Skip to main content

RECLAMĂ. Te poți pupa singur în fund? Citește Capital și vei reuși.

 

business_man_aotw

Publicitate

Revista Capital a pornit recent o nouă campanie de promovare în print. „Fii propriul tău șef”, spune sloganul campaniei ce poartă semnătura Graffiti BBDO

Care este ideea campaniei? Vizualul este mai mult decât ilustrativ.

„Capital este o o publicație de business care te face să înțelegi atât de bine lumea afacerilor, astfel încât să ajungi la knowledge-ul de care ai nevoie pentru a deveni propriul tău șef”, explică Alexandru Stâmbeanu, copywriter la agenția Graffiti BBDO. "Knowledge" ilustrat prin ideea pupatului în fund.

Alexandru Strâmbeanu, pentru Paginademedia.ro:

„Audienta publicațiilor de business este una foarte specială, una care caută mereu idei și contexte pentru a evolua profesional. Chiar și așa zișii corporatiști caută oportunități de a deveni independenți sau de a urca cât mai rapid scara corporației. Pentru că atunci când nu mai ai șefi, nu mai trebuie să mulțumești pe nimeni, nu mai trebuie să intri în grațiile nimănui, nu mai trebuie să fii lingușitor. Pornind de la acest adevăr, am dezvoltat o campanie surprinzătoare care demonstrează unul dintre beneficiile de a fi/deveni cititor al publicației Capital”.

Printul a apărut deja în Capital și în Evenimentul zilei și va fi publicat și în câteva publicații glossy, a explicat Strâmbeanu pentru Paginademedia.ro.

business_woman_aotw

LIKE. Fiți la curent cu știrile și pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu