademedia.ro

LIKE. Fiți la curent cu știrile și pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • cine stie de ce PROTV are o audienta atat de mare la show-ul Romanii au talent?
    "va spun eu: pentru ca s-a inchis OTV!" afirma ZGABERCEA, strategistul TVR intr-o sedinta cu tot corpul editorial!! un ratat sinistru de plans pe cei care au ramas sa suporte Elwis si acest gaunos si ratat!
  • acest bocanaciu este un betiv,puturos si toxic individ din tv! crede ca afi lider de sindicat, la un sindicat mort,ratat si plin de sub-mediocrii crede ca a atins maxim de profesionalism!!! niste ratati!
  • Cum isi permite sa vorbeasca acest individ Bocanaciu care lucreaza mai mult pentru alte televiziuni,Sport 1,decat pentru TVR?
  • " programul concedierilor are inca ecouri"...pai fratilor de abia au inceput procesele . si vor fi zeci. e si normal sa fie asa ...asa zisa selectie a fost o facatura penala cum numai doi amatori ca Zgabercea si saftoiu puteau sa conceapa....oamenii au crezut ca daca au spate politic sunjt acopeiti pe viata...fals...ii paste puscaria pe amanadoi mai ales dupa destramarea USL , care e o chestiune de luni...oooo, cum vor cadea vitejiii...

Trimite un comentariu